Λάουρα Σταυρίδου, 6/12/2024 - 09:09 facebook twitter linkedin Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Λάουρα Σταυρίδου, 6/12/2024 facebook twitter linkedin Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά καλή τεχνική είναι να ευθυγραμμίσετε το μήνυμα σας προς τον πελάτη, με τα έργα που θέλει εκείνος να ολοκληρώσει μέχρι το τέλος του έτους. Πως μπορεί να γίνει αυτό; Συνδέστε την Ασφάλιση που κάποιος αγοράζει για κάποιον άλλο, όπως πχ ένα γονέας για το παιδί του ή ένας παππούς για το εγγόνι του, με ένα μήνυμα αγάπης. Αυτό πρακτικά γίνεται όταν βρούμε την ουσία της ασφάλειας και την προσαρμόσουμε σε αυτό που θέλει ο πελάτης: «Κύριε πελάτη Ασφαλίζω σημαίνει ενδιαφέρομαι για σένα. Σημαίνει πως θέλω να είσαι καλά. Σημαίνει πως θέλω να σε φροντίζω. Σημαίνει πως προσπαθώ να είσαι καλά με όλους τους τρόπους που ξέρω.» «Κύριε πελάτη, αυτό για μένα είναι και το μήνυμα των Χριστουγέννων, να δείξει κανείς έμπρακτα την αγάπη του. Προχωρήστε λοιπόν σήμερα σε ένα επιπλέον δώρο που δεν θα το κάνετε γιατί το θέλει το παιδί, αλλά γιατί εκφράζει έμπρακτα τη δική σας αγάπη». Τολμήστε να πείτε πως η ουσία της ασφάλισης είναι η φροντίδα και η προστασία. Δεν χρειάζεται να το κάνετε πολύ συναισθηματικό ή μελό. Πείτε το κοφτά και απλά γιατί είναι μια πανανθρώπινη αλήθεια! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06