close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να επανέλθετε στις πωλήσεις μετά τις διακοπές
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
31/8/2022 - 08:55
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να επανέλθετε στις πωλήσεις μετά τις διακοπές

Δημήτρης Μπάτρης, 31/8/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εύχομαι σ' όλους, να έχετε απολαύσει τις διακοπές σας και να γεμίσατε τις μπαταρίες σας με ενέργεια, για να έχετε καλύτερα πωλησιακά αποτελέσματα, το τελευταίο τετράμηνο του έτους, που τώρα ξεκινάει.

Όλοι γνωρίζουμε ότι η προσαρμογή μετά από αρκετές ημέρες απουσίας από την γνωστή δραστηριότητα των πωλήσεων απαιτεί μεγάλη προσοχή στον σχεδιασμό μας. Πρέπει να ξέρουμε τι κάνουμε κάθε ημέρα αλλά και ώρα, αλλιώς είναι πολύ εύκολο να χαθεί πολύτιμος χρόνος σε μία εποχή  ιδιαίτερη και σημαντική όπως είναι το κλείσιμο της χρονιάς.

Αναλογιστείτε πού και πώς χάνεται ο χρόνος όταν επιστρέφουμε στο γραφείο μας μετά από μία πολυήμερη απουσία. Συνήθως συμβαίνουν μερικά ή όλα από τα παρακάτω:

  • περιγράφουμε πώς και πού περάσαμε τις διακοπές μας, με ευχάριστες περιπέτειες και γεγονότα και μαθαίνουμε τα αντίστοιχα από τους συναδέλφους.
  • ασχολούμαστε με την τακτοποίηση θεμάτων ή προβλημάτων πελατών που δεν έχουν λυθεί χωρίς να κάνουμε διάκριση σε επείγοντα και σημαντικά. 
  • επικοινωνούμε με πελάτες που μας έχουν ζητήσει όταν εμείς απουσιάζαμε.
  • επικοινωνούμε  με στελέχη της εταιριας ή πελάτες που μας παρασύρουν σε νέες συζητήσεις για το πού, πότε και πώς περάσαμε.
  • η άφιξή μας όπως και των συνεργατών μας στο γραφείο γίνεται πιο χαλαρή και ακανόνιστη εξαιτίας ενός διαστήματος προσαρμογής.
  • γίνονται αρκετά άσκοπα τηλέφωνα χωρίς σημαντικό λόγο.
  • διαθέτουμε περισσότερο χρόνο στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και στα social media.
  • παρασυρόμαστε πιο εύκολα στα περίφημα «πηγαδάκια»με συναδέλφους που περιγράφουν για τις επιλογές του τόπου διακοπών ή τις εμπειρίες από το ταξίδι της εταιρίας.
  • δεν έχουμε ετοιμάσει πρόγραμμα, για τον ποιον παίρνουμε τηλέφωνο ή ποιον συναντάμε πότε και γιατί.

Ας θυμηθούμε ότι η εργασία μας είναι «Πωλήσεις» κάθε ημέρα, κάθε μήνα, χωρίς εξαιρέσεις ή δικαιολογίες.

Οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων έχουν σχεδιάσει ένα πρόγραμμα με όλα τα θέματα προς λύση, ποια ημέρα και ώρα  και πότε θα τηλεφωνήσουν ή θα συναντηθούν.

Όταν επικοινωνείτε  τηλεφωνικώς ή συναντηθείτε με κάποιον αυτή την εποχή, ένα μπορείτε να λέτε «σας εύχομαι και στις επόμενες διακοπές να περάσετε καλύτερα» τίποτε άλλο, και προχωρήστε στο θέμα που θέλετε. Και κάτι άλλο μην εύχεστε “καλό χειμώνα”, γιατί συνήθως ανοίγετε ζητήματα! 

Ο Γιατρός, ο Δικηγόρος ή ο Μηχανικος του P/C αρχίζουν διαλόγους για τις διακοπές τους; Όχι!

Για την επανεκκίνηση των πωλήσεων σας συνιστώ να ξεκινήσετε με γνωστούς που τους γνωρίζετε έστω και σε ένα πρώτο ραντεβού ή σε ήδη πελάτες σας, έτσι κερδίζετε το 50% του χρόνου σας.

Να θυμάστε το ασφαλιστικο προϊόν δεν είναι «εποχιακό».

Θυμηθείτε τι κάνατε τον μήνα που είχατε το ρεκόρ πωλήσεων και κάνετε τα ίδια, μπορείτε και το ξέρετε.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Επιλέξτε τα προϊόντα που πιστεύετε ότι είναι περισσότερο επίκαιρα λόγω εποχής η συνθηκών.

