close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ποιος είναι ο πιο δύσκολος Δυνητικός πελάτης; Πως μπορούμε να τον χειριστούμε;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
27/11/2024 - 08:57
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιος είναι ο πιο δύσκολος Δυνητικός πελάτης; Πως μπορούμε να τον χειριστούμε;

Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το πιο βασικό βήμα που πρέπει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, σε όποια διαδικασία πωλήσεων και να ακολουθεί, είναι το να έχει μια «δεξαμενή» δυνητικών πελατών. 

Για να γίνουν όμως οι δυνητικοί πελάτες, πραγματικοί πελάτες, πρέπει να πληρούν κάποια κριτήρια:

  •  Να είναι ασφαλίσιμοι (υγιείς και εντός ηλικιακών ορίων).
  •  Να έχουν χρήματα για να μπορούν να πληρώσουν το ασφαλιστήριο.
  •  Να έχουν ανάγκη να καλύψουν ένα συμφέρον τους.
  •  Να είναι προσβάσιμοι.

Το τελευταίο κριτήριο είναι αυτό που πολλές φορές το παραβλέπουμε. 

Ο δυνητικός πελάτης, που ποτέ δεν βρίσκει χρόνο να μας δει, που πάντα είναι πολυάσχολος, που αναβάλλει συνεχώς κλεισμένες συναντήσεις, είναι ένας πελάτης «πρόκληση». 

Υπάρχουν δυο κατηγορίες αυτού του είδους πελάτη:

Ο πελάτης που πραγματικά δεν έχει χρόνο. Δεν έχει σημασία αν είναι πολυάσχολος ή αν δεν μπορεί να χειριστεί αποτελεσματικά τον χρόνο του, το αποτέλεσμα είναι πως δεν έχουμε πρόσβαση σε αυτόν. 

Ο πελάτης που χρησιμοποιεί την δυσκολία του χρόνου ως πρόφαση. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρεται πραγματικά. Υπάρχει πιθανότητα να έχει συμφωνήσει με τη γενική ιδέα της ασφάλισης, αλλά το βασικό επιχείρημα που έχετε χρησιμοποιήσει να μην του δίνει την αίσθηση του επείγοντος. Μπορεί να νιώθει ότι είναι κάτι που αναβάλλεται. 

Στην πρώτη περίπτωση, θα σας βοηθήσει να μιλήσετε με την γραμματέα του. Εξηγήστε της ότι δεν θέλετε να επιβαρύνετε το ήδη βεβαρυμμένο πρόγραμμα του, οπότε να σας πει πότε είναι πιο χαλαρός, πχ τις Παρασκευές το απόγευμα, για να σας κλείσει μια σύντομη συνάντηση.

Στην δεύτερη περίπτωση, θα πρέπει να ανασχεδιάσετε το sales talk σας. Κάτι που λέτε δεν έχει μεγάλη σημασία για εκείνον. Τι είναι γι’ αυτόν πιο σημαντικό; Η οικογένεια; Η επιχείρηση; Το να κάνει μια έξυπνη κίνηση; Το χρήμα; Ανασκευάστε την επιχειρηματολογία σας. 

Και στις δυο περιπτώσεις θα σας βοηθήσει να έχετε ετοιμάσει, μικρές περιεκτικές φράσεις γι’ αυτό που θέλετε να του εξασφαλίστε όπως πχ ένα συνταξιοδοτικό συμβόλαιο:. «έχω ετοιμάσει τον ιδανικό σχεδιασμό για να έχετε χρήματα για πάντα, χωρίς να εργάζεστε για πάντα».

Φυσικά θα πρέπει να γνωρίζετε πως η επιμονή και η υπομονή σας, είναι οι καλύτεροι σύμμαχοι σας σε αυτή τη περίπτωση. 

Υπάρχει όμως και ένα θετικό: Όποιος δεν έχει χρόνο να αγοράσει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο, δεν θα δώσει χρόνο για να το χαλάσει!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Λάουρα Σταυρίδου
  • ασφαλιστής
  • εκπαίδευση
  • δυνητικός πελάτης
  • δύσκολος πελάτης

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52

    Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;

  • Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00

    Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;

  • Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14

    Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;

  • Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους;
    Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15

    Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους;

  • Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών

    Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών

    Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)-  είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια...
    Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30
  • Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;

    Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;

    Η τεχνολογία αλλάζει την οικονομία, τις εργασίες, την καθημερινότητα και επομένως τα ζητούμενα που έχουν οι νεότεροι άνθρωποι για ασφαλιστική ...
    Λάουρα Σταυρίδου, 29/08/2025 - 08:43
  • Η έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και η παραβίαση της κοινής λογικής!

    Η έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και η παραβίαση της κοινής λογικής!

    Από τον προηγούμενο αιώνα (για εμάς τους παλιούς στο επάγγελμα) ως έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή δηλώνεται η κατοικία του.  Άσχετα με...
    Λάουρα Σταυρίδου, 28/08/2025 - 08:46
  • Τι είναι ο Δείκτης γήρανσης και ποια η σχέση του με τα παιδιά;

    Τι είναι ο Δείκτης γήρανσης και ποια η σχέση του με τα παιδιά;

    Το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι τόσο γνωστό, που πλέον σχεδόν δεν μας κάνει εντύπωση κάθε φορά που βλέπουμε ένα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/08/2025 - 08:44
  • Ασφάλιση Ζωής: Η σημασία της για την οικογένεια με στατιστικά στοιχεία!

    Ασφάλιση Ζωής: Η σημασία της για την οικογένεια με στατιστικά στοιχεία!

    Ο κλάδος ζωής στην Ελλάδα είναι λίγο παρεξηγημένος. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι τον γνωρίζουν μόνο όταν πρόκειται να πάρουν στεγαστικό δάνειο. Τα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 25/08/2025 - 08:43
  • Τι μορφή παίρνει το τρίγωνο που αλλάζει;

    Τι μορφή παίρνει το τρίγωνο που αλλάζει;

    Το προειδοποιητικό τρίγωνο έκτακτης ανάγκης, είναι ένα αντικείμενο ασφαλείας, που το αναγνωρίζουμε όλοι, που μπορείς να το αγοράσεις ακόμα και...
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/08/2025 - 08:53

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
15:45 Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
  • 15:40 Προειδοποίηση ΕΟΠΥΥ για εκστρατεία εξαπάτησης μέσω e-mail (phishing) - Πώς να αναγνωρίσετε τα παραπλανητικά μηνύματα
  • 14:08 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  • 14:00 Altrazeal®: Καινοτόμος θεραπεία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση τραυμάτων και ελκών!
  • 13:21 ΔΕΘ: Η αγορά ζητάει 72-120 δόσεις - Γιατί είναι σημαντικό για την ασφαλιστική αγορά
  • 12:15 Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό
  • 11:30 Interamerican: Με ρυθμούς-ρεκόρ «τρέχει» η παραγωγή ασφαλίστρων
  • 11:24 Ιουλία Τσέτη: Βιώσιμη ανάπτυξη & καινοτομία, πυλώνες για μία ισχυρή και ενωμένη Ευρώπη - Ομιλία της στο 4ο Πολιτιστικό Φεστιβάλ Χίου
  • 11:16 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο «Ηγεσίας και Πωλήσεων στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI»
  • 10:53 Το HEALTH NEXT GENERATION παρών στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 10:15 Θεόδωρος Κοκκάλας: Η Ergo κορυφαίος οργανισμός με στόχο τη βιώσιμη και κερδοφόρο ανάπτυξη
  • 09:52 Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;
  • 09:44 Νταγιάκας (ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ): Η πυροσβεστική εντός του επιχειρηματικού πάρκου μειώνει τα ασφαλιστικά κόστη
  • 09:32 Έρευνα Plum: Γιατί οι Έλληνες δυσκολεύονται να αποταμιεύουν και τα Κενά Εμπιστοσύνης στην Επίτευξη Οικονομικών Στόχων
  • 09:19 Σεπτεμβριανά 1955: Ο ξεριζωμός των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης
  • 09:15 Το 53ο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Πεδίον του Άρεως
  • 09:13 Η ετυμηγορία της DBRS, η Alpha στηρίζει τον τουρισμό, υψηλές οι επιδόσεις του Aktor και ο σύγχρονος…Γκόρτσος
  • 09:09 Ο κλάδος Μεταφερομένων Εμπορευμάτων σε πτώση!
  • 09:06 Πρώτο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανεμοπτεριστών στο Μαυρομμάτι
  • 09:04 Κουτλίστια 1925 - Καμαρούλα 2025: Το χωριό θυμάται και γιορτάζει
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  3. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  4. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  5. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  6. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  7. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube