close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H εναλλακτική προσέγγιση της Fiat στα καύσιμα
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος, 27/11/2019 - 10:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H εναλλακτική προσέγγιση της Fiat στα καύσιμα

Γιώργος Μούζος, 27/11/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Fiat αποτελεί πρωτοπόρο στη χρήση εναλλακτικών καυσίμων με στόχο να προσφέρει οχήματα με χαμηλότερο κόστος χρήσης και συγχρόνως εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Παράλληλα με τις σημαντικές επενδύσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, οι οποίες περιλαμβάνουν εκτός των άλλων την κατασκευή του νέου Battery Hub στο Τορίνο, αλλά και τη συστηματική έρευνα στα δίκτυα V2G (Vehicle-to-Grid), η Fiat συνεχίζει την εντατική έρευνα στα εναλλακτικά καύσιμα, τα οποία αποτελούν μια μεταβατική, αλλά άμεσα εκμεταλλεύσιμη και πρακτική λύση για τη μείωση του περιβαλλοντολογικού αποτυπώματος, αλλά και του κόστους χρήσης των αυτοκινήτων. Πριν 40 χρόνια η εταιρεία παρουσίασε το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιούσε για την κίνηση του αιθανόλη, η οποία προερχόταν από την επεξεργασία του ζαχαροκάλαμου, ενώ στα τέλη της δεκαετίας του 90 η Fiat ήταν η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε σε αυτοκίνητο παραγωγής ως καύσιμο το φυσικό αέριο (CNG), εγκαινιάζοντας μια νέα κατηγορία οχημάτων.

Σήμερα η Fiat συνεχίζει την έρευνα με τη δοκιμή σε συνεργασία με τον πολυεθνικό ενεργειακό κολοσσό Eni του νέου καυσίμου «Α20», την περαιτέρω εξέλιξη των συστημάτων CNG, ενώ στη Βραζιλία ετοιμάζεται για ακόμα μία καινοτομία με την εξέλιξη ενός νέου, υψηλής απόδοσης, υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα αιθανόλης άμεσου ψεκασμού που θα ονομάζεται Ε4. Η έρευνα συνεχίζεται ώστε η αιθανόλη να μπορεί να χρησιμοποιηθεί, τόσο στη νέα γενιά υβριδικών οχημάτων, όσο και μελλοντικά σε συστήματα με ενεργειακές κυψέλες. Τα εναλλακτικά καύσιμα αποτελούν σήμερα μια προσιτή και πρακτική λύση μετακίνησης ή οποία υπό συνθήκες είναι πιο φιλική ακόμα και από την ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα και με πρόσφατες μελέτες, όπως εκείνη που πραγματοποίησε ο Γαλλικός δημόσιος οργανισμός IFP Energies Nouvelles. Η έρευνα αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η χρήση CNG και ειδικότερα βιομεθανίου στην περίπτωση των μικρών οχημάτων, όπως είναι για παράδειγμα τα Fiat Panda CNG και Fiat Professional Fiorino, αποτελεί την καλύτερη επιλογή για την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση του αέρα.

Το φυσικό αέριο (CNG) εκπέμπει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές από οποιοδήποτε ορυκτό καύσιμο, ενώ η αιθανόλη που παράγεται από ζαχαρότευτλα έχει σχεδόν ουδέτερο ισοζύγιο CO2, αφού οι σχετικές εκπομπές των οχημάτων ισοσκελίζονται σε ποσοστό περίπου 80% από την μετατροπή του αερίου σε οξυγόνο μέσω της διαδικασίας της φωτοσύνθεσης που πραγματοποιούν τα φυτά από τα οποία παράγεται το καύσιμο.

Επίσης τα εναλλακτικά καύσιμα μέσω της καθαρότερης καύσης που προσφέρουν αυξάνουν την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μειώνοντας παράλληλα σημαντικά και τις ανάγκες συντήρησης.

Με αφορμή την επέτειο των 40 ετών από την παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής που χρησιμοποιούσε αιθανόλη, η Fiat, έβγαλε στο δρόμο για ακόμα μια φορά το πρώτο Fiat 147 με το οποίο ξεκίνησε η χρήση αυτού του καυσίμου. Η εξέλιξη του 147 με το νέο κινητήρα ξεκίνησε το 1976, ενώ το εμπορικό λανσάρισμα πραγματοποιήθηκε τρία χρόνια αργότερα στις 5 Ιουλίου του 1979. Η χρήση της αιθανόλης από ζαχαρότευτλο παρουσίασε αρκετές προκλήσεις σε μηχανολογικό επίπεδο, αλλά τελικά οι μηχανικοί της Fiat κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα σύνολο που εκτός από τη χαμηλή κατανάλωση ξεχώριζε και για την αντοχή του, ολοκληρώνοντας με απόλυτη επιτυχία ένα 12ημερο μαραθώνιο 6.800 χιλιομέτρων στη Βραζιλία υπό ακραίες συνθήκες και θερμοκρασιακές διαφορές που έφταναν τους 30 βαθμούς κελσίου.

Για την επανεμφάνιση στο δρόμο του πρώτο Fiat 147 με κινητήρας αιθανόλης, η Fiat δημιούργησε ένα ξεχωριστό video με το αυτοκίνητο, αλλά και τους ανθρώπους πίσω από την εξέλιξη του.

 

 

  • TAGS:
  • Fiat

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Fiat προσπαθεί για ένα καλύτερο περιβάλλον!
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2019

    Η Fiat προσπαθεί για ένα καλύτερο περιβάλλον!

  • Fiat Tipo 1,4 95 PS: H συμφέρουσα επιλογή!
    Γιώργος Μούζος, 25/2/2019

    Fiat Tipo 1,4 95 PS: H συμφέρουσα επιλογή!

  • Fiat 500X 1.3T Firefly 150 PS DCT Cross: Στιλ, επιδόσεις και ασφάλεια σε ένα πακέτο!

    Fiat 500X 1.3T Firefly 150 PS DCT Cross: Στιλ, επιδόσεις και ασφάλεια σε ένα πακέτο!

    Ανέκαθεν το Fiat 500 ήταν ένα μοντέλο που ξεχώριζε με το γουστόζικο παρουσιαστικό του, αλλά και με την μεγάλη ιστορία...
    Γιώργος Μούζος, 14/11/2019 - 16:03 14/11/2019
  • Fiat 500L: Για ασφαλιστές που θέλουν πρακτικότητα και εμφάνιση!

    Fiat 500L: Για ασφαλιστές που θέλουν πρακτικότητα και εμφάνιση!

    Με μοναδικό σχεδιασμό, κορυφαία πρακτικότητα και χαρακτήρα που συναρπάζει, το νέο 500L αποτελεί μια ξεχωριστή πρόταση, για όσους αναζητούν ένα...
    Γιώργος Μούζος, 11/09/2018 - 14:19 11/9/2018
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Θ. Σκυλακάκης: Μέσα από τις τράπεζες η αξιολόγηση έργων για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης
19:12 Θ. Σκυλακάκης: Μέσα από τις τράπεζες η αξιολόγηση έργων για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης
  • 19:02 Ο EMA ξεκινά την εξέταση του εμβολίου Sputnik V COVID-19
  • 18:56 ΕΜΑ: Συμβουλές για τη χρήση του συνδυασμού αντισωμάτων REGN-COV2 (casirivimab / imdevimab)
  • 18:52 Κορονοϊός: 2219 νέα κρούσματα και 35 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 15:56 Κυριάκος Μητσοτάκης: Να γίνει γρήγορα πραγματικότητα το πιστοποιητικό εμβολιασμού
  • 15:11 Χρήστος Σταϊκούρας: 750 εκατ. ευρώ κοστίζει κάθε εβδομάδα lockdown
  • 15:00 H NAK Katsiberis Insurance Brokers εξαγοράζει την Gkiolekas Insurance Solutions
  • 14:43 Οι επενδυτικές σχέσεις Ελλάδας - Γερμανίας στο επίκεντρο webinar για την επανεκκίνηση της Ελληνογερμανικής συνεργασίας
  • 14:37 ΕΛΓΑ: Παράταση υποβολής δηλώσεων ζημίας από την θεομηνία «Μήδεια» στην Θεσσαλία
  • 14:30 Η ατζέντα της Ελλάδας για τον καρκίνο του πνεύμονα στη μετα-Covid εποχή
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/2 ΕΑΕΕ: Πώς θα ασφαλίζονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
  2. 26/2 Απελεύθερος: Οι προσδοκίες και τα δανεικά των ΕΛΠΕ και η... ταμπακέρα για Εθνική
  3. 1/3 Απελεύθερος: Γιατί μαζεύει δανεικά η Motor Oil και ποιός θα πάρει τα POS της Πειραιώς
  4. 26/2 Δημήτρης Ζορμπάς: Πώς θα πιαστούν στις "δαγκάνες" τα ανασφάλιστα οχήματα!
  5. 26/2 Βεβαιώσεις μετακίνησης εργαζομένων: Τι αλλάζει από 1η Μαρτίου
  6. 26/2 Στα δικαστήρια λύνουν τις διαφορές τους και «διάσημοι» διαμεσολαβητές!
  7. 2/3 Πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης κυβερνοχώρου: Η Munich Re συνεργάζεται με το Google Cloud και την Allianz Global Corporate & Specialty!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube