close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πλήρης αναδιαμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος, 3/3/2021 - 13:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πλήρης αναδιαμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς!

Γιώργος Μούζος, 3/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, υπάρχει η ελπίδα ότι η ζωή θα αρχίσει να επιστρέφει στην κανονικότητα που γνωρίζαμε αυτή τη χρονιά. Παρόλο το γεγονός πως οι άνθρωποι μπορεί να αρχίσουν να εργάζονται, να κοινωνικοποιούνται και να ταξιδεύουν όπως συνήθιζαν, ο τρόπος με τον οποίο θα αγοράζουν ασφάλιση, αλλά και τι θέλουν από τους ασφαλιστές τους, δεν θα είναι ποτέ ο ίδιος.

Από που πηγάζει αυτή η σιγουριά; Από μια μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε η Accenture σε 23.400 Ευρωπαίους καταναλωτές σε 15 χώρες. Μάλιστα οι αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, επιταχύνθηκαν καθώς οι περιορισμοί λόγω κορονοϊού συνεχίστηκαν. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας πραγματικά εντυπωσιάζει, μιας κι αποτυπώνει ξεκάθαρα την ξαφνική αλλαγή στις προσδοκίες των καταναλωτών από τις ασφαλιστικές, αλλά και από τους ασφαλιστές τους. Μια αλλαγή που υπό άλλες συνθήκες θα είχε χρειαστεί πολλά χρόνια για να έρθει στο προσκήνιο. Τέσσερα από αυτά τα ευρήματα όμως είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτα.

Η ψηφιακή αφοσίωση αυξάνεται

Η χρήση ψηφιακών μέσων από τους Ευρωπαίους καταναλωτές για να συνεργαστούν με τον ασφαλιστή τους αυξήθηκε τα τελευταία δύο χρόνια και πιο συγκεκριμένα: 56% αλληλοεπιδρούν με τον ασφαλιστή τους μέσω διαδικτυακών μέσων τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, σε σύγκριση με το 32% του 2018.

Το 26% των Ευρωπαίων καταναλωτών συνεργάζονται με τον ασφαλιστή τους με αυτόν τον τρόπο τουλάχιστον μία φορά το μήνα, σε σύγκριση με μόλις το 11% το 2018. Παρά την ταχεία αύξηση της ψηφιακής τεχνολογίας, η Ευρώπη υστερεί στην ψηφιακή χρήση συγκριτικά με τον υπόλοιπο κόσμο. Πράγματι, το 39% των καταναλωτών της Βόρειας Αμερικής έρχονται σε επαφή με τον ασφαλιστή τους μέσω ψηφιακών καναλιών τουλάχιστον μία φορά το μήνα, όπως και το 45% των καταναλωτών στην Ασία, το 54% στη Βραζιλία και το 56% στη Μέση Ανατολή.

Τα στοιχεία για τους καταναλωτές που χρησιμοποίησαν αυτά τα κανάλια τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, όπως δείχνει το διάγραμμα, είναι υψηλότερα. Αυτό εγείρει ένα βασικό ερώτημα. Μήπως η άνοδος της ψηφιακής αλληλεπίδρασης είναι μια βραχυπρόθεσμη «παρέκκλιση» που προκαλείται από τις μοναδικές συνθήκες ένεκα του lockdown; Σε τελική ανάλυση, η έρευνα διεξήχθη όταν οι καταναλωτές περιορίστηκαν στα σπίτια τους σε διαφορετικούς βαθμούς και πειραματιζόταν με την ψηφιακή τεχνολογία για τις καθημερινές τους εργασίες. Σύμφωνα με τους αναλυτές δεν είναι το lockdown η αιτία. Σίγουρα είναι η αφορμή όμως! Ενώ ορισμένοι καταναλωτές ενδέχεται να επιστρέψουν σε πιο παραδοσιακές μεθόδους διάδρασης, η πλειονότητα θα επιμείνει... ψηφιακά. Κι αυτό είναι ξεκάθαρο, μιας και τα δύο τρίτα των Ευρωπαίων καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι ικανοποιημένοι με τα διαδικτυακά εργαλεία και μόνο το 5% είναι δυσαρεστημένο.

Αυξάνεται το value for money

Για τους καταναλωτές και ειδικότερα στην περίεργη εποχή που διανύουμε, το τι θα αποκομίσουν, σύμφωνα με την αξία που θα καταβάλουν παίζει πλέον σημαντικό ρόλο. Το τρέχον οικονομικό κλίμα εξηγεί γιατί οι πελάτες είναι πλέον πιο συνειδητοποιημένοι ως προς το κόστος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα υπολογίζονται μόνο βάσει της τιμής, για να διατηρηθεί μια πελατειακή σχέση. Ο πελάτης πλέον αξιολογεί τη συμπεριφορά του ασφαλιστή και το κατά πόσο ο τελευταίος έχει τη διάθεση και την ικανότητα να προσφέρει λύσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών του. Αυτό είναι κάτι που πλέον λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη από την πλειοψηφία των ασφαλισμένων.

