Λάουρα Σταυρίδου, 20/5/2025 - 09:36 facebook twitter linkedin Άνοιγμα ασφαλιστικής συζήτησης. Θέλει καλή προετοιμασία! Λάουρα Σταυρίδου, 20/5/2025 facebook twitter linkedin Όπως σε μια παρτίδα σκάκι, το «άνοιγμα» είναι πολύ σημαντικό, έτσι και στη πρώτη συνάντηση με έναν πελάτη, η φράση που ανοίγει τη συζήτηση μπορεί να καθορίσει την έκβαση της συζήτησης. Ας δούμε μαζί ορισμένα υποδείγματα: «Όσο είναι νέος κανείς, από δυο πράγματα θα ήθελε να έχει περισσότερο: χρόνο και χρήμα. Στη σύνταξη όμως, έχει χρόνο και αυτό που πραγματικά χρειάζεται κανείς είναι το χρήμα. Λοιπόν εγώ ούτως ή άλλως χρόνο δεν μπορώ να σας δώσω, μπορώ όμως να σας εξασφαλίσω το περισσότερο χρήμα. Θέλετε να ακούσετε μερικές ιδέες;». «Ξέρετε, κανείς δεν πιστεύει ότι χρειάζεται ασφάλιση. Ούτε καν αυτοί που είναι ασφαλισμένοι. Η αλήθεια είναι ότι όντως δεν την χρειάζονται…μέχρι να την χρειαστούν! Τότε κερδισμένος θα είναι αυτός που την έχει ήδη, όχι αυτός που σκέφτεται να την αγοράσει. Θέλετε να δούμε μαζί, τι μπορεί να σας προσφέρει μια σωστά σχεδιασμένη ασφάλιση;». «Θα έχετε ακούσει ότι η ασφάλιση κατοικίας δεν κοστίζει πολλά και όντως έτσι είναι. Όσο όμως και φθηνή να είναι, ένα κόστος το έχει. Συνήθως τα χρήματα τα θέλουμε για να περάσουμε όμορφα. Αν πρέπει να διαλέξετε μεταξύ του να βγείτε έξω δυο τρείς φορές και του να είστε εσείς που με την κίνηση σας, σώσατε το οικογενειακό σπίτι από μια καταστροφή, τι θα προτιμούσατε να κάνετε;». «Θεωρούμε δικό μας, κάθε περιουσιακό μας στοιχείο, γιατί έτσι είναι, γιατί έτσι το αποδεικνύουν τα συμβόλαια κτλ. Ωστόσο κάθε καταστροφικό στοιχείο, από τη κλιματική αλλαγή μέχρι την απροσεξία, έρχεται να διεκδικήσει ένα κομμάτι της περιουσίας μας. Αν αυτό θα είναι μικρό ή μεγάλο, ξέρετε ποιος θα το αποφασίσει; Εσείς. Όταν ασφαλίζεστε ουσιαστικά παίρνετε πίσω κάθε κομμάτι περιουσίας που μπορεί να διεκδικήσει ένα ατυχές συμβάν από εσάς!». Σας προτείνω να φτιάξετε και εσείς τα δικά σας «ανοίγματα» ώστε να είστε προετοιμασμένοι και έτοιμοι για κάθε συζήτηση. Η προετοιμασία θα σας βοηθήσει να νιώσετε πιο σίγουροι για το αποτέλεσμα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06
Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό; Για άλλη μια φορά το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας, φέρνει στο προσκήνιο, το μεγάλο Ασφαλιστικό Χάσμα που προκαλεί την ελλιπή... Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17