close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Management και Ζωή Πελατών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
3/6/2011 - 12:19
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Management και Ζωή Πελατών

Nextdeal newsroom, 3/6/2011
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

  Γράφει ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου* 

  Αυτοί που διαχειρίζονται ΤΟ ΟΝΟΜΑ της εταιρίας έχουν πολλούς μπελάδες να λύσουν στις σχέσεις τους με τους πελάτες και παρατηρούν ι ότι  όσα έχουν να κάνουν με το όνομα, με την μάρκα, άλλα τόσα έχουν να κάνουν και με τους πελάτες τους. Μοιάζουν αλλά δεν είναι το ίδιο. Πρέπει να κάνουν πολλά για το «λογότυπο» τους, αλλά και για τις σχέσεις τους με τους πελάτες και την υπεραξία τους. Τα τελευταία χρόνια ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ στις συμπεριφορές των πελατών που παρατηρούν την εταιρία-όνομα και την αναγνωρισιμότητα της ,αλλά ενδιαφέρονται και για την υπεραξία της εταιρίας ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΣΕΩΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ-ΠΕΛΑΤΗ …

 Ετσι ο πελάτης που τα βρίσκει όλα αυτά επιλέγει εφ' όρου ζωής την ΕΠΩΝΥΜΗ εταιρία που ενδιαφέρεται και για το προϊόν και για τη σχέση εταιρίας-πελάτη. Αυτό είναι τα σημερινό ζητούμενο και για τις ασφαλιστικές εταιρίες που τα  προϊόντα τους έχουν μεγάλες διάρκειες.

 Παρατηρούμε ότι οι ασφαλισμένοι πελάτες δίνουν μεγάλη σημασία στην ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΣΧΕΣΕΩΣ ,παρά στην υπεραξία του ονόματος. Τα μερίδια αγοράς το επιβεβαιώνουν .Αν λοιπόν δοθεί έμφαση στις εφ όρου ζωής σχέσεις με τους πελάτες με κατάλληλες στρατηγικές, τότε και η εταιρία και το όνομα της έχουν πιθανότητες μακροημέρευσης.

 Για να έχεις και πελάτη κοντά σου «μια ζωή» δεν φτάνει να  έχεις ένα καλό όνομα. Δεν φτάνει να σε λένε ALLIANZ ή AXA ή  GENERALI ή INTERAMERICAN ή ΕΘΝΙΚΗ ή  METLIFE ALICO ή  GROUPAMA…

 

 

 

 Χρειάζεται να δημιουργήσεις ΣΧΕΣΕΙΣ με τους πελάτες, να κάνεις διασταυρούμενες  πωλήσεις, να μεγαλώσεις τις επιλογές  προϊόντων, να δώσεις έμφαση, ώστε οι  αποφάσεις να εξυπηρετούν πρώτα τον πελάτη και μετά το όνομα , να έχεις  στοχευμένες  ικανοποιήσεις συγκεκριμένων καταναλωτών, να λάβεις υπ όψιν ότι τα  προϊόντα τείνουν να απευθύνονται σε μικρότερο κοινό και όχι σε όλο τον πληθυσμό, να υπολογίζεις τα συναισθήματα των πελατών, να αλλάζεις γρήγορα ή να καταργείς κάτι που πήγε στραβά και να μη βασίζεσαι πολύ στους «μέσους όρους» και τις στατιστικές που αρκετές φορές φέρνουν εκπλήξεις και χαμένες επενδύσεις...Στην ρευστή κατάσταση της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς υπάρχουν δεδομένα για όλα τα παραπάνω.