Η εξατομίκευση είναι καθοριστική

Η όρεξη των ευρωπαίων καταναλωτών για εξατομικευμένες υπηρεσίες αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Πάρτε για παράδειγμα την ασφάλιση αυτοκινήτων: 76% έδειξε ενδιαφέρον για την ασφάλιση αυτοκινήτων που συνδέει το κόστος των ασφαλίστρων με την ασφαλή οδήγηση (μέσω τηλεματικής), σε σύγκριση με το 54% δύο χρόνια νωρίτερα. Επιπλέον, το 70% των Ευρωπαίων ενδιαφέρονται για την ασφάλιση αυτοκινήτου σύμφωνα με τον τρόπο που οδηγούν (pay as you drive), ποσοστό που αυξήθηκε κατά 52% συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι οι ασφαλιζόμενοι θέλουν εξατομικευμένα προϊόντα ζωής. Το 58% ενδιαφέρεται για ασφάλιση ζωής όπου τα ασφάλιστρα συνδέονται με έναν υγιεινό τρόπο διαβίωσης! Σαφέστατα, αυτή η έκρηξη εξατομίκευσης έχει να κάνει με την επιθυμία του κοινού για χαμηλότερα ασφάλιστρα, μιας και πιστεύουν ότι αν αλλάξουν το lifestyle τους και γίνουν για παράδειγμα πιο προσεκτικοί οδηγοί, κατά συνέπεια η ασφαλιστική τους πρέπει να τους ανταμείψει με χαμηλότερες τιμές.

Cybersecurity: Η νέα προτεραιότητα

Τα συνεχόμενα lockdown που έφεραν την έκρηξη της ψηφιακής διαδραστικότητας, έφεραν στο προσκήνιο κάτι ακόμα: Αυτό της κυβερνοασφάλειας, μιας και οι επιθέσεις από hackers και κακόβουλα λογισμικά αυξήθηκαν κατά πολύ! Για το λόγο αυτό το 74% των ευρωπαίων καταναλωτών θα ενδιαφερόταν για βοήθεια για την αντιμετώπιση απειλών στον κυβερνοχώρο εάν τους προσφερόταν από την ασφαλιστική τους εταιρεία, ενώ το 45% ενδιαφέρεται για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο για το σπίτι τους, μιας και τα smart homes όπου πολλές οικοσυσκευές ελέγχονται από εφαρμογές, έχουν αυξηθεί κατά πολύ. Ήδη αυτές οι υπηρεσίες έχουν αρχίσει να παρέχονται από μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες, μιας και θεωρείται απίθανο το αγοραστικό κοινό να χαλαρώσει στο θέμα της ψηφιακής του προστασίας. Άλλωστε το 51% των ερωτηθέντων δήλωσε πως θα δουλεύει πλέον πιο συχνά από το σπίτι ακόμα και μετά τη λήξη της πανδημίας!

Με απλά λόγια, η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές έχουν προσαρμοστεί πολύ γρήγορα σε αυτές τις άνευ προηγουμένου περιστάσεις. Εξίσου γρήγορα όμως πρέπει να κινηθούν κι οι ασφαλιστές για να ανταποκριθούν στις νέες προσδοκίες τους. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • αναδιαμόρφωση
  • ασφαλιστική αγορά
  • Accenture
  • τεχνολογία
  • καταναλωτές
  • εξατομίκευση
  • cybersecurity
  • κυβερνοασφάλεια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Cybersecurity & Ασφαλιστικός κλάδος: Τι αναμένουμε εντός του 2021;
    Γιώργος Μούζος, 1/3/2021

    Cybersecurity & Ασφαλιστικός κλάδος: Τι αναμένουμε εντός του 2021;

  • Τρία μαθήματα για την ασφαλιστική βιομηχανία λόγω COVID-19
    Γιώργος Μούζος, 25/2/2021

    Τρία μαθήματα για την ασφαλιστική βιομηχανία λόγω COVID-19

  • Μεγάλη συνεργασία της Zurich Insurance για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας & της τηλεματικής!

    Μεγάλη συνεργασία της Zurich Insurance για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας & της τηλεματικής!

    Η Zurich Insurance υπέγραψε συμφωνία με την εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης Greater Than και την εταιρεία υπηρεσιών συνδρομής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Onto,...
    Γιώργος Μούζος, 24/02/2021 - 10:05 24/2/2021
  • Εταιρικοί στόλοι: Ηλεκτροκίνητα, τηλεματική και ειδικό ασφαλιστικό πλαίσιο!

