Γιώργος Μούζος, 12/4/2019 - 13:38 facebook twitter linkedin Πώς μπορεί το λειτουργικό του κλειδιού να αποτρέψει μια κλοπή; Γιώργος Μούζος, 12/4/2019 facebook twitter linkedin Είναι γεγονός πως πλέον τα σύγχρονα μοντέλα λειτουργούν με τα keyless συστήματα εισόδου, που δεν απαιτούν το φυσικό κλειδί να εισαχθεί στην μίζα για να έρθει στη ζωή ο κινητήρας! Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστούν τα περιστατικά κλοπής αυτοκινήτων με keyless σύστημα εισόδου, η Ford αναβαθμίζει το λειτουργικό των κλειδιών της. Μέχρι τώρα οι επίδοξοι κλέφτες χρησιμοποιούσαν έναν ενισχυτή του σήματος που εξέπεμπε το κλειδί, μέσω του οποίου υπέκλεπταν τον κωδικό του, με αποτέλεσμα να μπορούν να μπουν στο αυτοκίνητό σας και να το ξεκινήσουν χωρίς καν ίχνος παραβίασης. Η Ford όμως προχωράει σε μια σημαντική αναβάθμιση του λογισμικού του κλειδιού που πραγματικά δεν θα είναι εύκολη η παραβίαση και η υποκλοπή του σήματος. Για την ακρίβεια θα εισαχθεί ένα νέο σύστημα, στο οποίο θα ενσωματώνεται αισθητήρας κίνησης και όταν μείνει ακίνητο σε ένα σημείο για 40 δευτερόλεπτα, τότε το πλήκτρο του μπαίνει σε κατάσταση «ύπνωσης» και δεν ανταποκρίνεται. Επιπρόσθετα για να λειτουργήσει εκ νέου το κλειδί θα πρέπει να βρίσκεται σε ακτίνα το λιγότερο δυο μέτρων. Κάτι που σημαίνει πως όταν ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου μετακινήσει το κλειδί, το πλήκτρο γίνεται μεν ενεργό εκ νέου, αλλά παράλληλα πρέπει να πλησιάσει στα δύο μέτρα από το αυτοκίνητο για να το ξεκλειδώσει. Το νέο αυτό λειτουργικό θα ενσωματώνεται στα νέα κλειδιά των νέων Fiesta και Focus, ενώ για τα παλιότερα μοντέλα θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς του νέου κλειδιού, με την σύνδεση των κλειδαριών να απαιτεί λιγότερο από μία ώρα. Οπότε υπάρχει κάθε λόγος για τις ασφαλιστικές εταιρείες να χαίρονται για αυτή την αναβάθμιση του λογισμικού! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11 AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030 Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον... Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06