Προσπαθείτε να κλείσετε περισσότερα ραντεβού. Αυτό θα σας δώσει εξαιρετική ενέργεια.

Μη εκτρέπεστε από το ημερήσιο πρόγραμμα σας, απαιτείται πειθαρχία και κανένας δεν δικαιούται να σας κλέβει το χρόνο σας.

Να αναβάλλετε ραντεβού που δεν έχουν άμεσο πωλησιακό στόχο, για τον άλλο μήνα 

Υπάρχουν πελάτες που από την αναχώρηση έως την επιστροφή τους από τις διακοπές, έχουν διαπιστώσει ελλείψεις ή απουσία ασφαλιστικών καλύψεων η από συμβάντα φίλων και συγγενών.Τώρα είναι ευκαιρία διότι έχουν συνειδητοποιήσει τα προβλήματα που προέκυψαν λόγω των μη κάλυψης τους, κι αυτό είναι Ευκαιρία!

Τέλος θυμηθείτε τα κίνητρα σας, την επιτυχία του ετήσιου στόχου σας, συνεργαστείτε αποτελεσματικά με τον Manager σας και φυσικά αυτοπαρακινηθείτε πάντα  με την ενέργεια του νικητή. 

Αποκτήστε και διατηρήστε τον πωλησιακό σας ενθουσιασμό. Και αυτό θα συμβάλει στο κλείσιμο του έτους.

Ο Σεπτέμβρης μπορεί να σας κάνει να ξεχωρίσετε στις πωλήσεις αρκεί να το πιστέψετε, γιατί το αξίζετε πρώτα εσείς.

Καλό μήνα και νέα αρχή, η αγορά και οι πελάτες σας περιμένουν!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • επιστροφή στο γραφείο
  • διακοπές

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Για πρώτη φορά στην Αθήνα το International Committee του Ομίλου Reale - Φιλοξενία από την Υδρόγειο Ασφαλιστική
15:53 Για πρώτη φορά στην Αθήνα το International Committee του Ομίλου Reale - Φιλοξενία από την Υδρόγειο Ασφαλιστική
  • 15:00 Νίκος Κωστόπουλος στο Europa Next: Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται μια κοινή στρατηγική πλατφόρμα για την άμυνα
  • 14:53 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  • 14:50 Μέχρι 20% η συμμετοχή της «ΑΛΦΑ-ΔΕΛΤΑ Ασφαλιστικές διαμεσολαβήσεις Α.Ε.» στην «ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής»
  • 14:23 Κ. Πιερρακάκης: Οι τράπεζες πρέπει να ανταποκριθούν και να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων
  • 14:19 Το ΒΕΑ ζητά “φρένο” στην εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου
  • 14:10 Στον Όμιλο Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη η ανώτατη διάκριση υπευθυνότητας Kotinos Olympic Wreath!
  • 14:00 Η AEGEAN για 14η χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα Skytrax World Airline Awards 2025
  • 13:52 500+ CFOs παρευρέθηκαν στο 23ο CFO Forum -την ετήσια κορυφαία συνάντηση των Οικονομικών Στελεχών- της KPMG στην Ελλάδα
  • 13:03 Συνεργασία της Εθνικής Τράπεζας με την Italgass και τα Γενικά Αρχεία του Κράτους
  • 12:50 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Πυροπροστασία και Ασφάλιση Περιουσίας - Εκπαίδευση Συνεργατών για τα σύγχρονα δεδομένα
  • 11:50 Ξεκινά ο διάλογος με τους κοινωνικούς εταίρους για το νέο νομοσχέδιο για την εργατική νομοθεσία, την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία
  • 10:34 Έρχεται ο «Αριθμός Ταυτότητας Ακινήτου» - Τι σημαίνει για τους ιδιοκτήτες - Περιλαμβάνει και στοιχεία ασφαλιστηρίων
  • 10:25 Πλαγίως: Στο περιθώριο των γεγονότων
  • 10:15 Κτηριακά Έργα & Ανάπτυξη Ακινήτων - Απαραίτητη η Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης Μηχανικού
  • 10:00 Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
  • 09:44 Ο κίνδυνος στο Ορμούζ απειλή για την Ελλάδα - Τι θα γίνει αν κλείσουν τα στενά
  • 09:35 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  • 09:17 Μεγάλη φωτιά μαίνεται στη Χίο: Βροχή μηνυμάτων 112 για εκκένωση οικισμών
  • 09:12 Τουλάχιστον 22 νεκροί από τρομοκρατική επίθεση σε ελληνορθόδοξη εκκλησία στη Συρία - Ευθύνες στον ISIS από τις αρχές
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  3. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  4. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  5. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  6. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube