Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06 facebook twitter linkedin Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 facebook twitter linkedin Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν και τα ασφάλιστρα υγείας με αύξηση 179%. Φυσικά κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής γνωρίζει πως η αύξηση στον συγκεκριμένο κλάδο προέρχεται από τις αυξήσεις στις ιατρικές υπηρεσίες, τα υλικά και τα φαρμακευτικά προϊόντα. Όμως δεν είναι λίγοι οι δυνητικοί πελάτες που μπορεί να γενικεύσουν αυτό το νούμερο και να θεωρήσουν πως «έχουν ακριβύνει τα ασφάλιστρα» ή η πληροφορία να καταχωρηθεί στο νου τους ως «τα ασφάλιστρα είναι πολύ ακριβά». Στην πράξη όμως ούτε τα ασφάλιστρα των κεφαλαίων ζωής ανέβηκαν, ίσως τα ασφάλιστρα πυρός να αυξήθηκαν ελάχιστα και όσο για τους κλάδους αστικής ευθύνης, μεταφορών, ηλεκτρονικού εξοπλισμού ακόμα και του cyber, οι αυξήσεις είναι μικρές. Είναι σημαντικό λοιπόν να μιλήσουμε με κάθε πελάτη μας πριν ακούσουμε παράπονα και σε κάθε δυνητικό πελάτη που ενδεχομένως έχει ως κρυμμένη αντίρρηση το υψηλό κόστος των Ασφαλιστικών υπηρεσιών. Τέτοιες εποχές ας αυξήσουμε την επαφή μας με τους ανθρώπους που μας έχουν εμπιστευτεί. Μόνο να κερδίσουμε θα έχουμε από τη σωστή εξυπηρέτηση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18