close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Εσείς τι πιστεύετε, ο Έλληνας έχει ασφαλιστική συνείδηση;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
26/9/2022 - 12:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εσείς τι πιστεύετε, ο Έλληνας έχει ασφαλιστική συνείδηση;

Δημήτρης Μπάτρης, 26/9/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πέρασαν 40 χρόνια, από την ένταξή μου στο χώρο της Ασφαλιστικής Αγοράς. Υπηρέτησα τον κλάδο από όλες τις θέσεις των Πωλήσεων. 

Ένα ζήτημα που υπήρχε τότε αλλά και παραμένει σήμερα, ήταν η άποψη ότι «δεν έχουμε ανάπτυξη του ασφαλιστικού κλάδου γιατί ο Έλληνας δεν έχει Ασφαλιστική Συνείδηση». Αυτό δήλωσε και η κυρία Αντωνάκη της ΕΑΕΕ επ’ ευκαιρία της αποχώρησης της.

Από την άλλη ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ κύριος Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, έχει δηλώσει ότι «Ο Έλληνας έχει Ασφαλιστική Συνείδηση αλλά δεν γνωρίζει, να μεταφέρει τον κίνδυνο του σε άλλον».

Τελικά τι συμβαίνει; Ο ασφαλιστικός κόσμος, οι εταιρείες, τα δίκτυα πωλήσεων, η Πολιτεία τι πιστεύουν; Ένα μήνυμα μια φορά το χρόνο μέσω ενός spot της Ένωσης αρκεί; Ιδίως εάν πιστεύουμε το πρώτο;

Εγώ θα συμφωνήσω μάλλον με τον Πρόεδρο και θα προσπαθήσω να το αναλύσω. 

Όταν επέρχεται μια ζημιά για παράδειγμα, ένα σημαντικό τροχαίο ή μια πυρκαγιά ή μια ασθένεια ή ακόμη χειρότερα, ένας θάνατος νέου ανθρώπου, τότε όλοι μας σίγουρα έχουμε ακούσει το περίφημο «Ασφάλεια είχαν;». Φυσικά οι μη έχοντες ασφάλιση, θα καταλάβουν και θα αποκτήσουν συνείδηση, ακούγοντας από όλους, “Ασφάλεια δεν είχατε;”... Αλλά είναι αργά πλέον!

Κάποιος βέβαια μπορεί να πει:
- Μα  όταν η πολιτεία παίζει το ρόλο της ιδιωτικής ασφαλιστικής κάλυψης, γιατί να επιλέξει ο Έλληνας πολίτης την κάλυψη της αγοράς. 

Όπως ξέρετε όμως, δεν μπορεί να ασφαλίζονται όλοι οι κίνδυνοι χωρίς να εφαρμόζονται όροι και εξαιρέσεις. Ούτε καν από το κράτος...

Η εμπειρία των πρόσφατων πυρκαγιών στην Αττική και Εύβοια, όπου είδαμε πόσο αρμονικά λειτούργησε η ιδιωτική σωστή κάλυψη και η προσφορά του κράτους. Πιστεύω ότι πλήρη κάλυψη πυρός, μόνο η ασφαλιστική αγορά μπορεί να προσφέρει, με την σωστή καταγραφή του κινδύνου εκ μέρους του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Το πρόβλημα προκύπτει με τον σεισμό, που υπάρχουν πολύ παλιές οικοδομές και σε πολύ επικίνδυνες περιοχές, όπου δεν δίνονται σχετικές καλύψεις. 

Ας δούμε τώρα ποιος θα μεταλαμπαδεύσει αυτό που υποστηρίζει ο Πρόεδρος. Μα φυσικά το δίκτυο πωλήσεων!

