Λάουρα Σταυρίδου, 15/9/2025 - 09:40 facebook twitter linkedin Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα; Λάουρα Σταυρίδου, 15/9/2025 facebook twitter linkedin Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τώρα, είναι όπως κάθε χρόνο οι πλημμύρες. Με μόλις το 20% των αστικών οικιών να είναι ασφαλισμένο, θεωρώ πως οι πελάτες μας θα πρέπει να ενημερωθούν για τα εξής: Οι πλημμύρες (και οι καταιγίδες) γίνονται πιο συχνές και πιο σοβαρές, σύμφωνα με τις προβλέψεις για την κλιματική αλλαγή. Τα κλιματικά γεγονότα (πλημμύρες, καταιγίδες, πυρκαγιές) έχουν επιβαρύνει την οικονομία της Ελλάδας κατά κεφαλήν με τις υψηλότερες απώλειες στην Ε.Ε ανά άτομο. Η πτώση βροχής ανά στρέμμα και ανά χρονική μονάδα έχουν αυξηθεί κατά πολύ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό της Θεσσαλίας με 50 εκατοστά βροχής μέσα σε μια ημέρα. Από το 2015 έως το 2023, σημειώθηκαν 16 καταιγίδες στην Ελλάδα που οδήγησαν σε περίπου 511,6 εκατομμύρια € σε ασφαλισμένες ζημίες. Οι πραγματικές ζημιές όμως είναι υπερπολλαπλάσιες. Μόνο οι ζημιές από τη καταιγίδα Ντάνιελ το 2023 εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 3,5 δις. €. Σύμφωνα με τον Εθνικό κήρυκα, υπάρχουν καθυστερήσεις σε έργα πρόληψης και μετριασμού των πλημμυρών στην Αττική. Τα έργα που πρέπει να γίνουν είναι ≈ 158, αλλά μόνο 54 αναμένεται να προχωρήσουν έως το τέλος 2025, λόγω υψηλού κόστους. Η Ε.Ε βρίσκεται σε διαδικασία λήψης νομικών μέτρων κατά της Ελλάδας για μη ενημέρωση των σχεδίων διαχείρισης κινδύνων πλημμύρας, όπως απαιτείται από την Ενωσιακή νομοθεσία. (Reuters). Μια πρόσφατη εργασία για τον ποταμό Πικροδάφνη στην Αττική εξετάζει την αξιολόγηση του κινδύνου πλημμύρας με στόχο τη βελτίωση των πρακτικών σχεδιασμού αντιπλημμυρικών έργων. Τα παραπάνω δείχνουν πόσο σημαντική είναι η λήψη μέτρων προστασίας έναντι του κινδύνου της πλημμύρας. Φυσικά όχι μόνο σε συλλογικό αλλά και σε ατομικό επίπεδο. Κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει ευθύνη να ενημερώσει τους πελάτες του για τον κίνδυνο να χάσουν την περιουσία τους. Από τη στιγμή που οι πελάτες ενημερώνονται η ευθύνη μεταφέρεται σε εκείνους. Η ασφάλιση είναι μια πολύ προσιτή οικονομικά λύση και μπορεί να επαναφέρει στην κανονικότητα τόσο την οικογένεια όσο και την επιχείρηση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30