Γιώργος Μούζος, 11/9/2019 - 13:16 facebook twitter linkedin Land Rover Defender: O θρύλος επέστρεψε! Γιώργος Μούζος, 11/9/2019 facebook twitter linkedin Στην έκθεση της Φρανκφούρτης παρουσιάστηκε το νέο Land Rover Defender, το οποίο ξεχωρίζει με την νέα, φρέσκια και δυναμική εμφάνιση, αλλά και με τις αυξημένες off road δυνατότητες που θα προσφέρει στον τυχερό κάτοχο. Για αρχή το νέο Land Rover θα προσφέρεται με δυο κινητήρες πετρελαίου, έναν turbo βενζίνης, αλλά και με έναν 6κυλινδρο βενζινοκινητήρα ο οποίος θα συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Εντός του 2020, να περιμένετε και μια plug-in υβριδική έκδοση του Defender. Συνεχίζοντας για τα του νέου μοντέλου, σύμφωνα με τα στελέχη της βρετανικής μάρκας, το νέο Defender, πέρασε άπειρα test (πάνω από 62.000 διαφορετικές δοκιμασίες), διάνυσε περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε ακραίες καιρικές συνθήκες, ώστε να είναι σίγουροι ότι το σκληροτράχηλο μοντέλο τους δεν θα αντιμετωπίσει το παραμικρό. Διαθέσιμο με δυο τύπους αμαξώματος Τo νέο Defender θα είναι διαθέσιμο με δυο διαφορετικούς τύπους αμαξώματος, 90 και 110, με το τετραγωνισμένο σχήμα του να κεντρίζει το βλέμμα. Η εμπρός μάσκα διαθέτει μικρότερες διαστάσεις συγκριτικά με το παρελθόν, στην οποία όμως ξεχωρίζει η μεταλλική μπάρα με το λογότυπο Land Rover πάνω της, ενώ εντύπωση προκαλούν οι πίσω έντονες κολόνες οροφής αλλά και οι «ώμοι» του αμαξώματος. Το νέο Defender «πατάει» στην αρχιτεκτονική D7x, ενώ η έκδοση 110, προσφέρει έως και 7 θέσεις. Ο περιπετειώδης χαρακτήρας του μοντέλου ενισχύεται από την μόνιμη τετρακίνηση, με σύστημα Configurable Terrain Response, με την μετάδοση της κίνησης να πραγματοποιείται μέσω ενός 8ταχυτου αυτόματου κιβωτίου. Με το νέο σύστημα Configurable Terrain Response, ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, ανάλογα με τις συνθήκες. Το πλαίσιο του νέου Defender είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, είναι monoque και προσφέρει τρεις φορές υψηλότερη ακαμψία σε σχέση με το παραδοσιακό τύπου σκάλας, με τις αναρτήσεις του να είναι πλήρως ανεξάρτητες αναρτήσεις. Η καμπίνα είναι μοντέρνα και ποιοτικά κατασκευασμένη, με ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ υπάρχει και μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας. Η κινητήρια γκάμα του νέου Land Rover Defender θα ικανοποιεί όλα τα γούστα, μιας και θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Ο 2λιτρος diesel θα προσφέρει απόδοση 200 και 240 ίππων, ενώ ο αντίστοιχου κυβισμού κινητήρας βενζίνης θα προσφέρει 300 ίππους. Στην κορυφή των βενζινοκινητήρων θα βρίσκεται ένας 6κυλινδρος βενζινοκινητήρας σε σειρά, 3 λίτρων, ο οποίος θα συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα και δύναμη 400 ίππων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55 Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα; Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων; Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν... Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49