Πόσοι όμως «νοιάζονται» για πελατεία εφ' όρου ζωής;

 Πόσοι managers ενδιαφέρονται για την μακροημέρευση της εταιρίας αγνοώντας την τύχη της προσωπικότητας τους;

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

 

 Πόσοι ξέχασαν τα «ονόματα» και ρήμαξαν τις συναισθηματικές σχέσεις  και υπεραξίες σχέσεων με αποφάσεις επιπόλαιες, λογιστικές, κομματικές κ.λ.π. ;

 

 Και πόσοι ακόμα «έσπασαν» τους κρίκους που συνέδεαν την αλυσίδα εταιρία-όνομα-συνεργάτης-πελάτης;H πελατοκεντρική ηγεσία είναι ο στόχος για αυτούς που το ξέχασαν και για αυτούς  ,που ακόμα δεν το έκαναν.

 

 

 

Υ.Γ Σαν σήμερα 3.6.1939 γεννήθηκε ο Δημ . Κοντομηνάς, ένας άνθρωπος που ότι κι αν κάνει, προσπαθεί να κάνει όνομα και σχέσεις ζωής.

 Χρόνια Πολλά Κύριε Δημήτρη.

 

*Ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών και του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Από το 1989 έως σήμερα εκδίδει το περιοδικό "Ασφαλιστικό ΝΑΙ" και  από το 2000 έως σήμερα την εφημερίδα NEXTDEAL. Από το 2007 προΐσταται του www.nextdeal.gr. Παράλληλα δραστηριοποιείται στο χώρο του παιδιού ως ιδιοκτήτης του Νηπιακού Κέντρου "ΜΑΝΤΑΡΙΝΙ" και της εφημερίδας "Παιδικός Σταθμός για Γονείς". Σήμερα είναι μέλος του ΔΣ της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου -ΕΔΙΠΤ και μέλος του ΔΣ του Ενιαίου Ταμείου Ασφαλίσεως Προσωπικού-Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης-ΕΤΑΠ-ΜΜΕ ως εκπρόσωπος ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΤΥΠΟΥ (αριθμ. 10070/24682/1465/435 φύλλο Εφ. Κυβερν.). Ήταν πρωτεργάτης στην τηλεοπτική εκπομπή  «ΩΡΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ» στο κανάλι 9, που μεταδιδότανε το 2011, με στόχο την ενημέρωση του καταναλωτή κάτι που έκανε και σε εκπομπές στο ΚΥΔΩΝ TV και στο BLUE SKY TV. Εργάσθηκε από το 1973 ως το 1990 στην INTERAMERICAN ως ασφαλιστής, Unit Manager, Agency Manager και επιθεωρητής Πωλήσεων. Έγραψε χιλιάδες άρθρα σε περιοδικά και εφημερίδες, συγγραφέας του βιβλίου «Ασφαλιστές, Έμποροι και Ιστορία Ελληνικού Έθνους» (2011), «ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ» (1996), «ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ», «Παπαδιαμάντης». Έγραψε πρώτος «Ασφαλιστικά Διηγήματα» πρώτος λειτούργησε καθημερινό Ασφαλιστικό ιστότοπο www.nextdeal.gr από το 2007, πρώτος εξέδωσε παιδική εφημερίδα για γονείς τον «Παιδικό Σταθμό για γονείς» μαζί με τον ευρείας κυκλοφορίας ιστότοπο www.psgg.gr μέσα από τον οποίο προώθησε πρώτος την ασφάλιση για παιδιά. Πρόεδρος και Μέλος ΔΣ συλλόγων: Σύλλογος Συντονιστών Ελλάδος, Σύλλογος 18ου Δημοτικού Σχολείου, Σύλλογος Διστρατιωτών Άρτας, Σύλλογος ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ για Βόρειο Ήπειρο, Σύλλογος Μικρασιατών «Γκιούλμπαξε» Μελισσίων, Ιδρυτής Συλλόγου μοναδικού στην Ελλάδα για αποφυλάκιση παιδιών προσχολικής ηλικίας (2011) "Ελεύθερο Παιδί". Δωρητής ανδριάντα Μιλτιάδη στον Τύμβο Μαραθώνος (2004).

