close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου,
2/7/2025 - 15:55
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)

Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 2/7/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γιώργος Σπαντιδάκης, Γενικός Διευθυντής INTERAMERICAN ΒΟΗΘΕΙΑΣ

Συνέντευξη στον Κωστή Σπύρου


Η πολυδιάστατη δράση της εταιρείας στον κρίσιμο τομέα της βοήθειας  -οδικής, ιατρικής και ταξιδιωτικής- παρουσιάζεται στη συνέντευξη του γενικού διευθυντή της Interamerican Βοηθείας, Γιώργου Σπαντιδάκη.

Το «ώρα της αλήθειας» για μια ασφαλιστική, όπως σημειώνει, είναι όταν ο πελάτης έχει άμεση ανάγκη· και εκεί η Interamerican δίνει την πρώτη της εντύπωση.

Καθοριστικό βήμα αποτέλεσε η εξαγορά της Europe Assistance, η οποία ενίσχυσε σημαντικά τον στόλο (276 οχήματα, 84 νέοι οδηγοί), μειώνοντας τον μέσο χρόνο απόκρισης στην Αττική από 47 στα 29 λεπτά. Το αποτέλεσμα αποτυπώνεται στο εντυπωσιακό Net Promoter Score 83 -δείκτης εξαιρετικής ικανοποίησης πελατών.

Η τεχνολογία, κυρίως μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, έχει καταλυτικό ρόλο στον προγραμματισμό και την κατανομή των δυνάμεων, προβλέποντας με ακρίβεια πού θα υπάρξει αυξημένη ανάγκη. Επιπλέον, η εταιρεία εισάγει καινοτομίες όπως επιτόπια παροχή ηλεκτρικής φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα.

Σε περιόδους κρίσεων, όπως η κακοκαιρία Daniel, η Interamerican παρείχε βοήθεια ακόμα σε όποιον είχε ανάγκη, και σε μη ασφαλισμένους, αναδεικνύοντας την κοινωνική της υπευθυνότητα.

Επίσης ο κ. Σπαντιδάκης περιγράφει τη μετάβασή του από τον τομέα των αποζημιώσεων στον πιο απαιτητικό και άμεσο χώρο της βοήθειας, ως πρόκληση με βαθιά στρατηγικό χαρακτήρα.

Τα επόμενα βήματα περιλαμβάνουν την είσοδο σε τεχνική βοήθεια για οικιακές ανάγκες, καθώς και τη νέα υπηρεσία “e-mobility” με οχήματα αντικατάστασης, ώστε κανείς να μη μένει χωρίς μεταφορικό μέσο.

Η Interamerican Βοηθείας φαίνεται αποφασισμένη να κυριαρχήσει στον χώρο, επενδύοντας σε υποδομές, τεχνολογία και κυρίως στον άνθρωπο.

Διαβάστε παρακάτω ολόκληρη την συνέντευξη

Κωστής Σπύρου: Λένε ότι το moment of truth μιας ασφαλιστικής εταιρείας είναι η στιγμή που αποζημιώνει ή η στιγμή που έχει ανάγκη ο πελάτης. Στην Interamerican Βοηθείας αυτό είναι το πρώτο που συμβαίνει και είναι η πρώτη επαφή που πολλές φορές έχει ένας ασφαλισμένος με την εταιρεία. Σήμερα βρισκόμαστε στα γραφεία, στα ιστορικά γραφεία της Interamerican στη Crew 350 με τον γενικό διευθυντή της Interamerican Βοηθείας, τον κύριο Γιώργο Σπαντιδάκη, με τον οποίο θα συζητήσουμε λίγο για την Interamerican Βοηθείας, γιατί δεν είναι μόνο η βοήθεια με το όχημά μας, είναι και πολλά άλλα.

Κύριε Σπαντιδάκη, ευχαριστώ πάρα πολύ για τη φιλοξενία σήμερα και για τα όσα θα μοιραστείτε μαζί μας.

Γιώργος Σπαντιδάκης: Ευχαριστώ που ήρθατε στη διάθεσή σας να κουβεντιάσουμε για ό,τι έχει ενδιαφέρον από το χώρο της βοήθειας. Να ξεκινήσω λοιπόν με το εξής.

Κωστής Σπύρου: Όταν όλοι ξέρουμε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε μία ασφάλεια για το αυτοκίνητό μας, αυτό συνεπάγεται ότι έχουμε και οδική βοήθεια; αυτόματα γίνονται αυτά;

Γιώργος Σπαντιδάκης: Όχι απαραίτητα. Θα πρέπει κάποιος να επιλέξει την κάλυψη της οδικής βοήθειας για το αυτοκίνητό του, αλλά η βοήθεια δεν σταματάει μόνο στο χώρο του αυτοκινήτου. Η βοήθεια προς τους πελάτες μπορεί να είναι εκτός από την οδική, είτε ιατρική βοήθεια, άμεση ιατρική βοήθεια και αφορά θέματα υγείας και έκτακτα περιστατικά που μπορεί να υπάρχουν στην υγεία των πελατών ή και ταξιδιωτική βοήθεια που έχει να κάνει με απρόβλεπτα γεγονότα κατά τη διάρκεια ταξιδιών που οι πελάτες βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους, στο χώρο τους, στο περιβάλλον τους στο σύνηθες και συμβαίνουν απρόβλεπτα γεγονότα σε αυτό το χρόνο.

