Γιώργος Μούζος, 20/5/2020 - 15:34 facebook twitter linkedin Η Hyundai δίπλα στους πελάτες της και μετά τη κρίση του κορονοϊού! Γιώργος Μούζος, 20/5/2020 facebook twitter linkedin H Hyundai Ελλάς με σκοπό να είναι δίπλα στο πελατειακό της κοινό σε αυτή τη δύσκολη καμπή της αγοράς, ανακοίνωσε την επέκταση της 5ετούς χωρίς όριο χιλιομέτρων εργοστασιακής εγγύησης και για τον Ιούνιο. Η Hyundai, στοχεύοντας στην στήριξη των πελατών της που αντιμετώπισαν δυσκολίες στην εξυπηρέτηση και επισκευή των οχημάτων τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, ανακοίνωσε την επέκταση της 5-ετούς χωρίς όριο χιλιομέτρων εργοστασιακής εγγύησης και για τον Ιούνιο 2020. Πιο συγκεκριμένα τα οχήματα των οποίων η εργοστασιακή εγγύηση έληγε κατά το χρονικό διάστημα από 1η Μαρτίου 2020 έως και 31η Μαΐου 2020, επεκτείνεται έως και την 30η Ιουνίου 2020 με απώτερο σκοπό την εξυπηρέτηση των πελατών που δεν μπόρεσαν λόγω καραντίνας να επισκεφθούν κάποιο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του Δικτύου της εταιρείας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57