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Cyber Insurance στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Αντιμετωπίζοντας νέες απειλές
    Nextdeal newsroom, 22/9/2025

    Cyber Insurance στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Αντιμετωπίζοντας νέες απειλές

  • Άδωνις Γεωργιάδης για το 1566: Από 1η Οκτωβρίου, όλα τα ραντεβού με όλα τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ συνδεδεμένα εδώ
    Nextdeal newsroom, 22/9/2025

    Άδωνις Γεωργιάδης για το 1566: Από 1η Οκτωβρίου, όλα τα ραντεβού με όλα τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ συνδεδεμένα εδώ

  • Στο σημείο μηδέν το παλαιστινιακό ζήτημα: Ακραίες λύσεις ή βιωσιμότητα με μετριοπάθεια;

    Στο σημείο μηδέν το παλαιστινιακό ζήτημα: Ακραίες λύσεις ή βιωσιμότητα με μετριοπάθεια;

    Εδώ και δεκαετίες το Παλαιστινιακό συνιστά ένα σύνθετο και πολύπλοκο ζήτημα που επηρεάζει τις γεωπολιτικές εξελίξεις και τη σταθερότητα στην...
    Σπύρος Καπράλος, 22/09/2025 - 12:25 22/9/2025
  • Η Affidea στηρίζει το πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» με ειδικό όφελος για τους εξεταζόμενους

    Η Affidea στηρίζει το πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» με ειδικό όφελος για τους εξεταζόμενους

    Η Affidea, ο κορυφαίος πάροχος διαγνωστικών σε Ελλάδα και Ευρώπη, επιβραβεύει όσους κάνουν το πρώτο βήμα για τη φροντίδα της...
    Nextdeal newsroom, 22/09/2025 - 12:15 22/9/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
15:22 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  • 13:48 Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
  • 13:10 ΤΕΑΥΦΕ: Εγκρίθηκε η Αναλογιστική Μελέτη του 2023
  • 12:55 Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Τομέα Β΄ 2025 από την NP Ασφαλιστική
  • 12:51 Cyber Insurance στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Αντιμετωπίζοντας νέες απειλές
  • 12:40 Άδωνις Γεωργιάδης για το 1566: Από 1η Οκτωβρίου, όλα τα ραντεβού με όλα τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ συνδεδεμένα εδώ
  • 12:25 Στο σημείο μηδέν το παλαιστινιακό ζήτημα: Ακραίες λύσεις ή βιωσιμότητα με μετριοπάθεια;
  • 12:15 Η Affidea στηρίζει το πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» με ειδικό όφελος για τους εξεταζόμενους
  • 12:05 Από 3,20% έως 3,50% το εύρος επιτοκίου για το ομόλογο των 500 εκατ. ευρώ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
  • 12:00 60.000 ανασφάλιστες επιχειρήσεις περιμένουν τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
  • 11:00 Ασφάλιση ακινήτου που μισθώνεται ως (τύπου) Airbnb: Ένα σταυρόλεξο για δυνατούς…λύτες
  • 10:10 Νέα εποχή για τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική με ανανεωμένο Διοικητικό Συμβούλιο
  • 10:05 Στ. Καφούνης για την Ημέρα Ελληνικού Εμπορίου και τα 20 χρόνια από τη θεσμοθέτησή της: «Έμπορος, η ζωντανή δύναμη της Ελλάδας»
  • 09:00 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  • 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
  • 08:53 Εκδήλωση τιμής στον Χαράλαμπο Θεοδωρίδη
  • 08:50 «Προσκλητήριο» επενδυτών, το μήνυμα Μπέργκαμ, η...πρόσκληση Στουρνάρα, «ταράζει τα νερά» η Credia
  • 08:44 Ημέρα Μνήμης στο Αγρίνιο για τα θύματα του ξεριζωμού και της Μικρασιατικής καταστροφής
  • 08:40 Tου Αγίου Φωκά Ιερομάρτυρα του Θαυματουργού
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  6. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  7. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube