Λάουρα Σταυρίδου, 3/1/2025 - 09:20 facebook twitter linkedin Το 2025 φέρνει μια νέα φιλοσοφία στην παγκόσμια Ασφαλιστική αγορά Λάουρα Σταυρίδου, 3/1/2025 facebook twitter linkedin Μετά από μια σειρά ετών όπου η κλιματική αλλαγή έφερε καταστροφές, εκ των οποίων το 70% παγκοσμίως ήταν ανασφάλιστο, οι Ασφαλιστές θεωρούν ότι πρέπει να γίνουν ορισμένες αλλαγές. Το πλήγμα στην Ισπανία, δίδαξε ότι η καταστροφή μπορεί να χτυπήσει οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Γενικότερα, οι Ασφαλιστές θα ενθαρρύνουν τους ασφαλισμένους να μειώσουν προληπτικά τον κίνδυνο και τις πιθανές απώλειες, συμπεριλαμβανομένων των κινδύνων που σχετίζονται με το νερό. Τα συμβόλαια που καλύπτουν απώλειες από φυσικές καταστροφές, Θα προσαρμόζουν τα ασφάλιστρα σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές υψηλού κινδύνου, θα αποσύρονται από άλλες, θα δίνουν εκπτώσεις για όσους ασφαλισμένους τηρούν μέτρα ασφαλείας και θα ρυθμίζουν τα όρια κάλυψης. Το σημαντικό όμως είναι ότι πλέον θα κάνουν σύμπραξη με εταιρείες τεχνολογίας, για τη πρόληψη και άλλων κινδύνων, ώστε να μειωθεί το συνολικό κόστος των αποζημιώσεων. Στόχος είναι να μειωθούν οι ζημιές και από άλλες αιτίες, στα ασφαλισμένα κτίρια, όπως πχ οι ζημιές από διαρροή νερών, οι οποίες γενικά θεωρούνται πολύ κοστοβόρες για τις εταιρίες. Για παράδειγμα – Η WINT Water Intelligence, η HSB και η Munich Re δημιουργούν μαζί μια ουσιαστική αλλαγή στη διαχείριση κινδύνων, προσφέροντας ολιστικές τεχνολογικές λύσεις σε μια από τις πιο πιεστικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τομέας ακίνητης περιουσίας σήμερα, τις ζημιές απο νερά. Οι Ασφαλιστές θα κάνουν την τεχνολογία αισθητήρων επιλογή ή ακόμη και απαίτηση για την κάλυψη. Οι εταιρίες τεχνολογίας, υπόσχονται στις Ασφαλιστικές ως και 73% λιγότερες αξιώσεις για αποζημίωση αλλά και ως 90% μικρότερο κόστος αποζημίωσης! Πλέον οι ασφαλιστικές θεωρούν ότι το παλαιότερο «επισκευή – αντικατάσταση» (repair and replace) θα αλλάξει και θα γίνει «σύνδεση και προστασία» (connect and protect). Πλέον ο ασφαλιζόμενος θα καλείται να εφαρμόζει τεχνολογίες που βασίζονται σε αισθητήρες που θα παρέχουν δεδομένα για να προβλεφθεί ενεργά και να αποτραπεί ένας κίνδυνος όπως πχ διαρροή υδάτων στο κτίριο. Εν ολίγης η τεχνολογία που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη θα δίνει λύσεις για την πρόληψη και τη μείωση της ζημιάς από το νερό. Αυτή είναι μόνο η αρχή, σε μια προσπάθεια να συνδεθεί στενά η Ασφάλιση και η τεχνολογία και σε αυτή τη προσπάθεια θα συμμετέχει και ο Ασφαλιζόμενος διότι θα κερδίζει περισσότερο από τη πρόβλεψη της ζημιά παρά από την επισκευή της. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23