Λάουρα Σταυρίδου, 6/6/2025 - 09:00 facebook twitter linkedin Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Λάουρα Σταυρίδου, 6/6/2025 facebook twitter linkedin Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου μεταφέρουν. Είναι πραγματικά μια θαυμάσια ευκαιρία για την ανάπτυξη εργασιών, την οποία όμως πρέπει να την εκμεταλλευτούμε πιο σφαιρικά. Αν και εξαιρετικά σημαντική, η κάλυψη για ακραία καιρικά φαινόμενα, δεν είναι η μόνη που μπορεί κυριολεκτικά να σώσει μια επιχείρηση. Μελέτες έδειξαν ότι η πιο βασική κάλυψη για επιχειρήσεις, ασχέτου μεγέθους και είδους, είναι η Γενική Αστική Ευθύνη. Αμέσως μετά σε προτίμηση, έρχεται κάθε είδους Ασφάλιση Περιουσίας, για τα πάγια στοιχεία, τα εμπορεύματα, τις πρώτες ύλες, τα οχήματα, τα μηχανήματα κτλ. Ακολουθεί η Αστική Ευθύνη Εργοδότη, καθώς φαίνεται πως υπάρχουν αρκετές διενέξεις σε αυτό το πεδίο. Η Ασφάλιση που καλύπτει τον κυβερνοκίνδυνο, θεωρείται όλο και πιο απαραίτητη, καθώς πολλές εταιρίες ολοκληρώνουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό. Τέλος, τα Στελέχη των επιχειρήσεων, προτιμούν δυο είδη καλύψεων, την προστασία της ευθύνης Στελεχών και τη Διακοπή Λειτουργίας της Επιχείρησης. Συνεπώς, από τη στιγμή που ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την ευκαιρία να κάνει μια συζήτηση, ας φτιάξει μια όμορφη μονοσέλιδη παρουσίαση, με τις καλύψεις που πραγματικά μπορούν να επαναφέρουν την επιχείρηση στο «Business as Usual». Με αυτόν τον τρόπο θα διευρύνει τη συνεργασία του με την επιχείρηση, προστατεύοντας τα καίρια συμφέροντα της. Στόχος πάντα είναι η δημιουργία «Προληπτικών Συμφωνιών Χρηματοδοτικής Στήριξης» δηλαδή λειτουργικά Ασφαλιστήρια Συμβόλαια. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18