Λάουρα Σταυρίδου, 31/7/2024 - 09:02 facebook twitter linkedin Ο πελάτης δεν αισθάνεται την «ανάγκη» για ασφάλιση: Μπορούμε να κάνουμε κάτι; Λάουρα Σταυρίδου, 31/7/2024 facebook twitter linkedin Το κίνητρο του πελάτη για να επενδύσει σε ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο δεν είναι μονοδιάστατο αλλά είναι ένα σύνολο παραγόντων. Σκέψεις, συναισθήματα αλλά και το ένστικτο, καθορίζουν το εάν θα κάνει τη συμφωνία ή όχι. Η ανάγκη που μπορεί να αισθάνεται ότι έχει για ασφάλιση, θεωρείται ως το πιο άμεσο κίνητρο του αγοραστή. Για να έχει όμως την αίσθηση της ανάγκης όμως θα πρέπει να περάσει από ένα στάδιο το οποίο λέγεται επίγνωση. Σε αυτό το στάδιο ο δυνητικός πελάτης αντιλαμβάνεται μια ανάγκη ή ένα πρόβλημα. Οι περισσότεροι όμως δυνητικοί πελάτες, δεν έχουν το αίσθημα της ανάγκης, για ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Άρα το νούμερο ένα κίνητρο για αγορά, διότι υπάρχουν και άλλα (φόβος, υγεία, οικονομικό όφελος κτλ) πολύ πιθανό να μην το έχει ο συνομιλητής μας. Εάν υποθέτουμε ότι ο πελάτης ήδη έχει μια εικόνα του «γιατί θέλει κάτι» και εμείς θα τον βοηθήσουμε να ξεκαθαρίσει το «τι ακριβώς θέλει» για να καλύψει την ανάγκη, το πιο πιθανό είναι να μην κάνουμε την πώληση. Πολλές φορές, οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι θέλουν μέχρι να τους εμπνεύσουμε. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να εμπνεύσουμε κάποιον, είναι να εστιάσουμε στα θετικά που μπορεί να αποκομίσει από ένα συμβόλαιο, όπως την δυνατότητα να επιλέξει το πως θα γίνουν τα πράγματα σε κατάσταση ανάγκης, διότι θα έχει τα χρήματα να το κάνει. Η εστίαση σε μια θετική έκβαση, διότι θα έχει καλύτερο έλεγχο των καταστάσεων, είναι επίσης κάτι που δημιουργεί ένα ωραίο κλίμα. Όλοι οι άνθρωποι θέλουν να έχουν τον έλεγχο, να είναι σε θέση να διαχειριστούν μια κατάσταση, να έχουν πρόσβαση στο καλύτερο δυνατό και να έχουν επιλογές. Όλα τα παραπάνω τα εξασφαλίζει ένα συμβόλαιο. Αν λοιπόν κάποιος δεν μπορεί να αισθανθεί την ανάγκη για ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ίσως νιώσει να έλκεται από αυτά που μπορεί ένα συμβόλαιο να του εξασφαλίσει. Η μαγική λέξη που πρέπει να έχει στο μυαλό του ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής είναι η «παρακίνηση» και όχι η λέξη «τρομολαγνεία». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00