close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Γιατί τόσο μεγάλη η διαφορά, στην ικανοποίηση ασφαλισμένων, μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
30/9/2024 - 08:54
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γιατί τόσο μεγάλη η διαφορά, στην ικανοποίηση ασφαλισμένων, μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης;

Λάουρα Σταυρίδου, 30/9/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Καθώς το 2024 βαίνει προς το τέλος του, δημοσιεύονται πολλές έρευνες για την ικανοποίηση των ασφαλισμένων πελατών.
Διαβάζοντας ένα άρθρο για την Αμερικανική αγορά, διαπίστωσα πως γενικά αυτά τα νούμερα είναι πολύ υψηλά.
Συγκεκριμένα :

  • Το 80% των πελατών του κλάδου αυτοκινήτου δήλωσαν ότι ήταν κάπως ή πλήρως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας τους.
  • Το 76% των πελατών ασφάλισης κατοικίας ήταν πλήρως ή κάπως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας τους.
  • Το 71% των πελατών ασφάλισης υγείας ήταν απόλυτα ικανοποιημένοι ή κάπως ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών.
  • Το 67% των πελατών ασφάλισης ζωής είπε ότι η εξυπηρέτηση πελατών τους ικανοποιεί πλήρως ή κάπως.

Αυτή η έρευνα έγινε από ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών σε 5.600 πελάτες ασφαλιστικών εταιριών.

Η έρευνα ζήτησε από τους πελάτες να βαθμολογήσουν τις εταιρείες τους σχετικά με την εξυπηρέτηση, την ικανοποίηση των αξιώσεων και την σχέση αξίας με το κόστος.

Επίσης ερωτήθηκαν κατά πόσο σκέφτονται να ανανεώσουν το συμβόλαιο τους στην ίδια εταιρία καθώς και αν είναι πρόθυμοι να συστήσουν την εταιρεία σε φίλους ή συγγενείς.

Μάλιστα συγκεκριμένες εταιρίες βαθμολογήθηκαν αρκετά ψηλότερα από το μέσο όρο, όπως :

Για την ασφάλιση κατοικίας η USAA συγκέντρωσε υψηλό βαθμό ικανοποίησης από το 96% των πελατών. Αντίστοιχα από τις ασφαλιστικές εταιρείες ζωής η American General προηγείται με 83,2% ικανοποιημένους πελάτες. Στην ασφάλιση υγείας, η Kaiser Permanente έχει 83,6% πολύ κοντά με την Blue Cross & Blue Shield που έλαβε 83,3%.

Αναρωτιέστε τι γίνεται στην Ευρώπη;
Σύμφωνα με τη έρευνα που έκανε η Guidewire το 2024, ενώ 4 στους 10 πελάτες (40%) είναι ικανοποιημένοι, αυτό το δείγμα αφορά μόνο εκείνους που έκαναν κάποιο είδους αξίωση.

Οι ικανοποιημένοι πελάτες χαρακτήρισαν ότι οι ενέργειες των ασφαλιστών το περασμένο έτος τους έκαναν να αισθάνονται πιο θετικά για τον κλάδο.

Ωστόσο μεταξύ εκείνων που δεν έχουν υποβάλει αξίωση, το ποσοστό ικανοποίησης είναι μόλις 8%.

Μάλιστα στη Μ. Βρετανία το 38% λέει ότι δεν έχουν μιλήσει ποτέ με τον Ασφαλιστή τους.

Τα παραπάνω νούμερα, δείχνουν προφανώς ότι δεν υπάρχει συχνή επικοινωνία, μεταξύ Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και πελατών, ειδικά στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Όμως η κλιματική αλλαγή έχει αυξήσει τον κίνδυνο στα νοικοκυριά και ο Covid 19 έχει αλλάξει το τοπίο της υγείας.

Υπάρχουν πολλά θέματα που μπορεί να συζητήσει μαζί μας ένας υφιστάμενος πελάτης, που έχει μόνο ένα συμβόλαιο. Ας το σκεφτούμε σοβαρά.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19

    Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή

  • Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης
    Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52

    Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης

  • Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40

    Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;

  • Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05

    Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:

  • Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!

    Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!

    Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η...
    Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
  • Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου!

    Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου!

    Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και...
    Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
  • Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;

    Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;

    Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των...
    Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
  • Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;

    Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;

    Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
  • Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;

    Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
  • Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;

    Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;

    Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF),  ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
  • 15:54 2 Gold και 1 Silver βραβείo για την Deloitte στα BITE Awards 2025 για έργα που αφορούν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:39 Ένα Τρεχαντηράκι!
  • 15:11 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Σεπτεμβρίου
  • 13:15 Προετοιμασία για συνταξιοδότηση - 3 συμβουλές από την Allianz
  • 13:08 Εορτασμός με τιμές για τα 100 χρόνια του κτιρίου του Γυμνασίου Γαβαλούς
  • 13:05 “Πιο Δυνατοί από Ποτέ” - Εκπαιδευτική Ημερίδα Δυναμικού Πωλήσεων ERB CYPRIALIFE
  • 13:00 Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις από απόσταση λέει το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Λίγα τα παράπονα για τις αποζημιώσεις ασφαλιστικών
  • 12:49 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  • 12:41 Συλλογος Εργαζομένων ERGO-ΟΑΣΕ: Εκδήλωση ενημέρωσης για την συλλογική σύμβαση και το ΤΕΑΕΑΠΑΕ
  • 11:11 ΟΕΕ: Προβληματισμός από την τελική απόφαση εισαγωγής του Οικονομικού Εγγραμματισμού στα σχολεία
  • 11:01 Νέα θεματική ενότητα στην Αστυνομική Ακαδημία για την ελευθερία της έκφρασης και την ασφάλεια των δημοσιογράφων - Σύνδεση με το έργο της Task Force της ΓΓΕΕ και συνεργασία με UNESCO & ICSJ
  • 10:56 Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή
  • 10:44 ΕΑΕΕ: Αποφάσεις στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα
  • 10:39 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  • 09:54 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  • 09:50 Η Αυστριακή GRAWE διευρύνει την παρουσία της στην Κυπριακή αγορά - Η Prime Insurance είναι πλέον μέλος του Ομίλου GRAWE
  • 09:40 Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;
  • 09:28 3 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE Awards 2025!
  • 09:25 «Παιχνίδια» με την οικονομία, η «ώρα» της Moody΄s, τα εύσημα του ΟΟΣΑ και ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ», μετά τη Γαλλία και η Γερμανία(;) και τα νέα υψηλά της Wall Street
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  3. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  4. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  5. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  6. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία
  7. 17/9 Μία συναυλία για τον Γρηγόρη Μπιθικώτση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube