close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
19/2/2024 - 11:25
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση

Δημήτρης Μπάτρης, 19/2/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη. Μέσα από αυτή την διαδικασία, πραγματοποιείται η εδραίωση της εικόνας που επιδιώκουμε! Της εικόνας του Επιστήμονα Συμβούλου Πωλήσεων, που είναι σε θέση να καθοδηγήσει και να βοηθήσει στην επίλυση Προβλημάτων.

Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από τη διαδικασία ανταπόκρισης σας, σαν μέρος της αλληλεπίδρασης που ασκείται την μια πλευρά στην άλλη.

Μέσα από την διαδικασία, αφήνουμε τον υποψήφιο πελάτη να νιώσει ότι τον καταλαβαίνουμε. «Προσοχή και το ενδιαφέρον που θα δείξετε καθώς τον ακούτε, θα είναι ίδια με αυτή που θα σας δείξει καθώς σας ακούει».

Οι ερωτήσεις σας θα πρέπει να είναι σχεδιασμένες έτσι, ώστε να επιτυγχάνουν αυτούς τους αντικειμενικούς σκοπούς. «Αλλά θα λειτουργήσετε σαν Play Maker». Ο καλός Play Maker γνωρίζει το πλάνο του αγώνα πολύ καλά και όταν «κλείνετε» προσπαθεί να βρει ποια από τις διδαγμένες εναλλακτικές λύσεις είναι η πλέον κατάλληλη για την περίπτωση.

Υπάρχει και αυτός που αποκαλούμε «Μεγάλο Play Maker», ο πραγματικός επαγγελματίας. Αυτός που έχει μάθει ότι δεν αρκεί να γνωρίζει το «πλάνο παιχνιδιού….» χρειάζεται να αλλάζεις τον τρόπο παιχνιδιού μέσα σε δευτερόλεπτα, παίρνοντας την κατάλληλη, ανάλογα με τις περιστάσεις, Απόφαση.

Αυτό ακριβώς κάνει και ο επαγγελματίας πωλητής. Γνωρίζει το «πλάνο ενεργειών» του αλλά γνωρίζει επίσης να «αλλάζει δρόμο» χωρίς να φεύγει από την πορεία του προς τον τελικό Στόχο. Μπορεί να αλλάζει προσωρινά δρόμο όταν συλλαμβάνει σήματα ότι πρέπει να αλλάξει τακτική που ακολουθεί.

Γνωρίζει να επιλέγει την εναλλακτική λύση που στηρίζει καλύτερα στην περίπτωση, καθώς «αυτή διαμορφώνεται».

Ο κοινός πωλητής είναι προσκολλημένος σε ένα προκαθορισμένο σχέδιο, το ακολουθεί με «κονσερβαρισμένη παρουσίαση και κάποιες χιλιοειπωμένες απαντήσεις, εύχεται η ελπίζει ότι όλα θα πάνε καλά. Ο πωλητής αυτός στηρίζεται στον «νόμο των πιθανοτήτων».

Ο επιστήμονας πωλητής είναι δυνατόν να αλλάξει τον σχεδιασμό προς τον τελικό Στόχο, επειδή γνωρίζει «γιατί» κάνει κάθε βήμα. Δεν ακολουθεί έναν τύπο «λύσης προβλημάτων», χρησιμοποιεί και εναλλάσσει τους τύπους που γνωρίζει για να βοηθήσει τον υποψήφιο πελάτη να βρεί Λύσεις.

Η προσπάθεια να βρείτε έτοιμες «συνταγές επιτυχίας», δεν υπάρχουν διότι η κάθε λέξη που λέγεται από τον πωλητή, συλλαμβάνεται και μεταφράζεται διαφορετικά από τον υποψήφιο πελάτη. Άρα η συνταγή επιτυχίας που εφαρμόστηκε στον προηγούμενο πελάτη είναι ίσως άχρηστη για τον επόμενο.

Ο σύγχρονος Επιστήμονας πωλητής, είναι ευπροσάρμοστος, γόνιμος πολύπλευρος, ευαίσθητος στα προβλήματα και πάντα έτοιμος να ανταποκριθεί στις ανάγκες του υποψηφίου πελάτη. Ο κάθε άνθρωπος όπως έχετε καταλάβει και είναι φυσικό έχει διαφορετικές «Ανάγκες» με διαφορετικές έννοιες και διαφορετική αντίληψη, που ζητά κατανόηση και ικανοποίηση μέσα από την επίλυση των συγκεκριμένων προβλημάτων.

Για να λειτουργήσετε ως Play Maker επιβάλλεται να εφαρμόσετε τη «διαδικασία των ερωτήσεων» χωρίς δισταγμό αξιοποιήστε κάθε ευκαιρία που σας παρουσιάζεται για να κάνετε ερωτήσεις. Να θυμάστε τον γιατρό σας ανεξαρτήτως ιδιοκτήτες που εφαρμόζει την ίδια μέθοδο για να καταλάβει το πρόβλημα σας. Είναι τόσο σημαντική η μέθοδος αυτή για την έκβαση της πώλησης, όσο ο αέρας που αναπνέουμε για την ζωή μας.

Ας καταγράφει στο μυαλό σας ότι «Περιμένω με αγωνία την ευκαιρία να μπορέσω να κάνω στον υποψήφιο πελάτη Ερωτήσεις». Η εφαρμογή αυτής της διαδικασίας των ερωτήσεων σας θα επηρεάσει τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας σας περισσότερο από κάθε άλλο θέμα που γνωρίζετε, ή που θέλετε να μάθετε, διότι όταν ο Άνθρωπος έχει πλήρη γνώση του προβλήματος, βρίσκεται στη μέση του δρόμου προς τη λύση.

Είστε έτοιμοι να την δώσετε εσείς η κάποιος άλλος;

Εύχομαι να είσαι εσύ ο καλός Play Maker στην συνάντηση με τον πελάτη σου!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
16:46 Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
  • 16:22 Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στα «Δρόμεια 2025» - Ένα αθλητικό γεγονός με ισχυρό μήνυμα κοινωνικής συμπερίληψης
  • 16:10 ΤτΕ: Πλεόνασμα στο Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών τον Μάιο, για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια
  • 16:00 Δημόσιο χρέος: Στα 366,329 δισ. ευρώ το α' τρίμηνο εφέτος σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 15:47 Έκθεση Bain & Company: Η Πρόκληση των Δασμών και οι Νέες Ευκαιρίες στην Αγορά του Private Equity
  • 14:31 Επανεκλογή Κρίστιαν Χατζημηνά στην Ε.ΕΝ.Ε - Επίτιμος Πρόεδρος & Μέλος Δ.Σ. o Βασίλης Αποστολόπουλος
  • 14:24 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
  • 14:19 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  • 14:14 Attica Bank: Δωρεάν συναλλαγές από 1η Αυγούστου σε περισσότερα από 2.400 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Προς Φιλιππησίους Επιστολή Αποστόλου Παύλου»
  • 12:25 Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® - Certified
  • 12:09 Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας
  • 11:20 Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge
  • 10:30 Ασφάλεια οχημάτων: Δεδομένα από την πραγματική κυκλοφορία θα χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz
  • 10:23 Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία;
  • 10:06 Βασίλης Καρύδας-Υφαντής στο Εuropanext: Η Γερμανία έχει ήδη βηματοποιήσει τη νέα της πορεία
  • 10:00 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
  • 09:09 Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!
  • 09:06 «Αργυρό» μετάλλιο για το Χ.Α, το πακέτο της ΔΕΘ, η έλευση της Γκίλφοϊλ, ρεκόρ 18 ετών στα δάνεια επιχειρήσεων και ο «αναρχοκαπιταλιστής»
  • 08:58 Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  6. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  7. 16/7 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • diogenis o dikaios

    Για τους μισθους ; Για τις παραλογες βαρδιες ; Για την "ανεξελιξη" των εργαζομενων ; Ουτε κουβεντα βλεπω..που να ερθουν και τα μαντατα των Αμερικανικων δασμων. Η Ελβαλχαλκορ ακουει ;

    Γαλλικό μνημόνιο αλά… Ελληνικά, σχέδιο για βάσεις των ΗΠΑ σε ελληνικά νησιά, πόσο εκτεθειμένη είναι η Ελλάδα στου δασμούς, σε υψηλά 24 ετών το επενδυτικό ρίσκο και το ισχυρό αποτύπωμα ... · 5 days ago

  • Georgios Serafimides

    Αγαπητέ Κώστα, Εύστοχη η παραίνεσή σου καθώς όντως υπάρχει σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων που είναι ανασφάλιστες, ΑΛΛΑ επέτρεψε μου τις κάτωθι παρατηρήσεις. 1. Αν μία επιχείρηση με τζίρο άνω των...

    Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία!  · 1 week ago

  • Στάθης Καμαρινόπουλος

    πολυ ενδιαφερον αρθρο

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής  · 1 week ago

  • Michael

    Είναι πόλεμος φθοράς, δυστυχώς.

    Η σκληρή «γραμμή» της Ρωσίας και η μεγάλη δοκιμασία για τους Ουκρανούς πολίτες  · 2 weeks ago

  • anastasia

    Οπιοι και αι είναι αυτοί οι 15 φορείς που επιμένουν στην ανάγκη της μείωσης του ηλεκτρικού ρεύματος έχουν απόλυτο δίκιο. Αν οι τιμές στο ρεύμα δέν...

    SOS από 15 επιχειρηματικούς φορείς για κατεπείγουσα ανάγκη μείωσης του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας  · 2 weeks ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading