Λάουρα Σταυρίδου, 28/5/2025 - 09:17 facebook twitter linkedin Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό; Λάουρα Σταυρίδου, 28/5/2025 facebook twitter linkedin Για άλλη μια φορά το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας, φέρνει στο προσκήνιο, το μεγάλο Ασφαλιστικό Χάσμα που προκαλεί την ελλιπή συνταξιοδότηση. Αυτό το πρόβλημα δεν είναι ελληνικό, είναι παγκόσμιο, αλλά τα νούμερα για την Ευρωπαϊκή ένωση είναι πραγματικά τρομαχτικά: Το 40% των ατόμων μεταξύ 18 και 35 ετών, δεν σκέπτεται καν την αποταμίευση. Το 39% των ατόμων με ηλικία άνω των 51 ετών, δεν αποταμιεύει. Μεταξύ των ανδρών, το 34% δεν αποταμιεύει για την σύνταξη και μεταξύ των γυναικών, αυτό το ποσοστό είναι ακόμα μεγαλύτερο και φτάνει το 44%! Από τα παραπάνω νούμερα, βλέπουμε ότι σχεδόν ο μισός πληθυσμός, δεν έχει κανένα συνταξιοδοτικό προγραμματισμό. Ποια είναι όμως η ριζική αιτία, η οποία αποτρέπει τους ανθρώπους από το να δείξουν πρόνοια για το μέλλον τους; Μια έρευνα του ΟΟΣΑ του 2020 για τον χρηματοοικονομικό αναλφαβητισμό των ενηλίκων αποκάλυψε ότι μόλις το 26% των ερωτηθέντων απάντησε σωστά σε ερωτήσεις για βασικές οικονομικές έννοιες όπως απλός και σύνθετος τόκος. Το μεγαλύτερο όμως ζήτημα εντοπίζεται στο γεγονός, πως μια μεγάλη μερίδα καταναλωτών έχουν πολύ χαμηλή αίσθηση κινδύνου. Φαίνεται πως αυτή η αδυναμία να εφαρμόσουν προνοητική σκέψη στην καθημερινότητα, δεν πρόκειται να αλλάξει, καθώς «φοράει το φιλοσοφικό ένδυμα» του «ζήσε στο τώρα»! Τι μπορεί λοιπόν να γίνει εκ μέρους του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή για να αλλάξει αυτή η κατάσταση; Το content marketing που κάνει μέσω των social media ή μέσω τακτικών emails, καλό θα είναι να έχει ουσιαστικό περιεχόμενο, το οποίο να αποσαφηνίζει βασικές οικονομικές έννοιες, σε σχέση με τα οφέλη που μπορεί αυτές να έχουν για τον οικονομικό σχεδιασμό του πελάτη. Ίσως μια τέτοια ιδέα να θέλει κόπο και προετοιμασία, αλλά η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, είναι πιο κοντινή σε αυτή του καλλιεργητή παρά σε αυτή του κυνηγού. Μερικά λοιπόν ζητήματα θέλουν…«καλλιέργεια» αλλά πιστέψτε με, πραγματικά θα σας αποδώσει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34