Λάουρα Σταυρίδου, 22/1/2025 - 08:55 facebook twitter linkedin Ποια Ασφαλιστήριο υποστηρίζει τον πελάτη, στην περίπτωση σχολικού εκφοβισμού του παιδιού του; Λάουρα Σταυρίδου, 22/1/2025 facebook twitter linkedin Καθώς η κοινωνία αλλάζει, αλλάζουν και οι ασφαλιστικές ανάγκες που μπορεί να προκύψουν και τα συμβόλαια ευτυχώς προσαρμόζονται. Μια τέτοια περίπτωση, είναι και η κάλυψη που δίνει το συμβόλαιο της οικογενειακής νομικής προστασίας. Αυτό το συμβόλαιο παρέχει σφαιρική προστασία σε μια οικογένεια, με μια πλειάδα καλύψεων, αλλά το σημαντικό είναι πως έχει εξειδικευμένες καλύψεις, με πολύ μεγάλη σημασία. Περιλαμβάνει όρο ο οποίος προβλέπει την κάλυψη εξόδων για αγωγή αποζημίωσης σε περίπτωση σχολικού εκφοβισμού (Bullying). Από την άλλη πλευρά, το συμβόλαιο παρέχει ποινική υπεράσπιση, σε περίπτωση που το παιδί του ασφαλισμένου τραυματίσει σοβαρά κατά τη διάρκεια παιχνιδιού ένα άλλο παιδί και ο ασφαλισμένος κατηγορηθεί πως δεν τήρησε τις «υποχρεώσεις εποπτείας». Αυτές οι δύο καλύψεις, σήμερα είναι πιο επίκαιρες παρά ποτέ, αλλά υπάρχουν ακόμα περισσότερες χρήσιμες προβλέψεις σε αυτού του τύπου το συμβόλαιο, όπως η κάλυψη των διαφορών που προκύπτουν από ενοχικές συμβάσεις. Ένα καθημερινό παράδειγμα, είναι η άρνηση αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος, γεγονός που μπορεί να συμβεί, ειδικά με τις διαδικτυακές παραγγελίες, όπως και η μη τήρηση των όρων παραγγελίας ή παράδοσης προϊόντων που αγόρασε ο πελάτης. Το συμβόλαιο δεν έχει υψηλό ετήσιο κόστος και είναι απολύτως απαραίτητο για κάθε οικογενειάρχη, κυρίως λόγω της πληθώρας των καλύψεων. Σκεφτείτε πως καλύπτει ακόμα και την περίπτωση που ο σκύλος του ασφαλισμένου ξεφεύγει από την επίβλεψή του και τραυματίσει έναν περαστικό. Με αυτού του τύπου τα συμβόλαια, δίνεται η δυνατότητα σε έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο του, να θωρακίσει τους πελάτες του και ταυτόχρονα να αποκομίσει ένα επιπλέον εισόδημα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50 Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30
Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες; Η τεχνολογία αλλάζει την οικονομία, τις εργασίες, την καθημερινότητα και επομένως τα ζητούμενα που έχουν οι νεότεροι άνθρωποι για ασφαλιστική ... Λάουρα Σταυρίδου, 29/08/2025 - 08:43