Λάουρα Σταυρίδου, 29/7/2024 - 08:45 facebook twitter linkedin Μια παραγνωρισμένη κάλυψη που όμως μπορεί να μας γλυτώσει από τσακωμούς! Λάουρα Σταυρίδου, 29/7/2024 facebook twitter linkedin Μια πραγματικά υποτιμημένη κάλυψη στα συμβόλαια πυρός, είναι η Αστική ευθύνη από νερά. Ουσιαστικά καλύπτει την αστική ευθύνη για ζημιά σε περιουσιακά στοιχεία τρίτων που οφείλεται σε βλάβη στις μόνιμες εγκαταστάσεις ύδρευσης, θέρμανσης ή αποχέτευσης της ασφαλισμένης κατοικίας. Οι εγκαταστάσεις παροχής και αποχέτευσης νερού, αποτελούν κοινόχρηστο και κοινόχρηστο πράγμα της οικοδομής, διότι παρέχουν χρησιμότητα σε όλους τους δικαιούχους της οριζόντιας ιδιοκτησίας (ΑΠ 406/1996). Αν όμως η διαρροή προέρχεται από σωληνώσεις ταγμένες στην εξυπηρέτηση συγκεκριμένου διαμερίσματος, ευθύνη έχει μόνο ο εν λόγω ιδιοκτήτης. Ακόμα και αν η ζημιά οφείλεται σε ελαττωματική αρχική κατασκευή, από τον εργολάβο της όλης οικοδομής, δηλαδή υπήρχε πριν να αγοράσει το διαμέρισμα του ο ιδιοκτήτης, αυτό δεν έχει έννομη επιρροή ως προς την υποχρέωση, που έχει προς επισκευή, έναντι του βλαπτόμενου ιδιοκτήτη του κάτω διαμερίσματος της ίδιας οικοδομής. Αυτή λοιπόν η κάλυψη προλαμβάνει διεκδικήσεις, αγωγές, τσακωμούς και φασαρίες μεταξύ γειτόνων, γιατί πχ μια διαρροή προκάλεσε φούσκωμα, ξεφλούδισμα ή και μεγαλύτερη ζημιά στον από κάτω. Ωστόσο, σπάνια ένας ασφαλισμένος γνωρίζει γι’ αυτή την κάλυψη. Συμπερασματικά λοιπόν καλό είναι να επικοινωνούμε με τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, για κάθε συμβάν και ας μη πιστεύουμε ότι μπορεί να καλυφθεί. Από την άλλη πλευρά οι Διαμεσολαβητές μπορούν να εξηγήσουν στον πελάτη και καλύψεις οι οποίες δεν προέρχονται από μια καταστροφική ζημιά, αλλά που μια μικρή ζημιά που μπορεί να φέρει μεγάλη αναστάτωση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06