close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διαχείριση κρίσεων: Τα πρώτα άμεσα μέτρα που πρέπει να πάρει μία εταιρεία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/3/2020 - 08:44
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Διαχείριση κρίσεων: Τα πρώτα άμεσα μέτρα που πρέπει να πάρει μία εταιρεία

Nextdeal newsroom, 26/3/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Του Κώστα Ντάλτα Γενικός Διευθυντής Red Wolf Digital Group

Οι νέες συνθήκες που δημιουργούνται μετά από το ξέσπασμα διεθνώς της κρίσης του κορωνοϊού επηρεάζουν και τον τομέα των επιχειρήσεων οι οποίες οφείλουν να λάβουν άμεσα μέτρα και να διαχειριστούν τα δεδομένα που ορθώνονται μπροστά μας. Χωρίς πανικό και με ψυχραιμία αυτές είναι οι πρώτες άμεσες ενέργειες που πρέπει να κάνει μία επιχείρηση για να διαχειριστή αυτή την έκτακτη ανάγκη.

Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας Αυτοί είναι η ψυχή της επιχείρησης και της αποστολής του οργανισμού σας. Η διατήρηση της εμπιστοσύνης και της εμπιστοσύνης τους κατά τη διάρκεια μιας πιθανής διαταραχής που σχετίζεται με το κοροναϊό είναι κρίσιμη.

Προσδιορίστε τις ανησυχίες των πελατών σας (πελάτες, ασθενείς, φοιτητές, επισκέπτες του ξενοδοχείου κ.λπ.). Αναπτύξτε μηνύματα που διασφαλίζουν ότι οι πελάτες σας έχουν κάνει ό, τι μπορεί για να εξασφαλίσουν συνεπή παράδοση των προϊόντων και υπηρεσιών που χρειάζονται και αναμένουν. Εάν υπάρχουν καθυστερήσεις στις διαδικασίες, στο χρονοδιάγραμμα, στις αντικαταστάσεις κ.λπ., βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας ενημερώνονται.

Αφήστε τους πελάτες σας να μάθουν τι μέτρα έχει πάρει η επιχείρησή σας για να τα προστατεύσει από την έκθεση στον ιό. Παρέχετε πόρους για πρόσθετες πληροφορίες στο διαδίκτυο και ενημερώστε τους πελάτες πώς μπορούν να λάβουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Εξετάστε ένα έγγραφο με ερωτήσεις με επιχειρηματικές ερωτήσεις που θα σας ζητήσουν οι πελάτες και / ή θα δημιουργήσετε μια ανοικτή τηλεφωνική γραμμή. Μείνετε σε τακτική επαφή με τους πελάτες σας με ενημερωμένες πληροφορίες, ακόμη και αφού τα πράγματα επανέλθουν στο φυσιολογικό.

Προετοιμαστείτε για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης Προετοιμάστε τις δηλώσεις για τα νέα του τύπου και των ιστότοπων. Λάβετε υπόψη ότι αυτό μπορεί να μην είναι η καλύτερη στιγμή για να πείτε νέα της εταιρείας. Οι δημοσιογράφοι ενδιαφέρονται για τον τρόπο με τον οποίο η εστία COVID-19 επηρεάζει την παγκόσμια οικονομία και τις προσπάθειες πρόληψης κάθε χώρας. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αφιερώνουν χρόνο και προϋπολογισμό για την κάλυψη αυτών των θεμάτων.

Για παράδειγμα, στην Κορέα, οι εγκαταστάσεις της SK Hynix, της Samsung και της Hyundai χρειάστηκε να κλείσουν για μία έως δύο εβδομάδες, επειδή οι υπάλληλοι είχαν αρρωστήσει με κοροναϊό. Αυτού του είδους οι ειδήσεις είναι υψηλής προτεραιότητας για τους Κορεάτες και τους ιαπωνικούς συντάκτες και δεν είναι πιθανό να επικεντρωθούν τώρα σε θέματα όπως η εκτόξευση προϊόντων (οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να καθυστερήσουν εάν η κάλυψη των μέσων ενημέρωσης θεωρηθεί πολύ σημαντική).

Στην Κίνα, τα ΜΜΕ προσπαθούν να επανέλθουν στο φυσιολογικό ρυθμό, με την ενθάρρυνση της κινεζικής κυβέρνησης, παρόλο που η επιδημία εξακολουθεί να είναι πολύ σοβαρή εκεί. Εξετάστε ποια μηνύματα σχετικά με τον οργανισμό σας ενδέχεται να ξεκαθαρίσουν τη σύγχυση για πιθανούς ταξιδιώτες. Για παράδειγμα, οι δημοσιογράφοι που καλύπτουν την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία θα θέλουν να μάθουν αν μια ιδιοκτησία έχει αλλάξει τις πολιτικές ακύρωσης λόγω του ιού και εάν οι επισκέπτες διατρέχουν οικονομικό κίνδυνο αν χρειαστεί να ακυρώσουν ή να αναβάλουν το ταξίδι τους εξαιτίας ξαφνικής επιδημίας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • διαχείριση κρίσεων
  • εταιρίες
  • επιχειρήσεις
  • κορονοϊός
  • Κώστας Ντάλτας
  • Red Wolf Digital Group

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • EY: Πολύπλευρος ο αντίκτυπος του κορωνοϊού για τις επιχειρήσεις
    Nextdeal newsroom, 22/3/2020

    EY: Πολύπλευρος ο αντίκτυπος του κορωνοϊού για τις επιχειρήσεις

  • Χρήσιμος οδηγός για την τηλεργασία από τον ΣΕΒ
    Nextdeal newsroom, 18/3/2020

    Χρήσιμος οδηγός για την τηλεργασία από τον ΣΕΒ

  • Ένωση Ελληνικών Τραπεζών: Αναστέλλονται για 6 μήνες οι δόσεις δανείων για τις επιχειρήσεις

    Ένωση Ελληνικών Τραπεζών: Αναστέλλονται για 6 μήνες οι δόσεις δανείων για τις επιχειρήσεις

    Την απόφαση των Ελληνικών Τραπεζών μελών της να στηρίξουν ενεργά την ελληνική οικονομία ανακοίνωσε η Ελληνική Ένωση Τραπεζών. Πρόκειται για...
    Nextdeal newsroom, 17/03/2020 - 14:12 17/3/2020
  • Αποζημιώσεις και επενδυτικές απώλειες η απειλή για τις ασφαλιστικές! Τι λένε η Atradius, τα Lloyd's στο Λονδίνο, η Marsh, η Munich Re κλπ

    Αποζημιώσεις και επενδυτικές απώλειες η απειλή για τις ασφαλιστικές! Τι λένε η Atradius, τα Lloyd's στο Λονδίνο, η Marsh, η Munich Re κλπ

    Διττή φαίνεται να είναι η απειλή το κορονοϊού για τις ασφαλιστικές εταιρίες που λειτουργούν σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς εκτός από...
    Nextdeal newsroom, 13/03/2020 - 10:21 13/3/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ευρωπαϊκή Επιτροπή προς Ν. Κεραμέως: Η Ελλάδα, έμπνευση για την υπόλοιπη Ευρώπη - Διθυραμβική η υποδοχή της ιστορικής Κοινωνικής Συμφωνίας για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας
16:10 Ευρωπαϊκή Επιτροπή προς Ν. Κεραμέως: Η Ελλάδα, έμπνευση για την υπόλοιπη Ευρώπη - Διθυραμβική η υποδοχή της ιστορικής Κοινωνικής Συμφωνίας για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας
  • 15:08 Επιστροφή ενοικίου: Από σήμερα τροποποιητικές δηλώσεις χωρίς πρόστιμο
  • 13:16 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέο τεύχος του περιοδικού VOICE - Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης
  • 13:05 Anytime Business - Για κάθε στιγμή που η επιχείρησή σας χρειάζεται σιγουριά
  • 13:01 Το μεγάλο δίλημμα των Ουκρανών: Ρεαλισμός ή υπεράσπιση της εδαφικής ακεραιότητας με κάθε τίμημα;
  • 12:02 Audi Q5: Η premium εμπειρία γίνεται ακόμη πιο προσιτή με όφελος €3.000 έως τις 31 Δεκεμβρίου
  • 11:43 Η καινοτομία κινητήριος μοχλός στην αειφόρο ανάπτυξη - Συμμετοχή της Boehringer Ingelheim Ελλάς στο 1ο Ελληνογερμανικό Sustainability Forum
  • 11:11 Μιλώντας για τη λειτουργία της κανονιστικής συμμόρφωσης σε Ασφαλιστική Επιχείρηση κατά τον μετριασμό του Conduct Risk
  • 11:01 Συνάντηση της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τον πρόεδρο του Τ.Ε.Α.Υ.Φ.Ε
  • 10:54 Υποτροφίες & υποστήριξη Eρευνητικών Έργων από την ΑΜΚΕ ΚΛΕΩΝ ΤΣΕΤΗΣ εις μνήμην της Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου
  • 10:39 Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα
  • 10:14 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Θεαματικά τα πρώτα αποτελέσματα της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας
  • 10:04 Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία;
  • 10:00 Καλό Δεκέμβριο από τον «φιλόσοφο» του Τυμφρηστού
  • 09:57 Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών
  • 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
  • 09:30 Το ελληνικό «success story» στο…Λονδίνο και τα funds των 30 τρισ. δολ, η εκτίμηση των ευρωπαίων στον Πιερρακάκη, η ευκαιρία των τραπεζών στις ασφάλειες και οι προσδοκίες για year end rally
  • 09:25 Ένα δέντρο έπεσε πάνω στο αυτοκίνητό σας! Πως θα αποζημιωθείτε γρήγορα;
  • 09:21 Την υποψηφιότητά του για την Προεδρία του Eurogroup κατέθεσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης
  • 09:15 Η επένδυση της Interamerican με την Anytime στη Ρουμανία και η επόμενη ημέρα της Εθνικής Ασφαλιστικής σήμερα στο NextDeal
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  2. 26/11 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  3. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  4. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  5. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  6. 26/11 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025
  7. 28/11 Χρήστος Μεγάλου: Οι εργαζόμενοι της Εθνικής Ασφαλιστικής θα απολαμβάνουν όλα τα προνόμια των υπαλλήλων του Ομίλου Πειραιώς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube