Λάουρα Σταυρίδου, 1/10/2025 - 08:55 facebook twitter linkedin Δυο είναι μόνο τα μυστικά για την επιτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και είναι απλά! Λάουρα Σταυρίδου, 1/10/2025 facebook twitter linkedin Στην ασφαλιστική αγορά, υπάρχουν Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που νιώθουν ότι αυτή η εργασία, είναι η καλύτερη επιλογή που έκαναν στη ζωή τους. Ενίοτε μπορεί να «γκρινιάζουν» για κάποια θέματα, όμως εύκολα μπορεί να δει κανείς πως όταν η συζήτηση έρχεται στο επάγγελμα, το πρόσωπο τους φωτίζεται. Φυσικά δεν είναι παράξενο που εκτός από χαρούμενοι είναι και οικονομικά επιτυχημένοι. Συνήθως το ένα πάει μαζί με το άλλο. Έχω κάνει συνήθεια λοιπόν να ρωτάω κάθε χαρούμενο, συνάδελφο, τι είναι αυτό που ουσιαστικά τον οδήγησε στην επιτυχία. Ακούω πολλές απαντήσεις, αλλά όλες έχουν κάτι κοινό. Όλοι οι παραπάνω άνθρωποι επένδυσαν χρόνο στην εξάσκηση. Η εξάσκηση δεν είναι κάτι που δίνει αποτέλεσμα, μετά από πολλές επισκέψεις σε πελάτες. Η εξάσκηση πρέπει να γίνεται πριν να δούμε τον πελάτη. Ακούγεται τόσο απλό και συνηθισμένο, σχεδόν κλισέ. Τότε γιατί δεν το κάνουμε; Η εξάσκηση πρέπει να έχει την ένταση ενός πρωταθλητή που εξασκείται για αγώνες. Η εξάσκηση είναι το πρώτο κλειδί για την επιτυχία και το δεύτερο είναι η νοοτροπία. Η σχέση που έχουμε με τα χρήματα, την επιτυχία, τους άλλους ανθρώπους, τον εαυτό μας, τον θεσμό, όλα πρέπει να τα δούμε διεξοδικά. Ν’ αναρωτηθούμε το κατά πόσο αυτές οι έννοιες έχουν θετικές καταγραφές στο νου μας. Πως μας κάνουν και νιώθουμε. Η νοοτροπία που έχουμε γύρω από την επιτυχία για παράδειγμα, μπορεί να αποτελεί τροχοπέδη ή να είναι το έναυσμα για μια σταθερή πορεία προς την επιτυχία. Δεδομένου ότι οι σχέσεις που έχουμε με τις παραπάνω έννοιες, θέλει δουλειά για ν΄ αποκαλυφθεί, δεν λέω ότι είναι κάτι τόσο απλό όσο η εξάσκηση. Ωστόσο αξίζει τον κόπο ενός εσωτερικού ταξιδιού, γιατί τα χρόνια περνάνε και το να είμαστε απλώς «εντάξει» δεν πρέπει να είναι ικανοποιητικό για κανέναν. Κλείνοντας να σας διαβεβαιώσω ότι η επιτυχία δεν απαιτεί τύχη, ιδιαίτερη ευφυία ή υπερφυσικές ικανότητες. Όποιος και να κάνει δουλειά με τα παραπάνω, μπορεί να επιτύχει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52