Λάουρα Σταυρίδου, 5/6/2025 - 09:09 facebook twitter linkedin Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Λάουρα Σταυρίδου, 5/6/2025 facebook twitter linkedin Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα τον απασχολεί. Ωστόσο η συνεχόμενη αύξηση ασφαλίστρων έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις ακόμα και σε πληροφοριακά έντυπα εκτός αγοράς. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να ακολουθούνται πρακτικές διαχείρισης κρίσης, η πιο σημαντική εκ των οποίων είναι η επικοινωνία. Το καλύτερο που πρέπει να γίνει είναι ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να επικοινωνήσει με τον πελάτη πριν ο πελάτης πάρει την απόφαση να τον καλέσει. Τι μπορεί όμως να του πει; Αν επικοινωνήσει τηλεφωνικά μπορεί να του πει: « Ήθελα να μιλήσουμε λιγάκι. Τελευταία ακούω ανησυχίες σχετικά με την αύξηση των ασφαλίστρων. Καταλαβαίνω απόλυτα και θέλω να ξέρετε πως δεν είστε ο μόνος. Η αλήθεια είναι ότι το κόστος υγειονομικής περίθαλψης συνεχίζει να αυξάνεται σε ολόκληρο τον κλάδο, γεγονός που ωθεί τα ασφάλιστρα προς τα πάνω σε όλους τους τομείς. Αλλά είμαι εδώ για να σας βοηθήσω να το διαχειριστείτε αυτό». Όπως όμως και να επικοινωνήσετε είναι σημαντικό να τηρήσετε κάποιους κανόνες, όπως: 1. Αναγνωρίστε το γεγονός ότι μπορεί να ανησυχούν. Μην το σμικρύνεται. Για κάθε άνθρωπο, αυτό που νιώθει είναι σημαντικό. 2.Να είστε διαφανείς σχετικά με τις συνθήκες της αγοράς και τους λόγους πίσω από τις αυξήσεις. 3.Δώστε επιλογές. Ακόμα και οι μικρές αλλαγές μπορούν να βοηθήσουν όχι μόνο στη διαχείριση του κόστους αλλά και στη αίσθηση ότι «κάτι κάναμε για να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση». Το πιο σημαντικό όμως είναι να είστε εσείς που επικοινωνείτε πρώτοι. Προτιμήστε την δράση παρά την αντίδραση και θα έχετε τον σεβασμό του πελάτη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00 Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί:
Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06 Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά;
Λάουρα Σταυρίδου, 15/10/2025 - 08:50 Γιατί ξεχνάμε πως ο «νόμος της έλξης» ισχύει και για τους Διαμεσολαβητές;
Που πρέπει να δείξουν οι Πράκτορες προσοχή; Ο Ν. 5193/2025 έθεσε σε εφαρμογή από τον Μάρτιο που μας πέρασε διαφοροποιήσεις σε πρακτικά θέματα της ασφαλιστικής αγοράς. Ένα εξ... Λάουρα Σταυρίδου, 14/10/2025 - 10:35
Γιατί δεν στελεχώνουν πλέον οι Διευθυντές ομάδων; Τι πρέπει να γίνει; Το ξέρω ότι ακούγεται σκληρό, αλλά εννοείται πως δεν αναφέρομαι σε όλους. Πρέπει όμως να παραδεχτούμε ότι ισχύει για πολλούς και... Λάουρα Σταυρίδου, 13/10/2025 - 09:10
Καλύπτουν τα συμβόλαια αυτοκινήτων την πτώση…μπαλκονιού; Με αφορμή την πρόσφατη πτώση ενός μπαλκονιού πάνω σε αυτοκίνητα, τα οποία μάλλον καταστράφηκαν από ότι έδειχναν τουλάχιστον οι εικόνες,... Λάουρα Σταυρίδου, 09/10/2025 - 09:35
Μα τι έχει συμβεί στους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές; Ακόμα και οι ίδιοι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, παραδέχονται ότι δεν νιώθουν όπως παλιά, την ίδια ενέργεια και διάθεση για το... Λάουρα Σταυρίδου, 07/10/2025 - 09:21
Υπάρχουν Ασφαλιστές ζωής σήμερα; Αναφέρομαι σε Ασφαλιστές που πουλούν κεφάλαια ζωής. Σίγουρα υπάρχουν μερικοί, ωστόσο τα νούμερα δείχνουν πως τα κεφάλαια ζωής βαίνουν μειούμενα... Λάουρα Σταυρίδου, 06/10/2025 - 09:52
Είναι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας λύση για τη μείωση των δαπανών νοσηλείας; Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η κοινή υπουργική απόφαση για τον καθορισμό των δεικτών, που λαμβάνονται υπόψη από την ΕΛ.ΣΤΑΤ για τον... Λάουρα Σταυρίδου, 03/10/2025 - 09:08