close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να αποκτήσετε πελάτες με μικρό κόστος!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
19/8/2022 - 09:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να αποκτήσετε πελάτες με μικρό κόστος!

Δημήτρης Μπάτρης, 19/8/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένας από τους βασικούς στόχους των πωλητών, είναι η διαδικασία εξεύρεσης πελατών με μικρό κόστος.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να αναγνωρίσετε τα τμήματα της αγοράς που μπορούν να σας προσφέρουν κερδοφόρους πελάτες; Πολλά στελέχη του Marketing χρησιμοποιούν δημογραφικά στοιχεία, δημοσκοπήσεις, συμπεριφορές και ξεχωρίζουν τους μεγάλους και μικρούς πελάτες, χρησιμοποιώντας όλους τους πιθανούς οδηγούς της αγοράς, από σχετικούς με κατηγορίες και κίνητρα αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών, έως εκείνους που αναλύουν μέσους όρους συνηθειών και  ψυχογραφήματα.

Χρησιμοποιώντας όλους τους σχετικούς παράγοντες, μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστές λίστες δεδομένων ανάλογα με τα 10 κριτήρια που θεωρούνται χρήσιμα για αναγνώριση των κερδοφόρων πελατών.

1. Δύναμη λήψης αποφάσεων.

Όσο μεγαλύτερη υπευθυνότητα έχει ο πελάτης στις αγοραστικές του αποφάσεις, τόσο πιο πολύτιμος είναι.

Υπάρχουν δυο κατηγορίες πελατών:

α) οι επαγγελματικοί υποψήφιοι, που γνωρίζουμε ποιος είναι ο υπεύθυνος που χειρίζεται τις προμήθειες αναγκών της επιχείρησης και φυσικά, εάν είναι μικρή η επιχείρηση, ο ίδιος ο επιχειρηματίας.
β) οι προσωπικοί πελάτες, που στο χώρο εργασίας αποφασίζουν αυτοί ενώ στην οικία τους μπορεί η γυναίκα του ή οι γονείς του.

2. Προοπτική πώλησης.

Όσο περισσότερο αγοράζει ο πελάτης ή χρησιμοποιεί από την κατηγορία του προϊόντος ή της υπηρεσίας, τόσο πιο πολύτιμος είναι. Είναι πιο προσιτός να συνεργαστεί και να φανείτε χρήσιμος σε λύση νέας ανάγκης ή επιθυμίας.

3. Προοπτική Αύξησης.

Όσο περισσότερο αυξάνεται μια ομάδα υποψηφίων, τόσο πιο πολύτιμη γίνεται, και σας δίνει δύναμη για σχεδιασμό, προγραμματισμό για δράση.

4. Ισόβια Αξία.

Όσα περισσότερα προϊόντα ή υπηρεσίες αναμένεται να αγοράσει από εσάς ένας πελάτης τόσο πιο πολύτιμος είναι. Αυτό δείχνει την πλήρη μελέτη κάλυψης των αναγκών-επιθυμιών του και δεν επιτρέπεται στον ανταγωνιστή σας να εισέλθει στο χώρο του.

5. Προοπτική Διατήρησης.

Όσο μεγαλύτερη πιθανότητα υπάρχει να είναι οικονομικά καλά ένας πελάτης και κατά συνέπεια να διατηρηθεί στο χρόνο, τόσο πιο πολύτιμος είναι.

Στη διατήρηση επίσης συμβάλλει και ο τρόπος λύσης του προβλήματος, δηλαδή να το αγοράσει και να καταλάβει τι είναι αυτό που έχει αποκτήσει από εσάς, φυσικά και το service συμβάλλει πολύ και κάθε ποτέ γίνεται.

6. Συνηθισμένα κίνητρα.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Όσο μεγαλύτερη ομοιογένεια και προβλεψιμότητα απαιτεί ένας πελάτης, τόσο πιο πολύτιμος είναι.

7. Προοπτική προβλημάτων.

Όσο μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα του πελάτη που θα δοθεί λύση, τόσο πιο πολύτιμος είναι. Όπως ισχύει και με τους γιατρούς. Όσο έμπειρος είναι ο πωλητής, τόσο θέλει πελάτες με μεγάλα προβλήματα για το αντικείμενο του.

8. Ανταπόκριση.

Όσο περισσότερο αντιδρά ένας πελάτης στις προσπάθειες του πωλητή με ρεαλιστικές αντιρρήσεις ή απορίες, τόσο πιο πολύτιμος είναι.

9. Προβολή στα social media και κόστος ενημέρωσης.

Όσο πιο εύκολο και χαμηλό κόστος έχει να προσεγγίσεις έναν πελάτη μέσω των S/M τόσο πιο πολύτιμος είναι.

Σήμερα δίνεται η δυνατότητα να μιλήσετε με τον πελάτη με εικόνα, εσείς στο γραφείο σας και αυτός όπου μπορεί να έχει αντίστοιχο σύστημα και έχετε κερδίσει και οι δυο πολύτιμο χρόνο και έξοδα.

10. Ευκολία εξεύρεσης.

Όσο εύκολα μπορεί να αναγνωριστεί μέσα από βάσεις δεδομένων ένας πελάτης τόσο πιο πολύτιμος είναι. 

Υπάρχει και μια ξεχωριστή λίστα, είναι πολύ σημαντική, και αφορά τους υποψήφιους από τις συστάσεις που σας δίδουν οι ήδη υπάρχοντες πελάτες. Μια πρόσφατη έρευνα που έγινε από τις ασφαλιστικές εταιρίες, εάν οι πελάτες δίδουν συστάσεις το 70% απάντησαν ότι «δεν μας ρώτησε ο ασφαλιστής μας».

Γιατί; Που οφείλεται αυτό;

Δεν γνωρίζουμε πότε και πώς, ζήτω λίγες και καλές συστάσεις από τον ικανοποιημένο ή πιστό μου πελάτη;

Δημιουργήστε την δική σας τράπεζα υποψηφίων πελατών και προσθέστε και άλλες κατηγορίες.

Η ύπαρξη της Τ Υ Π (Τράπεζα υποψηφίων πελατών) είναι σημαντική για τον σχεδιασμό του εβδομαδιαίου και ημερήσιου προγράμματος και συμβάλλει στην επιτυχία του μηνιαίου Στόχου των πωλήσεων.

Δείξε μου τα ραντεβού σου για την δράση  σου, να σου πω πόσο θα πετύχεις τον στόχο!

Σας εύχομαι πάντα μεγάλη Τ Υ Π και γεμάτη για την επιτυχία στις Πωλήσεις.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • εξεύρεση πελατών
  • πελάτες
  • κόστος

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία...
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Bristol Myers Squibb: Διαθέσιμη η ιστοσελίδα www.tonousou.info για την Πολλαπλή Σκλήρυνση!
15:50 Bristol Myers Squibb: Διαθέσιμη η ιστοσελίδα www.tonousou.info για την Πολλαπλή Σκλήρυνση!
  • 15:44 ΤτΕ: Οριακή μείωση της συνολικής αξίας του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων στο α΄ τρίμηνο 2025
  • 15:40 KPMG: Έλλειψη εμπιστοσύνης και διαχείριση δεδομένων ως κρίσιμες προκλήσεις στον μετασχηματισμό του ασφαλιστικού κλάδου μέσω της ΤΝ
  • 15:34 Σοφία Ζαχαράκη: Κάνουμε το επόμενο βήμα για την αναβάθμιση λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ και των υπηρεσιών προς κάθε οικογένεια - Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών
  • 15:18 Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση που διέπραττε κακουργηματικές απάτες σε βάρος του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., μέσω εικονικής συνταγογράφησης φαρμακευτικών σκευασμάτων - 7 συλλήψεις (βίντεο)
  • 15:11 Καραμπόλα 3 οχημάτων στην περιφερειακή Υμηττού - Με μεγάλα προβλήματα η διέλευση αυτοκινήτων
  • 15:00 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο "Ασφαλίσεις Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικών Κινδύνων"
  • 14:37 Κάπνισμα και Ρύπανση Περιβάλλοντος: Οι σιωπηλοί εχθροί της Υγείας μας
  • 14:29 Χωρίς ταξί σήμερα και αύριο η Αττική
  • 14:09 ΙΣΑ: Ζητά άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για την επίλυση της πληρωμής του clawback
  • 14:00 Το Ελληνο-Aμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο ιδρύει μόνιμη παρουσία στις ΗΠΑ και απευθύνει κάλεσμα για στενότερη στρατηγική οικονομική συνεργασία
  • 13:50 Eurolife FFH: 14ος κύκλος για το επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας
  • 13:27 Πρώτο Αίτημα για Ραντεβού σε Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας (First Intake)
  • 13:23 Alpha Bank: Στη UniCredit περνά το 9,75% της Reggeborgh Invest - Με 20% πλέον η Ιταλική Τράπεζα
  • 13:05 Η Howden ανάμεσα στους Global Partners του Marine Insurance Greece 2025
  • 13:00 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  • 12:36 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Οι έλληνες πληρώνουν από την τσέπη τους για την υγεία τα διπλάσια, ποσοστιαία, από ότι οι ευρωπαίοι
  • 12:23 AEGEAN: Βασικά Μεγέθη Πρώτου Τριμήνου 2025
  • 12:10 «Έφυγε» από τη ζωή ο Νίκος Κονδυλόπουλος
  • 11:32 George Minetas (MINETTA Asfalistiki): We leverage artificial intelligence
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  2. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  3. 22/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  4. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
  5. 22/5 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας
  6. 23/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας
  7. 23/5 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube