close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

AirHelp: €23,3 εκατ. οφείλονται στους επιβάτες ως αποζημίωση για καθυστερήσεις πτήσεων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
13/12/2017 - 10:52
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

AirHelp: €23,3 εκατ. οφείλονται στους επιβάτες ως αποζημίωση για καθυστερήσεις πτήσεων

Nextdeal newsroom, 13/12/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η AirHelp, η μεγαλύτερη εταιρία για αποζημιώσεις πτήσεων, ανακοίνωσε ότι πάνω από 71.400 επιβάτες δικαιούνται περίπου 23.308.683 € εκ λόγω καθυστερήσεων ή ακυρώσεων πτήσεων μέσα στο 2017.

Σύμφωνα με την AirHelp, πάνω από 13.812 επιβάτες που πέταξαν από το αεροδρόμιο της Αθήνας, είχαν προβλήματα με καθυστερήσεις πτήσεων από 3 ώρες και πάνω. Η AirHelp υπολόγισε ότι αυτοί οι επιβάτες έχουν δικαίωμα για αποζημίωση περίπου €3.5 εκ το 2017 (Ιανουάριος 2017 – Νοέμβριος 2017). Οι πτήσεις αυτές έχουν να κάνουν καθαρά με προβλήματα που δημιουργούνται από τον αερομεταφορέα και όχι από συνθήκες έκτακτης ανάγκης είτε υπαιτιότητας του αεροδρομίου. Το εκάστοτε αεροδρόμιο χρησιμοποιείται ως προσδιορισμός προέλευσης των πτήσεων.

Με βάση τα στοιχεία της AirHelp, ο πιο πολυσύχναστος μήνας για ταξίδια ήταν ο Αύγουστος, που συμπωματικά είναι και ο μήνας με τους περισσότερους τουρίστες. Βάσει του ποσοστού των προβληματικών πτήσεων από όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας, οι πτήσεις από τη χώρα μας με προορισμό το αεροδρόμιο Stansted London είχε τις περισσότερες προβληματικές πτήσεις και στη συνέχεια ακολουθούν πτήσεις προς το αεροδρόμιο της Σαντορίνης και της Μυκόνου.

Βάσει του AirHelp Score 2017 που έχει ήδη ανακοινωθεί, το αεροδρόμιο της Αθήνας θεωρείται ανάμεσα στα καλύτερα του κόσμου κατακτώντας την 27η θέση σε ποιότητα υπηρεσιών και ακρίβεια χρόνου των πτήσεων. Το AirHelp Score επίσης ανέδειξε την Olympic Air ως Νο 39 (ανάμεσα στις 40 καλύτερες αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο). Ενδιαφέρον έχει ότι η αεροπορική Monarch airlines μπήκε υπό επιτήρηση φέτος τον Οκτώβριο, ενώ με την AirBerlin συνέβη το ίδιο μέσα στον Αύγουστο. Εκτός αυτού, η Ryanair έχει συστηματικά ακυρώσεις τους τελευταίους μήνες επηρεάζοντας πάνω από 2 εκατ. επιβάτες κυρίως μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Νωρίτερα φέτος, ακόμα και η υποδειγματική εταιρία της Αγγλίας, British Airways αντιμετώπισε 2 φορές πολύ σοβαρά προβλήματα με τη μηχανογράφησή της μέσα σε ένα μήνα, δημιουργώντας πολλά προβλήματα στους επιβάτες της από ακυρώσεις ή καθυστερήσεις, χρεώνοντας της αεροπορική με περίπου £100 εκ για αποζημιώσεις επιβατών.

Κάποιες από τις πιο περίεργες δικαιολογίες που λένε οι αεροπορικές εταιρίες για τις καθυστερήσεις τη χρονιά που πέρασε, είναι ότι βρέθηκε στο αεροπλάνο σκορπιός ή ένα ποντίκι ή ότι δεν είχαν χαρτί τουαλέτας. Στην πραγματικότητα, η ύπαρξη ποντικιού και σκορπιού θα μπορούσε να είχε στοιχίσει στην British Airways μέχρι και £153,746 σε αποζημιώσεις για κάθε μία περίπτωση ξεχωριστά.

Όπως αναφέρει η Χρύσα Πομόνη, εκπρόσωπος της AirHelp: “Το 2017 ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για τους επιβάτες κυρίως της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γιατί με την κατάρρευση της Monarch, το φιάσκο της Ryanair και τη χρεωκοπία της AirBerlin, υπήρξε μεγάλος αριθμός πτήσεων που ακυρώθηκαν ή καθυστέρησαν και αυτά επηρέασαν πολλούς επιβάτες. Κλείνοντας η χρονιά, βλέπουμε επίσης τις ακυρώσεις πτήσεων της Easyjet στο αεροδρόμιο Μακεδονία, αλλά δυστυχώς οι επιβάτες δεν έχουν δικαίωμα για αποζημίωση γιατί η αεροπορική εταιρία ισχυρίζεται λόγους ασφάλειας των πτήσεων με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τεράστια προβλήματα, αλλά με τους επιβάτες να μην καλύπτονται από τον κανονισμό προστασίας των επιβατών ΕΚ261. Σε περίπτωση ακύρωσης ή καθυστέρησης πτήσης με υπαιτιότητα της αεροπορικής, οι επιβάτες δικαιούνται μέχρι και 600 € αποζημίωση από των αντίστοιχο αερομεταφορέα. Όμως, εκτός από το 2% που θα ζητήσει αποζημίωση, η πλειοψηφία των επιβατών δεν γνωρίζει τα δικαιώματά της. Παρακαλούμε τους επιβάτες που έχουν αντιμετωπίσει τέτοια προβλήματα φέτος, να διαβάσουν τα δικαιώματά τους ώστε να εξασφαλίσουν ότι δεν χάνουν την αποζημίωση που δικαιούνται. Στην AirHelp, η προτεραιότητά μας είναι να βοηθάμε επιβάτες να πάρουν την νόμιμη αποζημίωσή τους.”

Η AirHelp ενημερώνει ότι οι εμπλεκόμενοι επιβάτες μπορούν να ελέγξουν αν η πτήση τους πληροί τις προϋποθέσεις κατευθείαν ενώ βρίσκονται ακόμη στο αεροδρόμιο. Σκανάρετε την κάρτα επιβίβασής σας και υποβάλετε αίτημα αποζημίωσης μέσα σε λίγα λεπτά μέσω της δωρεάν εφαρμογής κινητής τηλεφωνίας της Airhelp, που είναι διαθέσιμη για συσκευές iOs και Android.

 

Διαβάστε εδώ πώς αποζημιώνεται ένας ταξιδιώτης εάν η πτήση του καθυστερήσει.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πλαγίως: Το Τρίτο Κουδούνι
    Πλαγίως, 1/10/2025

    Πλαγίως: Το Τρίτο Κουδούνι

  • Πλαγίως: Για τις συμπεριφορές των ανήλικων / ενήλικων
    Πλαγίως, 23/9/2025

    Πλαγίως: Για τις συμπεριφορές των ανήλικων / ενήλικων

  • Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή

    Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή

    Παρέμβαση για τον απεργό πείνας έξω από τη Βουλή, πατέρα θύματος των Τεμπών Πάνο Ρούτσι, που έχει κάνει αίτημα εκταφής...
    Nextdeal newsroom, 19/09/2025 - 10:56 19/9/2025
  • Πλαγίως: Το Δόγμα του Κόκκινου Στρατού

    Πλαγίως: Το Δόγμα του Κόκκινου Στρατού

    Από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν η τεχνολογία υπερέβη τα απλά στρατιωτικά μέσα των προηγούμενων συρράξεων, η Ρωσία (ΕΣΣΔ), διαμόρφωσε...
    Πλαγίως, 15/09/2025 - 10:32 15/9/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
16:40 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  • 16:23 Για πρώτη φορά γυναίκα Αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρι στη Βρετανία
  • 15:53 100 Χρόνια Ε.Ε.Α. - 2ος Αγώνας Δρόμου & Παραδοσιακά Παιχνίδια την Κυριακή 5/10 στον Πεδίον του Άρεως
  • 15:20 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
  • 14:30 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 14:20 Με αφιέρωμα στην Ιατρική Τεχνολογία κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 14:07 Αλ. Τσακτάνης, Global Aviation: Έλλειμμα 350.000 χειριστών στις αερομεταφορές την επόμενη 20ετία
  • 13:21 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε αναλυτές: Γιατί η ισχυρή ανάπτυξη θα συνεχιστεί
  • 13:12 Νέα δυναμική επέκταση για την Contract: Τρία νέα υποκαταστήματα σε Αγρίνιο, Χαλκίδα και Χαλάστρα Θεσσαλονίκης
  • 13:09 Κατά 58.449 άτομα μειώθηκε ο πληθυσμός της χώρας πέρυσι σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 12:40 Deloitte Ελλάδος: Compliance Consultancy Firm of the Year στα Compliance Awards 2025
  • 12:23 Όταν πέφτουν τα δέντρα στην πόλη
  • 11:35 Ιατρικό Αθηνών: Αύξηση τζίρου, αύξηση προσωπικού και εκτεταμένο πλάνο επενδύσεων
  • 11:04 Mediobanca: Στα €30 η νέα τιμή-στόχος για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Κατά 14% αυξάνει τις εκτιμήσεις για καθαρή κερδοφορία η ιταλική τράπεζα
  • 10:57 Πάνος Κούβαλης: H Interamerican ισχυρός περιφερειακός παίκτης
  • 10:28 Η Καινοτομία στις θεραπείες και στην ιατρική τεχνολογία θα δώσει λύσεις σε άλυτα θεραπευτικά πεδία
  • 10:00 TP Greece: Μετασχηματισμός σε digital partner με τζίρο 464 εκατ. και κέρδη 65 εκατ. - Συνεργασία και με τράπεζες
  • 09:30 Η νομοθετική διαδικασία είναι αργή, χρειάζεται χρόνο, αλλά δεν πρέπει απλώς να αντιδρούμε στα γεγονότα
  • 09:13 Επιβολή απαγόρευσης έκδοσης/ανανέωσης συμβολαίων για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health» από την ΤτΕ
  • 09:08 Είναι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας λύση για τη μείωση των δαπανών νοσηλείας;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 2/10 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  3. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  4. 3/10 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  5. 3/10 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  6. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών
  7. 3/10 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube