Λάουρα Σταυρίδου, 10/4/2025 - 10:58 facebook twitter linkedin Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο; Λάουρα Σταυρίδου, 10/4/2025 facebook twitter linkedin Πολλοί γνωρίζουν πως η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες με την υψηλότερη ιδιοκατοίκηση. Μάλιστα το 39% έχουν και εξοχική κατοικία. Αυτό το γεγονός συνδέεται με το αίσθημα ασφάλειας που αρέσει στον Έλληνα. Επιπλέον αυτού, μια παραδοσιακή επενδυτική επιλογή σχεδόν για κάθε Έλληνα είναι τα ομόλογα και οι καταθέσεις, ακριβώς για το αίσθημα της ασφάλειας που παρέχουν. Την ίδια διαπίστωση κάνει και ο επιχειρηματίας Χ. Βαφείας, όπου σε ένα πρόσφατο άρθρο διατυπώνει την σκέψη πως ενώ οι αμοιβές είναι πολύ υψηλότερες στη θάλασσα παρά στη στεριά, ο Έλληνας προτιμάει την «ζαχαρένια» του. Η σύνδεση λοιπόν του Έλληνα με το αίσθημα της ασφάλειας είναι ισχυρή. Γιατί όμως δεν αγοράζει ασφαλιστήρια συμβόλαια; Μόλις το 18% των κατοικιών είναι ασφαλισμένες και μόνο το 17% των συμβολαίων αυτοκινήτων έχουν πολλές πρόσθετες καλύψεις. Ατομικά συμβόλαια έχει το λιγότερο από το μισό του εργαζόμενου πληθυσμού της χώρας. Υπάρχουν διάφορες απαντήσεις: Το αίσθημα της ασφάλειας είναι πιο στενά συνδεδεμένο για τον Έλληνα με υλικά αγαθά. Ακόμα και το χρήμα, προτιμάει σε περιόδους κινδύνου, να το κρατάει σε ρευστό και να το αποθησαυρίζει. Το αίσθημα της εμπιστοσύνης στις τράπεζες και στους οργανισμούς, έχει δεχτεί μεγάλο πλήγμα μετά την κρίση του 2009-2018. Σε γενικές γραμμές υπάρχει «ασφαλιστικός αναλφαβητισμός». Υπάρχουν πολλά κενά που θα πρέπει να καλύψει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής για τα προνόμια που έχει ένα συμβόλαιο ζωής. Για την υγεία και την περιουσία ίσως είναι πιο λίγα τα άγνωστα σημεία, αλλά και πάλι χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια. Η πίστη στο Κράτος αλλά και στην οικογένεια είναι πολύ δυνατή. Οι περισσότεροι παρέχουν και αναμένουν φροντίδα. Από την άλλη πλευρά οι εταιρίες δεν έχουν κάνει την αναμενόμενη ψηφιοποίηση υπερ του πελάτη. Δεν έχουν προσαρμοστεί στις επιθυμίες της νεότερης γενιάς που θα μπορούσε να ασφαλιστεί. Διαφημίσεις και marketing απευθύνονται σε μια παλαιότερη γενιά. Που καταλήγουμε λοιπόν; Πως μπορεί να καλυφθεί το ασφαλιστικό κενό στην Ελλάδα; Πάλι υπάρχουν πολλά να ειπωθούν, αλλά θα πω μόνο ένα: Κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής πρέπει να νιώθει ώστε να μπορέσει να το μεταφέρει πως «η ασφάλιση δεν είναι έξοδο, είναι επένδυση στην ελευθερία, επένδυση στη δυνατότητα να έχουμε επιλογές και στην απρόσκοπτη συνέχιση των όσων θέλουμε να επιτύχουμε». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 25/09/2025 - 08:51 Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων
Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2025 - 09:27 Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!
Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή Σημαντικές αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο φέρνει η πρόταση της ειδικής επιτροπής υπό τον καθηγητή Απόστολο Γεωργιάδη. Το πιο δύσκολο ζήτημα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19
Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης Με τον Ν. 5193 και συγκεκριμένα με το Άρθρο 85 με τίτλο «Αίτηση ασφάλισης» γίνεται τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου... Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52
Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα; Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε... Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει: Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36