Nextdeal newsroom, 3/6/2011 - 12:19 facebook twitter linkedin Management και Ζωή Πελατών Nextdeal newsroom, 3/6/2011 facebook twitter linkedin Γράφει ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου* Αυτοί που διαχειρίζονται ΤΟ ΟΝΟΜΑ της εταιρίας έχουν πολλούς μπελάδες να λύσουν στις σχέσεις τους με τους πελάτες και παρατηρούν ι ότι όσα έχουν να κάνουν με το όνομα, με την μάρκα, άλλα τόσα έχουν να κάνουν και με τους πελάτες τους. Μοιάζουν αλλά δεν είναι το ίδιο. Πρέπει να κάνουν πολλά για το «λογότυπο» τους, αλλά και για τις σχέσεις τους με τους πελάτες και την υπεραξία τους. Τα τελευταία χρόνια ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ στις συμπεριφορές των πελατών που παρατηρούν την εταιρία-όνομα και την αναγνωρισιμότητα της ,αλλά ενδιαφέρονται και για την υπεραξία της εταιρίας ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΣΕΩΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ-ΠΕΛΑΤΗ … Ετσι ο πελάτης που τα βρίσκει όλα αυτά επιλέγει εφ' όρου ζωής την ΕΠΩΝΥΜΗ εταιρία που ενδιαφέρεται και για το προϊόν και για τη σχέση εταιρίας-πελάτη. Αυτό είναι τα σημερινό ζητούμενο και για τις ασφαλιστικές εταιρίες που τα προϊόντα τους έχουν μεγάλες διάρκειες. Παρατηρούμε ότι οι ασφαλισμένοι πελάτες δίνουν μεγάλη σημασία στην ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΣΧΕΣΕΩΣ ,παρά στην υπεραξία του ονόματος. Τα μερίδια αγοράς το επιβεβαιώνουν .Αν λοιπόν δοθεί έμφαση στις εφ όρου ζωής σχέσεις με τους πελάτες με κατάλληλες στρατηγικές, τότε και η εταιρία και το όνομα της έχουν πιθανότητες μακροημέρευσης. Για να έχεις και πελάτη κοντά σου «μια ζωή» δεν φτάνει να έχεις ένα καλό όνομα. Δεν φτάνει να σε λένε ALLIANZ ή AXA ή GENERALI ή INTERAMERICAN ή ΕΘΝΙΚΗ ή METLIFE ALICO ή GROUPAMA… Χρειάζεται να δημιουργήσεις ΣΧΕΣΕΙΣ με τους πελάτες, να κάνεις διασταυρούμενες πωλήσεις, να μεγαλώσεις τις επιλογές προϊόντων, να δώσεις έμφαση, ώστε οι αποφάσεις να εξυπηρετούν πρώτα τον πελάτη και μετά το όνομα , να έχεις στοχευμένες ικανοποιήσεις συγκεκριμένων καταναλωτών, να λάβεις υπ όψιν ότι τα προϊόντα τείνουν να απευθύνονται σε μικρότερο κοινό και όχι σε όλο τον πληθυσμό, να υπολογίζεις τα συναισθήματα των πελατών, να αλλάζεις γρήγορα ή να καταργείς κάτι που πήγε στραβά και να μη βασίζεσαι πολύ στους «μέσους όρους» και τις στατιστικές που αρκετές φορές φέρνουν εκπλήξεις και χαμένες επενδύσεις...Στην ρευστή κατάσταση της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς υπάρχουν δεδομένα για όλα τα παραπάνω. Πόσοι όμως «νοιάζονται» για πελατεία εφ' όρου ζωής; Πόσοι managers ενδιαφέρονται για την μακροημέρευση της εταιρίας αγνοώντας την τύχη της προσωπικότητας τους; NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Πόσοι ξέχασαν τα «ονόματα» και ρήμαξαν τις συναισθηματικές σχέσεις και υπεραξίες σχέσεων με αποφάσεις επιπόλαιες, λογιστικές, κομματικές κ.λ.π. ; Και πόσοι ακόμα «έσπασαν» τους κρίκους που συνέδεαν την αλυσίδα εταιρία-όνομα-συνεργάτης-πελάτης;H πελατοκεντρική ηγεσία είναι ο στόχος για αυτούς που το ξέχασαν και για αυτούς ,που ακόμα δεν το έκαναν. Υ.Γ Σαν σήμερα 3.6.1939 γεννήθηκε ο Δημ . Κοντομηνάς, ένας άνθρωπος που ότι κι αν κάνει, προσπαθεί να κάνει όνομα και σχέσεις ζωής. Χρόνια Πολλά Κύριε Δημήτρη. *Ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών και του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Από το 1989 έως σήμερα εκδίδει το περιοδικό "Ασφαλιστικό ΝΑΙ" και από το 2000 έως σήμερα την εφημερίδα NEXTDEAL. Από το 2007 προΐσταται του www.nextdeal.gr. Παράλληλα δραστηριοποιείται στο χώρο του παιδιού ως ιδιοκτήτης του Νηπιακού Κέντρου "ΜΑΝΤΑΡΙΝΙ" και της εφημερίδας "Παιδικός Σταθμός για Γονείς". Σήμερα είναι μέλος του ΔΣ της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου -ΕΔΙΠΤ και μέλος του ΔΣ του Ενιαίου Ταμείου Ασφαλίσεως Προσωπικού-Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης-ΕΤΑΠ-ΜΜΕ ως εκπρόσωπος ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΤΥΠΟΥ (αριθμ. 10070/24682/1465/435 φύλλο Εφ. Κυβερν.). Ήταν πρωτεργάτης στην τηλεοπτική εκπομπή «ΩΡΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ» στο κανάλι 9, που μεταδιδότανε το 2011, με στόχο την ενημέρωση του καταναλωτή κάτι που έκανε και σε εκπομπές στο ΚΥΔΩΝ TV και στο BLUE SKY TV. Εργάσθηκε από το 1973 ως το 1990 στην INTERAMERICAN ως ασφαλιστής, Unit Manager, Agency Manager και επιθεωρητής Πωλήσεων. Έγραψε χιλιάδες άρθρα σε περιοδικά και εφημερίδες, συγγραφέας του βιβλίου «Ασφαλιστές, Έμποροι και Ιστορία Ελληνικού Έθνους» (2011), «ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ» (1996), «ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ», «Παπαδιαμάντης». Έγραψε πρώτος «Ασφαλιστικά Διηγήματα» πρώτος λειτούργησε καθημερινό Ασφαλιστικό ιστότοπο www.nextdeal.gr από το 2007, πρώτος εξέδωσε παιδική εφημερίδα για γονείς τον «Παιδικό Σταθμό για γονείς» μαζί με τον ευρείας κυκλοφορίας ιστότοπο www.psgg.gr μέσα από τον οποίο προώθησε πρώτος την ασφάλιση για παιδιά. Πρόεδρος και Μέλος ΔΣ συλλόγων: Σύλλογος Συντονιστών Ελλάδος, Σύλλογος 18ου Δημοτικού Σχολείου, Σύλλογος Διστρατιωτών Άρτας, Σύλλογος ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ για Βόρειο Ήπειρο, Σύλλογος Μικρασιατών «Γκιούλμπαξε» Μελισσίων, Ιδρυτής Συλλόγου μοναδικού στην Ελλάδα για αποφυλάκιση παιδιών προσχολικής ηλικίας (2011) "Ελεύθερο Παιδί". Δωρητής ανδριάντα Μιλτιάδη στον Τύμβο Μαραθώνος (2004). Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 22/9/2025 Cyber Insurance στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Αντιμετωπίζοντας νέες απειλές
Nextdeal newsroom, 22/9/2025 Άδωνις Γεωργιάδης για το 1566: Από 1η Οκτωβρίου, όλα τα ραντεβού με όλα τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ συνδεδεμένα εδώ
Στο σημείο μηδέν το παλαιστινιακό ζήτημα: Ακραίες λύσεις ή βιωσιμότητα με μετριοπάθεια; Εδώ και δεκαετίες το Παλαιστινιακό συνιστά ένα σύνθετο και πολύπλοκο ζήτημα που επηρεάζει τις γεωπολιτικές εξελίξεις και τη σταθερότητα στην... Σπύρος Καπράλος, 22/09/2025 - 12:25 22/9/2025
Η Affidea στηρίζει το πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» με ειδικό όφελος για τους εξεταζόμενους Η Affidea, ο κορυφαίος πάροχος διαγνωστικών σε Ελλάδα και Ευρώπη, επιβραβεύει όσους κάνουν το πρώτο βήμα για τη φροντίδα της... Nextdeal newsroom, 22/09/2025 - 12:15 22/9/2025