Nextdeal newsroom, 9/12/2010 - 15:40 facebook twitter linkedin Πού θα βρουν ψάρια οι ασφαλιστές; Nextdeal newsroom, 9/12/2010 facebook twitter linkedin Μιλάει στους συναδέλφους του ο επιτυχημένος ασφαλιστής R.J.Kelly με άρθρο του που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «LIFE INSURANCE» το 1982, με θέμα την εξεύρεση πελατών και εξηγεί πώς έγινε μέλος της λέσχης των διακεκριμένων ασφαλιστών στην Αμερική. Πιστεύω ότι η εξεύρεση υποψηφίων πελατών είναι η ζωογόνος πηγή της εργασίας μας. Πολλοί ασφαλιστές αποτυγχάνουν στη δουλειά μας όχι τόσο από έλλειψη υποψηφίων πελατών με τους οποίους θα μπορούσαν να μοιρασθούν αυτές τις ιδέες και τις γνώσεις. Μετά από μια εμπειρία 4 ετών στο χώρο των Ασφαλειών Ζωής είμαι πεπεισμένος ότι πέρα από κάθε αμφιβολία το μυστικό της επιτυχίας στη δουλειά μας είναι να βλέπουμε όσο γίνεται περισσότερους αξιόλογους υποψήφιους πελάτες και μετά όλα τα υπόλοιπα έρχονται από μόνα τους. Έχω ακούσει να λένε: «Δώσε σε ένα άτομο ένα ψάρι και θα τον θρέψεις για μια μέρα. Μάθε ένα άτομο να ψαρεύει και ια τον θρέψεις για όλη τη ζωή του!».*Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024