Λάουρα Σταυρίδου, 10/7/2024 - 08:45 facebook twitter linkedin Το καλοκαίρι είναι τέλειος χρόνος για ορισμένου τύπου επιχειρηματικές ασφαλίσεις! Λάουρα Σταυρίδου, 10/7/2024 facebook twitter linkedin Είναι γεγονός ότι τα καλοκαίρια που είναι πλέον πιο ζεστά, ρίχνουν ακόμη περισσότερο από παλιά, τους ρυθμούς αλλά και τη διάθεση για εργασία. Οι δυνητικοί πελάτες αποφεύγουν ν΄ απαντήσουν καθώς η ανεμελιά είναι το βασικό ζητούμενο από τις διακοπές. Ανεξάρτητα λοιπόν από το πόσο προσπαθείτε να κρατήσετε τους χειμερινούς ρυθμούς, η ζέστη και ο ήλιος επιβραδύνουν τα πράγματα. Σε αυτό το πλαίσιο υπάρχουν ορισμένα πράγματα που δεν τα κάνουμε ως Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, για ν’ αποφύγουμε την εξάντληση. Πχ καθημερινές αναρτήσεις ή άρθρα, προσέγγισης, τηλέφωνα και τυχόν διαφημίσεις, δεν θα βρούνε την ανταπόκριση που ζητάμε και αυτό θα φέρει μια ψυχική κόπωση. Επιπλέον ορισμένες κινήσεις δεν τις κάνουμε και για να μην πάνε χαμένες και για να μην «κάψουμε» δυνητικούς πελάτες. Αν έχουμε ένα ωραίο στρατηγικό πλάνο αξιοποίησης πχ συστάσεων ή του χαρτοφυλακίου, είναι καλύτερο να το αφήσουμε για τον Σεπτέμβριο. Αυτό είναι προτιμότερο γιατί όταν εμείς εργαζόμαστε και δείχνουμε παραγωγικοί, αλλά ο πελάτης είναι σε διάθεση διακοπών, ακόμα και όταν δεν λείπει, τον κάνουμε να νιώθει αμήχανα και άβολα. Ωστόσο το καλοκαίρι είναι τέλειος χρόνος για ορισμένου τύπου επιχειρηματικές ασφαλίσεις. Αυτό συμβαίνει γιατί όλο τον υπόλοιπο χρόνο, τα στελέχη που αποφασίζουν, πνίγονται στη δουλειά. Το καλοκαίρι βέβαια κάνουν διακοπές, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα λείπουν συνέχεια. Αντίθετα είναι πιο χαλαροί και μπορούν να δουν ορισμένα προγράμματα με καλύτερη διάθεση. Φυσικά προτιμάμε ασφαλιστικά προϊόντα που ενδιαφέρουν προσωπικά και άμεσα το στέλεχος, για να κρατήσουμε το ενδιαφέρον του. Τέτοιο πρόγραμμα πχ είναι το ομαδικό συνταξιοδοτικό. Το συγκεκριμένο προϊόν έχει μεγάλο ενδιαφέρον και για τα στελέχη αλλά και για όλη την εταιρεία. Έχει λεπτομέρειες που μόνο όταν υπάρχει χρόνος μπορούν ν΄ αναπτυχθούν. Επίσης προγράμματα που καλύπτουν την κυβερνοασφάλιση και τις αστικές ευθύνες είναι καταλληλότερα για αυτή τη περίοδο. Ωστόσο μιλάμε για συμβόλαια που δεν υπάρχουν στην επιχείρηση και όχι για αντικατάσταση των υπαρχόντων. Πραγματικά το καλοκαίρι μπορείτε να κάνετε πωλήσεις υψηλού ασφαλίστρου, αρκεί να επενδύσετε στοχευμένα τον χρόνο σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34