Άραγε όμως, το σημερινό δίκτυο πωλήσεων, έχει τα προσόντα και την αυτοπεποίθηση γι’ αυτό; - Μα αυτό δεν είναι η αποστολή του; Να μεταφέρει τον κίνδυνο που εντοπίζει με τον υποψήφιο πελάτη στην Ασφαλιστική του Εταιρία που αναλαμβάνει αυτούς τους κινδύνους;

Πού οφείλεται λοιπόν η μη ικανοποιητική η απόδοση του σημερινού δικτύου;

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Μπορούμε να πούμε ότι η εκπαίδευση και η επιμόρφωση του, είναι σήμερα αυτή που απαιτείται για την υλοποίηση των στόχων της αγοράς μας;

Δυστυχώς όχι, διότι η ποιότητα του δικτύου, σχετίζεται με τα χαρακτηριστικά των εισερχομένων στον κλάδο και την συνεχόμενη ποιοτική εκπαίδευση και επιμόρφωση τους.

Σήμερα υπάρχει η απαιτούμενη συνεχόμενη εκπαίδευση του δικτύου ανάλογα την εμπειρία και των στόχων παραγωγής; Οι αρμόδιοι των εταιριών αναφέρουν, οτι όλα πάνε πολύ καλά, είναι όμως έτσι;

Μια κατηγορία Ασφαλιστών διαμεσολαβητών είναι μέλη του MDRT, συμμετέχουν σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που πληρώνουν μόνοι τους. Όταν επιστρέφουν, επιστρέφουν με τις δικές τους μπαταρίες γεμάτες, για πολλές και καλές πωλήσεις και οι ίδιοι με νέες γνώσεις και σύγχρονες τεχνικές και τακτικές πωλήσεων.

Οι ομιλητές είναι έμπειροι πωλητές πολλών ετών αλλά και διακεκριμένοι για την ποσότητα και ποιότητα. Όταν επιστρέφουν στα Γραφεία πωλήσεων όμως, δεν μπορούν να μεταφέρουν αυτά που έμαθαν, διότι το κλίμα ή το μικροκλίμα, δεν το επιτρέπει. Το ίδιο και με τα συνέδρια της LIMRA.

Θυμάμαι τα πρώτα μεγάλα συνέδρια που έκανε η Interamerican με τον αείμνηστο Δ. Κοντομηνά που έφερνε μεγάλους κορυφαίους ασφαλιστές από Αγγλία και ΗΠΑ, καταξιωμένα ονόματα κάθε χρόνο. Τι δύναμη και πίστη στο επάγγελμα, μας έδιναν αλλά και πώς θα μπορούμε να φτάσουμε σε μεγάλες παραγωγές!

Σημαντική συμβολή την αναβάθμιση της εκπαίδευσης των δικτύων που πρόσφερε ο ίδιος άνθρωπος με τον καταξιωμένο στην εκπαίδευση Χρήστο Σταυρίδη είναι το Ι.ΧΟ.Σ (Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών). Το Ι.ΧΟ.Σ που μέχρι σήμερα αναγράφουν στις επαγγελματικές κάρτες τους οι Ασφαλιστές, απόφοιτοι του, πρόσφερε πολλά, διότι ήταν θεωρία και αποτέλεσμα στην πράξη των Πωλήσεων με πολλά Πανεπιστημιακού επιπέδου βιβλία και συστήματα εκπαίδευση και Πωλήσεων. Την συνέχεια του Ι.ΧΟ.Σ την θεωρώ επιβεβλημένη, και υπάρχουν σε αυτό, πεπειραμένοι και καταρτισμένοι εκπαιδευτές για την εφαρμογή νέων προγραμμάτων σπουδών. Εμπρός λοιπόν!

Υπάρχει και το ΕΙΑΣ που προσφέρει πολλά για τα διοικητικά στελέχη.

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι πωλήσεις είναι μια εξελισσόμενη επιστήμη, αρκεί να την παρακολουθείς ενσωματώνοντας τον παλμό της αγοράς, αλλιώς βρίσκεσαι έξω από αυτήν.

Άραγε σήμερα η επιλογή ασφαλιστικών διαμεσολαβητών γίνεται, με κριτήριο το εάν μπορούν και έχουν προσόντα για πωλήσεις; ή με κριτήριο το να περάσουν στις εξετάσεις της ΤτΕ και ποια στα αλήθεια, είναι η διατηρησιμότητα τους σε βάθος τριετίας;

Το βάρος της εκπαίδευση των εταιρειών δίνεται στις εξετάσεις πιστοποίησης, τα προϊόντα και τις επαναπιστοποιήσεις. Και με την πώληση, το marketing, την ασφαλιστική ιδέα τι γίνεται;

Πιστεύετε μήπως ότι με τα υπάρχοντα εκπαιδευτικά προγράμματα, θα γίνει αλλαγή στην αγορά; Ή μήπως για να υπερβούμε το 2,5% του ΑΕΠ χρειάζεται μάλλον ένα θαύμα;...


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • δίκτυο πωλήσεων
  • εκπαίδευση
  • ασφαλιστική συνείδηση
  • ιδιωτική ασφάλιση
  • ασφαλιστική αγορά

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
16:50 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  • 16:35 Στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την «Ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο» (Δείτε live την συνεδρίαση)
  • 15:53 ΤτΕ: Στα 2.543 εκατ. ευρώ η συνολική αξία του ενεργητικού των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης το α΄ τρίμηνο 2025
  • 15:28 Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force
  • 15:23 Περιπέτεια στο Κάιρο για 41 Έλληνες ακτιβιστές από το καραβάνι για τη Γάζα - Συνελήφθησαν αυθαίρετα από τις αιγυπτιακές αρχές
  • 15:03 ΕΑΕΕ: Κατά 15,1% αυξήθηκε η συνολική παραγωγή ατομικών ασφαλίσεων ζωής και υγείας το 2024
  • 14:42 Σπίτι μου ΙΙ: Επέκταση του έτους κατασκευής των επιλέξιμων ακινήτων και παράταση της ισχύος της απόφασης υπαγωγής για ΑμεΑ
  • 14:32 Η Compre προσλαμβάνει τη Rachel Bardon στη νεοσύστατη θέση Chief Underwriting Officer (CUO)
  • 14:20 Νέα συνεργασία της MGAA με την Insurance DataLab προσφέρει ισχυρές πληροφορίες δεδομένων στα μέλη
  • 13:50 Τεχνολογική Υπεροχή στην Affidea Ν. Ερυθραίας: Νέα εποχή στη διαγνωστική απεικόνιση με καινοτομία και επίκεντρο τον άνθρωπο
  • 13:30 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών με τη Νέα Ψηφιακή Πύλη «Σύνδεση Πελάτη»
  • 12:32 Αντώνης Δουνδουλάκης: Έκδοση τριών νέων λογοτεχνικών βιβλίων
  • 12:17 Επιστημονική Ημερίδα στην Τήνο για την Γονιμότητα και την Υπογεννητικότητα με χορηγό το Health Next Generation
  • 11:37 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  • 11:30 ΙΕΛΚΑ: Χαμηλότερες οι τιμές του τυπικού καλαθιού του νοικοκυριού στα ελληνικά σούπερ μάρκετ σε σχέση με επτά άλλες χώρες της ΕΕ
  • 11:20 Η πανσέληνος στην κορυφή της Τριανταφυλλιάς
  • 11:06 Κυριάκος Πιερρακάκης: Διπλασιάζεται το ημερήσιο όριο συναλλαγών IRIS μέχρι τέλος του έτους
  • 11:00 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης και Επίδειξης για την πλέον προηγμένη τεχνική αντιμετώπισης της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
  • 10:35 Κ.Κυρανάκης: «Πιλοτική 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ το Σάββατο 5 Ιουλίου»
  • 10:30 «Ένα Ψέμα που λέει πάντα την Αλήθεια!»: Μια βραδιά με αναγνώσματα και αφηγήσεις
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  2. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  3. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  4. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  5. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  6. 6/6 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  7. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube