Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18 facebook twitter linkedin Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 facebook twitter linkedin Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για να ικανοποιήσουν, παρά μόνο τα βασικά. Αρκετοί δηλώνουν πως οι αμοιβές τους κάποιες φορές δεν επαρκούν να βγάλουν τα έξοδα του μήνα. Καθώς η αποταμίευση γι’ αυτή την κατηγορία εργαζομένων, φαίνεται άπιαστο όνειρο, πως θα μπορέσουν ν’ αντιμετωπίσουν μια ζημιά, ένα ζήτημα υγείας, ή μια αναποδιά; Παραδέχομαι πως είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό ότι μια Ασφάλιση πολλαπλασιάζει τα χρήματα που μπορεί να έχει κάποιος για μια ώρα ανάγκης. Η πρόσβαση σε χρήματα που θα αποκαταστήσουν μια ζημιά στο αυτοκίνητο, στο σπίτι ή θα εξασφαλίσουν μια νοσηλεία, γίνεται εφικτή με ένα πολύ μικρό συγκριτικά με το ασφάλισμα, ποσό. Για παράδειγμα, με 120€ το έτος αγοράζει πρόσβαση σε 150.000€ σε περίπτωση ζημιάς μιας κατοικίας. Μιας κατοικίας που κάποτε θα κληρονομήσει, αλλά το πιο πιθανό είναι πως με τα σημερινά δεδομένα δεν θα μπορέσει ποτέ να δημιουργήσει. Έχει λοιπόν μεγάλο συμφέρον να την προστατέψει. Πολλοί ηλικιωμένοι σήμερα άνθρωποι, δεν μπόρεσαν ν’ αντιληφθούν τη χρησιμότητα μιας Ασφάλισης, όταν ήταν νεότεροι. Τα παλαιότερα χρόνια άλλωστε η Ασφαλιστική συνείδηση ήταν πολύ μικρή. Περιουσίες έμειναν για χρόνια ανασφάλιστες, αρκετές μάλιστα καταστράφηκαν, αλλά το πάθημα δεν έγινε μάθημα για τους φίλους τους γείτονες και τους οικείους των ανθρώπων που έχασαν τα πάντα σε μια στιγμή. Ήρθε η στιγμή ν’ αντιληφθούν οι νεότεροι ότι οι γονείς τους σε αυτό δεν έπραξαν σωστά. Μια Ασφάλιση αξίζει περισσότερο από μια έξοδο, ένα καινούργιο πληκτρολόγιο ή ακριβά ακουστικά. Είναι το χρηματοοικονομικό εργαλείο που θα τους βοηθήσει να διατηρήσουν ότι, ενδεχομένως ποτέ δεν θα μπορέσουν να δημιουργήσουν, αλλά θα τους δοθεί από τους γονείς τους έτοιμο. Ποιος είναι αυτός που θα τους δείξει πως η Ασφάλιση, είναι και αυτή μια εμπειρία, πως δίνει το αίσθημα της Ασφάλειας και της σιγουριάς, άμεσα; Ας μην προκαταλαμβάνουμε τον εαυτό μας λέγοντας πως δεν θα καταλάβουν, πως είναι μικροί κτλ. Πρέπει να μιλάμε για Ασφάλιση σε όλους και παντού! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34