Άρα θα πρέπει κάποιος αν χρειάζεται ή αν σκέφτεται ότι θα χρειαστεί βοήθεια είτε οδηγώντας το αυτοκίνητό του είτε στην καθημερινότητά του από πλευράς υγείας είτε ενώ βρίσκεται σε κάποιο ταξίδι, να φροντίσει να επιλέξει την αντίστοιχη κάλυψη βοηθείας.

Κωστής Σπύρου: Η Interamerican βοηθείας δεν περιορίζεται πλέον στην οδική βοήθεια, όπως ξέραμε. Τι έχει αλλάξει το τελευταίο διάστημα, μιας και πρόσφατα κάνατε μία πολύ μεγάλη εξαγορά. Πώς άλλαξε αυτό την εξυπηρέτηση στους πελάτες, αλλά και την καθημερινότητά σας

Γιώργος Σπαντιδάκης: Κοιτάξτε, αυτό ήτανε μία πολύ μεγάλη πρόκληση, το θέμα της εξυπηρετήσεις των πελατών, διότι η αλήθεια είναι ότι ο χώρος της βοήθειας έχει μία μεγάλη ιδιαιτερότητα.  Δεν έχεις χρόνο ούτε να σκεφτείς, ούτε να οργανωθείς. Πρέπει να είσαι ήδη οργανωμένος, ήδη να ξέρεις και να έχεις προβλέψει το τι θα χρειαστεί και πού και σε ποιο χρόνο.

Για να το κάνεις αυτό χρειάζεσαι απαραίτητα τον κατάλληλο πληθυσμό μέσων και ανθρώπων, ώστε να τον διανείμεις σωστά και στο χώρο και στο χρόνο για να μπορέσεις να ανταποκριθείς την ώρα που θα χρειαστεί ο πελάτης και να μπορέσεις να ανταποκριθείς στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.

Η αλήθεια είναι ότι τα προηγούμενα χρόνια υπήρχαν περιπτώσεις που ο χρόνος ανταπόκρισης ήτανε αρκετά μεγάλος. Να σας δώσω να καταλάβετε το 2024, ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης που είχαμε για την οδική βοήθεια στην Αττική ήτανε στα 47 λεπτά.

Με την εξαγορά της Europe Assistance που αναφέρατε, αποκτήσαμε περίπου 70 επιπλέον οχήματα, φτάνοντας στο στόλο μας στα 276 και επίσης 84 οδηγούς, με συνέπεια πλέον να έχουμε βελτιώσει πάρα πολύ την ανταπόκριση μας κυρίως στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη.

Συγκριτικά λοιπόν με το παρελθόν που ήταν 47 λεπτά, τώρα έχει πέσει στα 29 με 30, τους μήνες Απρίλιο και Μάιο του 2025. Μετά δηλαδή την εξαγορά της Europe Assistance και τον τη συγχώνευσή της με την Interamerican Βοηθείας, οι χρόνοι έχουνε βελτιωθεί δραματικά.

Κωστής Σπύρου: Αυτό πάντα μιλάμε για το μέσο όρο

Γιώργος Σπαντιδάκης: Βεβαίως διότι υπολογίστε ότι μέσα στα 29-30 λεπτά που συζητάμε είναι ο χρόνος ε επικοινωνίας του πελάτη με το τηλεφωνικό κέντρο. Είναι ο χρόνος ε για το κέντρο διανομής να βρει ποιο είναι το καταλληλότερο μέσο και σε πιο κοντινή απόσταση από το σημείο που βρίσκεται ο πελάτης. Και βέβαια η διαδρομή που θα πρέπει να διανύσει το φορτηγό μας ή η μηχανή μέσα σε αυτό το χάος της κίνησης της Αθήνας. Και θεωρώ ότι τα 28 λεπτά μάλλον είναι φοβερό επίτευγμα. Απόδειξη δε ότι το NPS σκορ που έχουμε πετύχει για το πρώτο πεντάμηνο του 2025 έχει φτάσει στο εκπληκτικό επίπεδο του 83. Με 83 μάλλον δεν πρέπει να υπάρχει άλλος στην Ευρώπη στο χώρο της βοήθειας.

Κωστής Σπύρου: Τι θα πει το 83 για όσους δεν το ξέρουν;

Γιώργος Σπαντιδάκης: Είναι μια διεθνής κλίμακα μέτρησης της ικανοποίησης πελατών. Είναι το Net Promoter Score. όπου μετράμε αυτούς οι οποίοι είναι τόσο πολύ ικανοποιημένοι που θα σύστηναν την υπηρεσία την οποία έλαβαν και σε άλλους ανθρώπους. Αντίστοιχα βέβαια μετράν αρνητικά αυτοί οι οποίοι είναι δυσαρεστημένοι από αυτή την υπηρεσία. Το 83 το οποίο λέμε είναι ότι 8,3 στους 10 θα σύστηναν την υπηρεσία και θα έλεγαν ναι, ήταν πάρα πολύ καλή. Είμαι πολύ ικανοποιημένος και θέλω όποιος άνθρωπος από το περιβάλλον μου με ρωτήσει ή συζητήσουμε το θέμα να του προτείνω να ασφαλιστεί στην Interamerican.

Κωστής Σπύρου: Τώρα καταλαβαίνω ότι η Αθήνα και Θεσσαλονίκη που μου λέτε είναι γιατί βρίσκεται και το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της χώρας. Τι γίνεται όμως αν κάποιος πάει ένα ταξίδι εκτός Αθηνών ή Θεσσαλονίκης ή ακόμα αν κάνει ένα ταξίδι εκτός συνόρων; Σε αυτές τις περιπτώσεις τι ισχύει και ποιοι είναι οι χρόνοι που απαιτούνται; Ισχύουν ακριβώς τα ίδια πράγματα;

Γιώργος Σπαντιδάκης: Οι παροχές είναι οι ίδιες για τις άλλες περιοχές της Ελλάδας. Σε κάθε νομό υπάρχει είτε σταθμός δικός μας, με δικό μας προσωπικό και μέσα ή κάποιος συνεργάτης μας με τον οποίο έχουμε σταθερή συνεργασία για να εξυπηρετήσει την ανάγκη του πελάτη μας.

Όσον αφορά δε το εξωτερικό, επίσης υπάρχουνε συνεργασίες σε όλες τις χώρες της Ευρώπης είτε να προσφέρουν βοήθεια επί τόπου στο όχημα, είτε να επαναπατρίσουν, να φροντίσουν για να επαναπατριστεί το όχημα στην Ελλάδα.

Κωστής Σπύρου: Άρα ένας πελάτης Interamerican με την βοήθεια της εάν επιλέξει να κάνει ένα ταξίδι στην Ευρώπη με το αυτοκίνητο του και την οικογένειά του, αν χρειαστεί κάτι με το συμβόλαιό του μπορεί να πάρει τη βοήθεια που χρειάζεται.

Τώρα η τεχνολογία είναι ένα μεγάλο κομμάτι. Ακούμε για την τεχνολογία,  περισσότερο για το AI, την τεχνητή νοημοσύνη κλπ. Πώς αυτή επηρεάζει τη δικιά σας δουλειά;

Γιώργος Σπαντιδάκης: Κοιτάξτε, όλο αυτό είναι μία εξέλιξη η οποία μάλλον θα βοηθήσει πάρα πολύ να εντοπίσουμε και να θεραπεύσουμε σημεία τα οποία ήτανε ας το πούμε παθογόνα.

Φανταστείτε, όπως σας είπα πρέπει να διανέμουμε τα μέσα μας με σωστό τρόπο και στο σωστό χρόνο. Εκεί λοιπόν χρησιμοποιούμε τεχνολογίες αιχμής για να αναλύουν τα στοιχεία τα ιστορικά, να λαμβάνουν υπόψη τους τις σύγχρονες τάσεις και να μας δίνουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουμε κατάλληλα ώστε να είμαστε έτοιμοι την ώρα που μας χρειάζεται ο πελάτης. Θα σας δώσω ένα πολύ απλό παράδειγμα για να καταλάβετε τι λέω.

Για παράδειγμα, τους χειμερινούς μήνες έχουμε πολύ μεγάλη ζήτηση, πολύ αυξημένη ζήτηση στον αστικό ιστό. Φανταστείτε Δεκέμβριο, Ιανουάριο ο κόσμος είναι σε ένα γιορτινό mood. Ε, βγαίνει αρκετά, ψωνίζει αρκετά, κινείται στην αγορά, τέλος πάντων. Άρα ξέρουμε ότι ο αστικός ιστός σε αυτούς τους μήνες του χρόνου θα έχει πολύ μεγαλύτερη ζήτηση.

Ανάποδα τους καλοκαιρινούς μήνες, φανταστείτε ότι η Αττική στα άκρα της και μάλιστα σε όλα τα άκρα, όλο το νότιο μέτωπο, όλη η ανατολική παραλία και ίσως και τα δυτικά παράλιά προς Κινέτα, Πόρτο Γερμενό κλπ είναι χώροι οι οποίοι έχουν πολύ αυξημένη ζήτηση. Αυτά τα πράγματα μας τα αποκαλύπτει η ανάλυση των δεδομένων από το AI και μας λέει ότι την τάδε ημέρα, την τάδε ημερομηνία θα υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση ας πούμε στο νότιο μέτωπο από τις ώρες 8:00 το πρωί μέχρι 12:00 το μεσημέρι.

Άρα εμείς αντίστοιχα προσαρμόζουμε και τις δυνάμεις του στο στόλου μας ώστε να έχουμε να πετύχουμε τους καλύτερους χρόνους ανταπόκρισης. Επίσης ένα δεύτερο είναι ότι εκτός από ώρες που υπάρχει πάρα πολύ μεγάλος φόρτος και ζήτηση για υπηρεσίες, αφήνουμε αυτοματισμούς, την αυτοματοποιημένη διανομή. Υπάρχει δηλαδή τεχνητή νοημοσύνη η οποία παίρνει τα αιτήματα, εντοπίζει ποιο είναι το καταλληλότερο μέσο και δίνει την εντολή απευθείας αυτό για να πάει να ανταποκριθεί στον πελάτη φτιάχνοντας την optimum υπηρεσία στο μικρότερο δηλαδή δυνατό χρόνο που είναι πιο κοντά στον πελάτη.

Κωστής Σπύρου: Τώρα ποιο είναι το πιο σύνηθες περιστατικό που σας καλεί κάποιος για να επέμβετε και να βοηθήσετε;

Γιώργος Σπαντιδάκης: Κοιτάξτε ένα πολύ συνηθισμένο είναι τα ατυχήματα και η καταγραφή των ατυχήμάτων όπως λέμε η φροντίδα ατυχήματος αλλά από κει και πέρα μην ξεχνάμε ότι υπάρχει ένας στόλος του οποίου η μέση ηλικία είναι περίπου στα 18 έτη, σημαίνει οι βλάβες είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Πολύ κλασική βλάβη είναι οι ηλεκτρικές βλάβες, μπαταρία και τα συναφή (δυναμό).

Άλλο επίσης πολύ συχνό είναι προβλήματα στα ελαστικά και μάλιστα υπάρχουν και μοντέλα. Μάλιστα τα σύγχρονα μοντέλα δεν έχουν καν ρεζέρβα για να πεις ότι θα το αποκαταστήσεις επί τόπου. Μεγάλο πρόβλημα φαίνεται να είναι αυτό που έχει μπει πρόσφατα στη ζωή μας τα ηλεκτρικά οχήματα.

Μεγάλο πρόβλημα για το θέμα της βοήθειας. Φανταστείτε ότι ένα συμβατικό όχημα για να το φορτώσει ένας μέσος καλός χειριστής θέλει γύρω στα 12 με 14 λεπτά. Για να φορτωθεί ένα ηλεκτρικό όχημα μπορεί να πάρει από 40 έως 50 λεπτά και θα χρειαστεί και κατάλληλα κατάλληλο εξοπλισμό να έχει ώστε να μπορέσει να κάνει αυτή τη φόρτωση. 

Κωστής Σπύρου: Τώρα, μιας και είπατε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όσον αφορά την πράσινη μετάβαση, έχετε κάποιο πρόγραμμα στο σχεδιασμό σας ώστε να υπάρχουν και ηλεκτρικά για παράδειγμα αυτοκίνητα, γερανοί…

Γιώργος Σπαντιδάκης: Κοιτάξτε, οι γερανοί είναι μάλλον κάτι το οποίο θα πρέπει να το δούμε λίγο αργότερα. Σήμερα το κόστος απόκτησης ηλεκτρικών φορτηγών, ηλεκτροκίνητων φορτηγών, θα έλεγα ότι είναι απαγορευτικό. Είναι θηριώδες. Επίσης υπάρχει και ένα άλλο ζήτημα όσον αφορά την επάρκεια επειδή αυτά είναι επαγγελματικά οχήματα, απαιτούν μεγάλη ιπποδύναμη λόγω του φορτίου και καταναλώνουν επίσης πάρα πολύ ενέργεια ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο κινούνται.

Αν μιλάμε για ένα επίπεδο περιβάλλον είναι άλλη κατανάλωση ενέργειας. Αν μιλάμε για περιβάλλον όπου πρέπει να ανέβει ανηφόρες ή ας πούμε στην Πεντέλη ή σε κάποιο βουνό. καταλαβαίνετε ότι η ενέργεια καταναλώνεται πολύ γρήγορα. Θα πρέπει ίσως να περιμένουμε να πάμε σε επόμενης γενιάς ε ηλεκτρικά οχήματα. Θέλω να πιστεύω με πιο βελτιωμένα κόστη ώστε σιγά-σιγά να πάμε σ αυτό το πεδίο της πράσινης μετάβασης.

 Ένα κομμάτι το οποίο εμείς προσπαθούμε να βοηθήσουμε είναι το κομμάτι με τις μοτοσικλέτες αρχικά και το κομμάτι με τα βάν, που είναι πιο ελαφρά οχήματα και μπορούν πράγματι εδώ που βρίσκεται σήμερα η τεχνολογία να είναι ηλεκτρικά και να κάνουν το έργο μας κατά τον ίδιο τρόπο με τα συμβατικά.

Ένα άλλο πράγμα το οποίο φέρνουμε, ένα καινούργιο πράγμα το οποίο φέρνουμε τώρα είναι η φόρτιση επί τόπου. Πλέον υπάρχει θα έλεγα η κρίσιμη μάζα η οποία αρχίζει να ε δημιουργεί την ανάγκη, όπως κατά το παρελθόν λέγαμε και καλύπταμε την βοήθεια σε περίπτωση που ένα συμβατικό όχημα έμενε από βενζίνη και εμείς πηγαίναμε να τον βοηθήσουμε μέχρι να βρεθεί καύσιμο για να κινηθεί και να του πάμε καύσιμο για να κινηθεί.

Αντίστοιχα, τώρα πια θα έχουμε και τη δυνατότητα σύντομα να προσφέρουμε ηλεκτρική ενέργεια, μια μικρή φόρτιση, ώστε το όχημα να μπορέσει να συνεχίσει για μερικά χιλιόμετρα και να πάει σε σταθμό φόρτισης και να κάνει τη φόρτισή του κανονικά.

Κωστής Σπύρου: Άρα, όπως ακούσαμε φέτος το χειμώνα για κάποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα που αποκλειστήκαν στην Αράχοβα, θα μπορούσατε να τα έχετε βοηθήσει να ξεκινήσουν.

Γιώργος Σπαντιδάκης: Ναι εντάξει. Δεν είναι ανεξάντλητη αυτή η πηγή αλλά τουλάχιστον ο εξοπλισμός τον οποίον εισάγουμε θα μπορεί να βοηθήσει τέσσερα με πέντε αυτοκίνητα για να πάρουνε διαδοχικά αυτή την προσωρινή φόρτιση ας πούμε και να συνεχίσουν το δρόμο τους μέχρι τον επόμενο σταθμό φόρτισης.

Κωστής Σπύρου: Ξέρουμε ότι προέρχεστε από το κλάδο των αποζημιώσεων. Εσείς λοιπόν προσωπικά πώς βλέπετε αυτή την αλλαγή από αυτό το κομμάτι στην βοήθεια. Τι είναι αυτό που σας έχει τραβήξει περισσότερο το ενδιαφέρον.. Η μεγαλύτερη πρόκληση ίσως ..

Γιώργος Σπαντιδάκης: Κοιτάξτε θεωρώ καταρχήν ότι δεν είναι ίδιοι χώροι Και οι δύο είναι χώροι ασχολούνται με την ανάγκη του πελάτη και με το πρόβλημα που είχε ένας πελάτης. Η πολυτέλεια που υπήρχε στο χώρο των αποζημιώσεων να μπορείς να σκεφτείς, να αναλύσεις το πρόβλημα, να το συζητήσεις ενδεχομένως και να ανταποκριθείς στη συνέχεια. Στη βοήθεια δεν υπάρχει. Στη βοήθεια την ώρα που ο πελάτης έχει ανάγκη οφείλεις να είσαι εκεί. Άρα πρέπει να έχεις ενεργήσει προληπτικά, να έχεις οργανωθεί σωστά, να έχεις στρατηγική, ώστε να μπορέσεις να ανταποκριθείς σε ό,τι πιθανόν θα συμβεί, όπου συμβεί αυτό, σε όποιο χρόνο.

Άρα είναι ένα λίγο πιο γρήγορο θα έλεγα παιχνίδι, αλλά με πάρα πολλή στρατηγική μέσα του, το οποίο θεωρώ ότι είναι πολύ ωραίο.

Κωστής Σπύρου: Πέρα από την σημαντική υποχρέωση που έχετε με τους πελάτες σας, ξέρουμε ότι βοηθάτε γενικά επειδή έχετε τη δυνατότητα.  Υπάρχουνε οι κανονικές συνθήκες ατμόσφαιρας, θερμοκρασίας και πιέσεως που λέμε, αλλά υπάρχουνε και τα έκτακτα μεγάλα γεγονότα, όπως ήταν αυτό του Daniel. Εκεί βοηθήσατε και πέρα από την βασική σας υποχρέωση. Θέλετε να μας πείτε δυο λόγια για αυτή την εμπειρία;

Γιώργος Σπαντιδάκης: Κοιτάξτε στο Daniel μάλιστα, και μου την κάνετε πολύ σωστά την ερώτηση. Όταν συνέβη ο Daniel ήταν ακριβώς τις ημέρες της μετάβασής μου από τις αποζημιώσεις στη βοήθεια.

Έζησα λοιπόν και τα δύο, και τον όγκο των ζημιών που εισερχόντουσαν στην εταιρεία και ταυτόχρονα και τη βοήθεια την οποία έπρεπε να παρέχουμε στον κόσμο, είτε ήταν πελάτες μας, είτε δεν ήταν. Απλά βρίσκονταν ήταν άνθρωποι οι οποίοι περιήλθαν σε ανάγκη λόγω των συνθηκών. Εκεί η εντολή ήτανε οι άνθρωποι μας να βοηθήσουν αδιακρίτως συμβατικής υποχρέωσης. Βοηθήσαμε πάρα πολλούς ανθρώπους, τόσο με τα μέσα της οδικής βοήθειας, όσο και με τα ασθενοφόρα μας, διακομίζοντας ανθρώπους που ήταν σε προβληματική κατάσταση μετά το γεγονός του Daniel σε συνεργασία βέβαια με τις αρχές.

Μπορώ να σας πω μάλιστα ένα περιστατικό το οποίο ήτανε κατά την άποψή μου εξαιρετικό. Ενώ μεταφερόταν ήδη ασθενείς με το ασθενοφόρο, στη διαδρομή συναντήσαν οι συνάδελφοι μία απελπισμένη κυρία η οποία εκλιπαρούσε να βοηθήσει κάποιος να μεταφερθεί ο πατέρας της σε νοσοκομείο και κατά παράβαση του πρωτοκόλλου, γιατί όπως ξέρετε απαγορεύεται να γίνει διακομιδή δύο ασθενών με ένα ασθενοφόρο.

Οι συνάδελφοι πήραν και δεύτερο ασθενή και τον μετέφεραν στο νοσοκομείο και ο άνθρωπος σώθηκε. Ζήσαμε πολύ ιδιαίτερες και συγκινητικές στιγμές στον Daniel. Υπήρχε συνάδελφος ο οποίος έφυγε τέσσερα μερόνυχτα από το σπίτι του και κοιμόταν στο φορτηγό για να είναι στον τόπο και να παρέχει τη βοήθεια σε όποιον τη χρειαζόταν. Γενικώς πιστεύω ότι σε αυτό το γεγονός διατρανώθηκε η αξία της βοήθειας.

Κωστής Σπύρου: Είστε καθημερινά στο δρόμο εκεί που συμβαίνουν όλα. Υπάρχει κάποια συνεργασία με την πολιτεία ώστε να ρωτήσει και να μάθει και από σας; Γιατί πολλές φορές δεν καλείται απαραίτητα η τροχαία σε ένα συμβάν.

Εσείς όμως έχετε την πληροφόρηση και ξέρετε τι συμβαίνει. Σας έχει ρωτήσει ποτέ η πολιτεία να βοηθήσετε;

Γιώργος Σπαντιδάκης: Κοιτάξτε, υπάρχει κάποια συνεργασία με την πολιτεία σε διάφορα θέματα τα οποία προκύπτουν, είτε από την πλευρά της πολιτείας η οποία έρχεται να ζητήσει τη συμπαράσταση τη δική μας, είτε βέβαια και εμείς προβλήματα που αντιμετωπίζουμε τα εκθέτουμε και πιστεύω ότι είμαστε σε μια καλή συνεργασία. Σίγουρα θα έπρεπε ίσως αυτό να είναι πιο δομημένο και σε σταθερή βάση αυτή η επικοινωνία, ώστε να κάνουμε τα πράγματα πολύ καλύτερα για όλους μας.

Κωστής Σπύρου: Έναντι του ανταγωνισμού λοιπόν, πού βρίσκεστε και γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά;

Γιώργος Σπαντιδάκης: Κοιτάξτε όπως σας είπα αυτή τη στιγμή έχουμε το μεγαλύτερο στόλο από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία δραστηριοποιείται στο χώρο. Έχουμε αντίστοιχα πολύ μεγάλο πληθυσμό εκπαιδευμένου προσωπικού. Θα σας έλεγα ότι από το σύνολο των ανθρώπων οι οποίοι δουλεύουν σήμερα για τη βοήθεια, ως υπάλληλοι της εταιρείας, ξεπερνούν τα 450 άτομα και αν σε αυτά προσθέσω και τους συνεργάτες μας ανά την Ελλάδα, δεν θα βάλω της Ευρώπης, μιλάμε για περισσότερα από 1000 άτομα, τα οποία είναι στις επάλξεις να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ανά πάσα στιγμή σε [οποίον τις χρειαστεί. Αυτό νομίζω ότι είναι ασύγκριτα μεγαλύτερο από οποιοδήποτε άλλο ανταγωνιστή μας. Και θεωρώ ότι το πελατολόγιο το οποίο έχουμε σήμερα και πλησιάζει τα 2 εκατομμύρια πελάτες, εύκολα θα μπορέσει στο μέλλον και να αυξηθεί και η ποιότητα των υπηρεσιών να παραμείνει σε πολύ υψηλά στάνταρ, όπως έχουμε καταφέρει μετά την επένδυση της εξαγοράς της Europe, να συντηρήσουμε αυτά τα στάνταρ.

Κωστής Σπύρου: Ποιο είναι το πλάνο για τα επόμενα χρόνια λοιπόν για την εταιρεία, για να κλείσουμε με αυτό, και ποιος είναι και ο δικός σας προσωπικός στόχος;

Γιώργος Σπαντιδάκης: Ο δικός μου προσωπικός στόχος, θα πάω ανάποδα,  είναι να είναι η πρώτη η εταιρεία αδιαμφισβήτητα η πρώτη εταιρεία του χώρου. Και αυτό θα γίνει αφενός με την καλύτερη οργάνωση, με την επαύξηση των υποδομών μας, με τον εκσυγχρονισμό των υποδομών. Έχουμε ένα πολύ μεγάλο σχέδιο μπροστά μας, να υλοποιήσουμε, με απώτερο στόχο η εταιρεία να κυριαρχήσει στο χώρο της βοήθειας, σε κάθε έκφανση της βοήθειας, είτε αυτό λέγεται οδική, είτε λέγεται ιατρική βοήθεια, είτε λέγεται ταξιδιωτική. Και μπορώ να σας πω και ένα νέο. Θα πάμε και σε τεχνική βοήθεια.

Εννοούμε τη βοήθεια που μπορεί να παρέχει κάποιος στο σπίτι για βλάβες, ηλεκτρολογικές, υδραυλικές περιουσία δηλαδή στο κτίριο. Ακριβώς. Στο κτίριο. Να πω και ένα νέο ακόμα. Στο πλάνο μας είναι επίσης να φτιάξουμε μία υπηρεσία e-mobility τη λέμε. Πρακτικά η σκέψη είναι να μην μείνει κανείς από μέσω μετακίνησης. Οποιαδήποτε μέρα και ώρα του χρόνου για οποιονδήποτε λόγο να μπορούμε να του παρέχουμε τη δυνατότητα σε οτιδήποτε έχει πρόβλημα με το όχημά του, ό,τι όχημα και να ναι αυτό, να μπορεί να έχει ένα αντίστοιχο όχημα αντικατάστασης για να εξυπηρετηθεί στο χρόνο που το δικό του έχει πρόβλημα.

Αυτό θα είναι ένα ασφαλιστικό προϊόν το οποίο έρχεται σύντομα.

Κωστής Σπύρου: Αυτό έχει πολύ ενδιαφέρον και περιμένω να ακούσουμε και περισσότερα γιαι αυτό. Κύριε Σπαντιδάκη, ευχαριστώ πάρα πολύ για όσα μοιραστήκατε. Ελπίζω να έχουμε καλύψει όλο το πλαίσιο της βοήθειας που προσφέρει ο όμιλος Interamerican. Και με χαρά να τα ξαναπούμε όταν έχετε και περισσότερα νέα για όλα όσα μοιραστήκατε μαζί μας. Ευχαριστούμε.

Γιώργος Σπαντιδάκης: Ευχαρίστως. Και εγώ ευχαριστώ πολύ που ήρθατε και κουβεντιάσαμε στη διάθεσή σας. Όποτε θέλετε είστε ευπρόσδεκτοί να τα ξαναπούμε.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Με ιστορικά παραγωγικά ρεκόρ γιόρτασαν οι πρωταγωνιστές της Interamerican που επιτυχώς επεκτείνεται και εκτός Ελλάδος! (Δείτε βίντεο και φωτογραφίες)
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 07/07/2025 - 16:20

    Με ιστορικά παραγωγικά ρεκόρ γιόρτασαν οι πρωταγωνιστές της Interamerican που επιτυχώς επεκτείνεται και εκτός Ελλάδος! (Δείτε βίντεο και φωτογραφίες)

  • Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 02/07/2025 - 15:55

    Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)

  • Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 27/06/2025 - 16:16

    Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους

  • NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 18/06/2025 - 15:45

    NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)

  • HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)

    HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)

    Σε μία λαμπρή εκδήλωση στη Λίμνη Βουλιαγμένης, την περασμένη Τετάρτη 11 Ιουνίου η HDI Global SE Hellas γιόρτασε, τα  30...
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 18/06/2025 - 13:00
  • ΝΝ Hellas: Φέτος θα πετύχουμε τον στόχο - ορόσημο του 1 δισ. ευρώ

    ΝΝ Hellas: Φέτος θα πετύχουμε τον στόχο - ορόσημο του 1 δισ. ευρώ

    Μία ανάσα από το στόχο-ορόσημο του 1 δισ. ευρώ ευρώ, ασφαλιστικής παραγωγής βρίσκεται η ΝΝ Hellas, σύμφωνα με τον Γενικό...
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 03/06/2025 - 15:16
  • Vanda Giannara (DGTAL Pathos): Digital Assistants at the service of the Insurance Market

    Vanda Giannara (DGTAL Pathos): Digital Assistants at the service of the Insurance Market

    Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) Vanda Giannara, CEO DGTAL Interview by Konstantinos E. Spirou The benefits of digital transformation for...
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 30/05/2025 - 10:43
  • Βάντα Γιανναρά (DGTAL Pathos): Οι ψηφιακοί βοηθοί τώρα στην υπηρεσία της ασφαλιστικής αγοράς!

    Βάντα Γιανναρά (DGTAL Pathos): Οι ψηφιακοί βοηθοί τώρα στην υπηρεσία της ασφαλιστικής αγοράς!

    Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Βάντα Γιανναρά, διευθύνουσα σύμβουλος DGTAL Pathos, Συνέντευξη στον Κωστή Σπύρου Τα οφέλη...
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 30/05/2025 - 10:36
  • «Λουδίτες και Τ.Ν.: Ο παραλληλισμός με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές»

    «Λουδίτες και Τ.Ν.: Ο παραλληλισμός με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές»

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal που κυκλοφορεί (Τεύχος 560) Το παρόν τεύχος του «NextDeal», το καθιερωμένο πλέον επετειακό τεύχος που συνοδεύει...
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 22/05/2025 - 10:55
  • Ποιοι εξελέγησαν στο νέο διοικητικό συμβούλιο του ΣΕΣΑΕ

    Ποιοι εξελέγησαν στο νέο διοικητικό συμβούλιο του ΣΕΣΑΕ

    Πραγματοποιήθηκαν σήμερα Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2025, στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης, οι αρχαιρεσίες για την εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου του...
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 05/02/2025 - 20:53

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στέργιος Κωστακόπουλος (Εθνική Ασφαλιστική): Μιλώντας για Conduct Risk στις διαφημιστικές ενέργειες (Β΄ Μέρος)
09:43 Στέργιος Κωστακόπουλος (Εθνική Ασφαλιστική): Μιλώντας για Conduct Risk στις διαφημιστικές ενέργειες (Β΄ Μέρος)
  • 09:34 Με τη ρήτρα διαφυγής ανοίγει δρόμος και για άλλες εξοπλιστικές δαπάνες - Όχι όμως για Υγεία και Ασφάλιση
  • 09:23 Ετήσια καλοκαιρινή συνάντηση ΣΕΣΑΕ
  • 09:19 Τι καλύπτει ο κλάδος 18 Βοήθεια;
  • 09:15 Η Lehman Brothers και…ο Τσίπρας, «τρέχει» προς τις 2.000 το Χ.Α, η στρατηγική νίκη της Ελλάδος, το ιστορικό μέρισμα του ΟΛΠ και το παράδειγμα της DoValue
  • 09:09 Πώς η άνοδος των ηλεκτρικών ποδηλάτων και e-scooters επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης;
  • 09:05 Δεν είναι ακριβό το Ασφάλιστρο, ακριβή είναι η ζημιά!
  • 09:00 Ο Άγιος Μιχαήλ Μπακνανάς ο Κηπουρός
  • 16:04 KPMG - Global Economic Outlook 2025: Το ΑΕΠ αναμένεται να επιβραδυνθεί, καθώς η γεωπολιτική αβεβαιότητα και η τάση αποπαγκοσμιοποίησης ωθούν τα στελέχη να «παγώσουν» και να «προετοιμαστούν»
  • 15:45 Η Νέα Εποχή του ΥΓΕΙΑ - ΜΗΤΕΡΑ: Η μετεξέλιξη του μεγαλύτερου νοσηλευτικού συγκροτήματος της χώρας
  • 15:40 Ακραίος Κίνδυνος Πυρκαγιάς: Κατάσταση Συναγερμού αύριο για Αττική, Βοιωτία, Φθιώτιδα, Κορινθία και Μαγνησία - Οδηγίες από τις Αρχές
  • 15:05 Πιερρακάκης: Υποστηρίζουμε το ψηφιακό ευρώ και πρέπει να κινηθούμε γρήγορα
  • 14:55 Sales Awards 2024: Η μεγάλη γιορτή για τους καλύτερους πρεσβευτές των αξιών της Interamerican!
  • 14:29 Η Willis λανσάρει ασφαλιστικό εργαλείο 200 εκατ. δολαρίων για την αντιμετώπιση της παγκόσμιας γεωπολιτικής αβεβαιότητας για ιδιοκτήτες φορτίων
  • 13:33 Ένας χρόνος επιτυχίας για το FamBiz Toolkit: To Alba Graduate Business School και η NN Hellas ενισχύουν τη στήριξή τους στις Ελληνικές Οικογενειακές Επιχειρήσεις ανανεώνοντας τη συνεργασία τους
  • 13:28 ΕΑΕΕ: Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 12:37 Σπύρος Καπράλος: Τα παθήματα πρέπει να γίνονται μαθήματα
  • 12:28 Ν. Κεραμέως: Θεαματική αύξηση στις δηλωμένες υπερωρίες κλάδων που έχουν υπαχθεί στην Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας - Διασφαλίζουμε ότι ο εργαζόμενος αμείβεται για τις ώρες που εργάζεται
  • 12:04 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Επενδύσεις και Ασφάλιση»
  • 11:16 Εγκαίνια του 30ου καταστήματος της Optima bank στην Κομοτηνή
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/7 Με ιστορικά παραγωγικά ρεκόρ γιόρτασαν οι πρωταγωνιστές της Interamerican που επιτυχώς επεκτείνεται και εκτός Ελλάδος! (Δείτε βίντεο και φωτογραφίες)
  2. 3/7 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  3. 4/7 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  4. 2/7 Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
  5. 2/7 Nέος διευθύνων σύμβουλος στην Ημιθέα o Νίκος Παπαδημητρίου
  6. 3/7 Προσέφυγε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η Εθνική Τράπεζα για την Εθνική Ασφαλιστική
  7. 3/7 Επιθεώρηση Γ. Φουφόπουλου: Με σύνθημα «Όταν Κοιτάς Από Ψηλά» βράβευσε τους καλύτερους παρουσία επιφανών πολιτικών και ανώτατων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς (βίντεο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube