Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52 facebook twitter linkedin Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 facebook twitter linkedin Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου του 2025. Ωστόσο παρά το γεγονός ότι υπάρχουν 900.000 ανελκυστήρες, μέχρι σήμερα έχουν δηλωθεί στην ειδική πλατφόρμα μόνο 80.000. Το πρόβλημα φαίνεται να είναι πως αρκετοί παλιοί ανελκυστήρες χρειάζονται ορισμένες αλλαγές, που όμως είναι κοστοβόρες και οι ιδιοκτήτες δεν μπορούν να προβούν σε αντικατάσταση. Φυσικά οι συντηρητές κάνουν ότι μπορούν για την καλή τους λειτουργία και το συμβόλαιο κάλυψης για την ευθύνη των ανελκυστήρων που συντηρούν, είναι ένα «επαγγελματικό εργαλείο» που προστατεύει την επιχείρηση τους. Το συμβόλαιο αφορά την κάλυψη της Αστικής Ευθύνης προς τρίτους για Σωματικές Βλάβες ή/και Υλικές Ζημιές οι οποίες θα οφείλονται σε ατύχημα το οποίο θα συμβεί από την λειτουργία ασφαλιζομένου ανελκυστήρα και για το οποίο ατύχημα υπεύθυνος κατά το νόμο θεωρείται ο ασφαλιζόμενος, δηλαδή ο συντηρητής. Από την άλλη πλευρά αυτού του είδους η ευθύνη καλύπτεται και από τα προγράμματα ασφάλισης αστικής ευθύνης διαχειριστή πολυκατοικίας. Οι ζημιές και οι σωματικές βλάβες από δυσλειτουργία του ανελκυστήρα που προκαλούνται σε τρίτους καλύπτονται όταν δεν οφείλονται στις εργασίες του συντηρητή. Όταν για τη ζημία ευθύνεται ο συντηρητής, το συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης του Διαχειριστή δεν ενεργοποιείται. Θα πρέπει σε αυτή τη περίπτωση να αποζημιωθεί ο παθών από το συμβόλαιο του συντηρητή. Τα συμβόλαια Επαγγελματικής Ευθύνης καλύπτουν τους Συντηρητές και τα συμβόλαια Γενικής Αστικής Ευθύνης καλύπτουν τους Διαχειριστές. Συνεπώς είναι ξεκάθαρο πως για τους εκατοντάδες χιλιάδες ανελκυστήρες θα πρέπει να υπάρχει και το συμβόλαιο του συντηρητή που περιλαμβάνει όλους τους ανελκυστήρες που συντηρεί ενώ κάθε πολυκατοικία, κτίριο γραφείων, νοσοκομείο, γηροκομείο, Δημόσιο κτίριο κτλ θα πρέπει να έχει συμβόλαιο Διαχειριστή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34