Βάσει του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, που μεταξύ άλλων στοχεύει στην ενίσχυση της ψηφιακής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της και στο πλαίσιο των έργων Μηχανογραφικού Μετασχηματισμού, ολοκληρώθηκε και τέθηκε σε λειτουργία η Α’ Φάση της νέας εφαρμογής e-Omadika.
Όπως ενημερώνει η εταιρία τους συνεργάτες της, η εφαρμογή αντικαθιστά παλαιότερη αντίστοιχη εφαρμογή περιορισμένου εύρους και δυνατοτήτων, στοχεύοντας αφενός στη βελτιστοποίηση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων μέσω ομαδικών συμβολαίων και αφετέρου στην εξοικονόμηση πόρων των συνεργατών και των μονάδων εξυπηρέτησης.
Οι ασφαλισμένοι, των οποίων τα Ομαδικά Συμβόλαια συμπεριλαμβάνονται ήδη στην εφαρμογή, δύνανται οποιαδήποτε στιγμή, μέσω του προσωπικού τους ψηφιακού λογαριασμού, να έχουν πρόσβαση στις ακόλουθες λειτουργίες:
1. ενημερωτικά φυλλάδια (booklets) με τις βασικές πληροφορίες/παροχές του Συμβολαίου τους.
2. ειδικά για τους κατόχους αποταμιευτικών συμβολαίων Εισφορών (DC) ή συνδεδεμένων με Αμοιβαία Κεφάλαια:
- Ενημέρωση για το υπόλοιπο του ατομικού τους λογαριασμού
- Δυνατότητα αποθήκευσης, εκτύπωσης υπολοίπου και κινήσεων
Επιπρόσθετα, η εταιρία ενημερώνει ότι είναι σε εξέλιξη η υλοποίηση της Β΄ φάσης του έργου, η οποία στοχεύει σε απλούστερη και ταχύτερη διαδικασία εκκαθάρισης αποζημιώσεων, με δυνατότητα καταχώρισης δαπανών εξωνοσοκομειακής περίθαλψης (ιατρικές δαπάνες, φάρμακα, εργαστηριακές εξετάσεις) από τους ίδιους τους ασφαλισμένους με Ομαδικά Συμβόλαια Υγείας, σύμφωνα πάντα με τους όρους των συμβολαίων τους.