Γιώργος Μούζος, 25/5/2016 - 16:40 facebook twitter linkedin Muscle cars μόνο στο φαίνεσθαι; Γιώργος Μούζος, 25/5/2016 facebook twitter linkedin Είναι γεγονός πως όταν μιλάμε για αυτοκίνητα επιδόσεων, αλλά και για τα γνωστά μας Muscle cars σπάντια πάει το μυαλό μας σε crash test. Κακώς όμως! Γιατί; Διαβάστε παρακάτω. Το Αμερικάνικο Ινστιτούτο IIHS, το αντίστοιχο δηλαδή Euro NCAP, πραγματοποίησε crash tests στα Chevrolet Camaro, Dodge Challenger και Ford Mustang, τα οποία όμως δεν τα πήγαν καλά, με τα αποτελέσμα να μην είναι ικανοποιητικά. Τη χειρότερη βαθμολογία στη μετωπική σύγκρουση μικρής επιφάνειας κάλυψης είχε το Challenger καθώς αξιολογήθηκε ως «οριακό», η Mustang ήταν «αποδεκτή» και η Camaro πέρασε με επιτυχία. Μάλιστα στο κουπέ της Dodge ο ζωτικός χώρος επιβίωσης του οδηγού μειώθηκε σημαντικά και το πόδι του ανδρείκελου εγκλωβίστηκε στα πεντάλ. Μάλιστα, το Αμερικανικό Ινστιτούτο εφαρμόζει κι ένα πιο απαιτητικό τεστ, που το ουσιαστικά εξομοιώνει πρόσκρουση σε κολόνα ή δέντρο και ονομάζεται Small overlap barrier. Κατά τη διάρκεια αυτού του τέστ το υπό δοκιμή αυτοκίνητο πέφτει σε σταθερό εμπόδιο με ταχύτητα 64 χλμ/ώρα, αλλά μόνο με το 1/4 της μετωπικής του επιφάνειας. Δείτε και το αναλυτικό βίντεο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50