    Εταιρικοί στόλοι: Ηλεκτροκίνητα, τηλεματική και ειδικό ασφαλιστικό πλαίσιο!

    Η νέα τεχνολογία που ολοένα κι αυξάνεται, αυτή της ηλεκτροκίνησης, φαίνεται θα είναι η νέα τάση των εταιρικών στόλων. Συνδυαστικά...
    Γιώργος Μούζος, 22/02/2021 - 13:20 22/2/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

e-ΕΦΚΑ: Λήγει στις 31 Μαΐου η καθολική απόδοση ασφαλιστικής ικανότητας στους Μη Μισθωτούς
08:10 e-ΕΦΚΑ: Λήγει στις 31 Μαΐου η καθολική απόδοση ασφαλιστικής ικανότητας στους Μη Μισθωτούς
  • 07:51 Πρόσκληση για τα εγκαίνια της ομαδικής Έκθεσης Εικαστικών - αφιέρωμα στην επέτειο των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή
  • 07:35 Δημήτρης Γαλαμάτης: Η χώρα μας θα πρωτοστατήσει στις πρωτοβουλίες που θα αναλάβει η Ευρωπαϊκή Ένωση για το χώρο των Μ.Μ.Ε
  • 07:28 Atradius: Aύξηση ασφαλιστικών εσόδων και καθαρής κερδοφορίας το 2021
  • 07:21 Ξεκινάει ο 6ος κύκλος υποτροφιών ΣΕΒ για μετεκπαίδευση στελεχών από επιχειρήσεις-μέλη του στο Alba
  • 07:13 Νέες συμφωνίες συνεργασίας του ΣΕΒ με τα Πανεπιστήμια Θεσσαλίας και Ιωαννίνων
  • 16:44 27/05/2022: Τα νέα της ημέρας σε τίτλους
  • 15:57 Η Εταιρεία Παιδιατρικής Καρδιολογίας αντίθετη στην κατάργηση του  «Ειδικού Κέντρου Αντιμετώπισης Συγγενών Καρδιοπαθειών στα Παιδιά»
  • 15:45 Σκληραίνει τη στάση της η Ελλάδα έναντι της Τουρκίας. Η στρατηγική Μητσοτάκη και η στάση των Βρυξελλών
  • 15:41 Επετειακή έκδοση του Volkswagen Golf R για τον εορτασμό των 20ων γενεθλίων του μοντέλου
  • 15:27 Συναγερμός στη Θεσσαλονίκη: Φωτιά στο κτήριο του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου
  • 15:23 Γιατί οι αισιόδοξοι και ενθουσιώδεις ηγέτες κρατούν πιο εύκολα τους ανθρώπους κοντά τους;
  • 14:49 Οι εξελίξεις στην παρακολούθηση και θεραπεία του κληρονομικού καρκίνου του νεφρού VHL
  • 14:30 Open House Chania Pop Up Event: Αρχιτεκτονικό «ταξίδι» σε 15 εμβληματικά κτίρια των Χανίων!
  • 14:03 Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Διαδικτυακό Συνέδριο του IFFR και της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης
  • 13:54 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Συνέντευξη τύπου για την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του πνεύμονα
  • 12:43 Εθνικός Κλιματικός Νόμος και αποσυρθέν άρθρο 23, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή
  • 12:27 Κύπρος: Δύο νόμους για τις ασφαλιστικές εταιρείες ψήφισε η Βουλή
  • 11:49 ΟΠΕΚΑ: Ποια επιδόματα καταβάλλονται στις 31 Μαΐου;
  • 11:37 Η Κωτσόβολος δίνει το παρών στο 2ο Συνέδριο "Future of Retail 2022"
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 24/5 Τι συμβαίνει τελικά με τη ρήτρα αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς ενέργειας;
  2. 26/5 Έκτακτο: Αποσύρθηκε το άρθρο 23
  3. 26/5 Υπασφαλισμένος: Αδιαχώρητο στην Ύδρα, η μικτή άδεια που πουλήθηκε και πώς η κυβέρνηση επιμένει ότι η γη είναι επίπεδη
  4. 25/5 Οι Έλληνες είναι οι πιο επικίνδυνοι και αγενείς οδηγοί της Ευρώπης!
  5. 23/5 Νέα εποχή και νέα γραφεία για την Generali!
  6. 23/5 Αντίθετη η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών στο άρθρο 23 του Σχεδίου Νόμου για την υποχρεωτική ασφάλιση κτιρίων
  7. 26/5 Άδωνις Γεωργιάδης: Σημαντική μεταρρύθμιση η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση περιουσίας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube