close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! Αλλάξτε ιδέα για την προσωπική σχέση ασφαλιστή  - πελάτη. Η καλύτερη σχέση πελάτη – ασφαλιστή είναι η αποδοτική – αποτελεσματική επαφή
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/7/2012 - 08:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! Αλλάξτε ιδέα για την προσωπική σχέση ασφαλιστή - πελάτη. Η καλύτερη σχέση πελάτη – ασφαλιστή είναι η αποδοτική – αποτελεσματική επαφή

Nextdeal newsroom, 26/7/2012
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου

Όσο περνάνε τα χρόνια παρατηρούμε ότι όλο και περισσότερες πωλήσεις γίνονται μέσω αμφίδρομων επαφών με τη βοήθεια τεχνολογίας. Από τις απλές διαδικασίες – παρουσιάσεις σε μια οθόνη υπολογιστών περάσανε πολλοί στις ερωτήσεις – απαντήσεις , και στην παράλληλη συνεχή και πιο απλούστερη εκπαίδευση ταυτόχρονα προσωπικού και υποψήφιων πελατών. Την περασμένη Κυριακή πριν ανέβω στο αεροπλάνο για ΧΑΝΙΑ ΚΡΗΤΗΣ συνειδητοποίησα ως συνήθη πλέον διαδικασία ότι ΔΕΝ ήρθα σε επαφή με υπάλληλο παρά μόνο όταν μπήκα στην αίθουσα αναχώρησης – επιβίβασης. Έκλεισα εισιτήριο μέσω INTERNET και μόνος μου παρέλαβα κάρτα επιβίβασης πατώντας δυο κωδικούς και το επώνυμό μου… Άλλαξαν πολύ οι εποχές από τότε που έμπαινα σε ουρές, σε παρακαλετά, σε χάσιμο χρόνου, σε αναμονές, σε στρες να προλάβω κ.λ.π., κ.λ.π. Οι τράπεζες προχώρησαν σε εκπληκτικές εφαρμογές όπως και πολλές ασφαλιστικές εταιρείες. Οι υποψήφιοι έχουν πολλές επιλογές, πολλές ενημερώσεις, πολλά συν πριν την αγορά. Πολύπλοκες υπηρεσίες απλοποιήθηκαν. Οι χρόνοι συντόμευσαν ΥΠΕΡ του πελάτη που ψάχνει μόνο ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ του. Σήμερα όταν ψάχνει να αγοράσει ή να νοικιάσει σπίτι ή επαγγελματική στέγη κάνει «περίπατο» καθισμένος μπροστά σε μια οθόνη και πάει σε περιοχές, σε προάστια, στο κέντρο, σε δρόμους, σε ανηφόρες – κατηφόρες χωρίς να …περπατήσει ούτε ένα μέτρο! Μπαίνει στο σπίτι βλέπει κρεβατοκάμαρες, κουζίνες, σαλόνια, κήπους. Από αρχές Ιουλίου που με την γυναίκα μου ψάχναμε ένα νέο χώρο να νοικιάσουμε για το νηπιαγωγείο μας, «επισκεφθήκαμε» πάνω από 50 χώρους πίνοντας καφέ στο σπίτι. Βλέπαμε περιοχές, δρόμους, κήπους, τετραγωνικά, σκάλες, πατώματα, βοηθητικούς χώρους, μπάνια, κουζίνες, ενοίκια, ποσά, άδειες, χρόνο κατασκευής, υλικά, σχέδια...ΕΠΙΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΑΜΕ όρους, τιμές, συμβόλαια, ξεκαθαρίζαμε τα συμφέροντά μας χωρίς παρουσία μεσιτών – πωλητών και ανθρώπινες παρεμβάσεις επηρεασμού. Δεν μας ήταν καθόλου ΨΥΧΡΗ και ΑΠΡΟΣΩΠΗ αυτή η αναζήτηση… Δυστυχώς είχαμε και ΚΑΚΗ εμπειρία πωλητών που θέλανε να μας παραπλανήσουν όπως και διαπίστωση της ασχετοσύνης τους.

Πολλοί στον ασφαλιστικό χώρο ΑΓΝΟΟΥΝ τη νέα εποχή με τους νέους κανόνες της.

Το www.nextdeal.gr μέσον επικοινωνίας και «ταχυδρομείο ιδεών» επί πολλά χρόνια, επισημαίνει στους φίλους του τη νέα πραγματικότητα. Ούτε η προσωπική ούτε η τεχνολογική  - ιντερνετική επαφή είναι καλή αν δεν είναι ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ για πελάτη ή ασφαλιστή. Και οι δυο θα επιλέξουν την αποτελεσματική επαφή αν θέλουν ίδιον όφελος.

Το ANYTIME INTERAMERICAN, το INTERNET ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, της PRIME INSURANCE και όσων ακολουθούν είναι η ΑΠΟΔΕΙΞΗ για την αλήθεια όσων γράφουμε. Οι πελάτες αγνόησαν τα διάφορα περί προσωπικής επαφής. Επέλεξαν αυτό που νόμιζαν ότι τους συμφέρει. Ενημερωθείτε ΤΩΡΑ για τις αλλαγές.

Χανιά 25/7/2012

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία
    Νικολέτα Μάρκου, 17/10/2025

    Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία

  • Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 16/10/2025

    Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44 15/10/2025
  • Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού

    Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού

    (Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας) «Ένα ήρεμο μυαλό φέρνει εσωτερική γαλήνη και αυτοπεποίθηση» - Δαλάι Λάμα Ο σύγχρονος άνθρωπος κυνηγάει...
    Νικολέτα Μάρκου, 13/10/2025 - 10:41 13/10/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tο 25% όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σε ολόκληρη την ΕΕ σχετίζονται με το αλκοόλ
10:45 Tο 25% όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σε ολόκληρη την ΕΕ σχετίζονται με το αλκοόλ
  • 10:40 Ρήξη Πρόσθιου Χιαστού Συνδέσμου: Η Σημασία της Εξατομικευμένης Αντιμετώπισης
  • 10:24 Stéphane Boujnah: Η Euronext στο επίκεντρο για την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση των κεφαλαιαγορών
  • 10:15 Τράπεζα Πειραιώς: Ισχυρή κερδοφορία στα €854 εκατ. στο εννεάμηνο με απόδοση ιδίων κεφαλαίων 15%
  • 10:05 ΕΑΕΕ: Διαβούλευση σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης με τίτλο «Σύσταση και λειτουργία Ανεξάρτητης Αρχής Εποπτείας της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή, ρυθμίσεις για την Επιτροπή Ανταγωνισμού και λοιπές διατάξεις»
  • 09:44 Eurobank: Διανομή ενδιάμεσου μερίσματος στις 12 Νοεμβρίου - Τα αποτελέσματα 9μήνου
  • 09:34 Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη!
  • 09:30 Σε λειτουργία ο Ψηφιακός Βοηθός Ιατρού στον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας - Η Τεχνητή Νοημοσύνη αξιοποιείται στον τομέα της Υγείας
  • 09:22 Ασφάλιση Ηλεκτρολόγων στην Ελλάδα: Μια Αναγκαιότητα για Κάθε Επαγγελματία του Κλάδου
  • 09:15 Το μήνυμα ΣΕΒ στην αντιπολίτευση, το Επιστημονικό Συμβούλιο του Αλέξη, η Ευρώπη εκτός γεωπολιτικού παιχνιδιού και η ισχυρή κερδοφορία της Eurobank
  • 09:00 Η ασφάλιση φυσικών καταστροφών και 3 σημαντικές συνεντεύξεις στο NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
  • 08:45 Ημέρα Αποταμίευσης χωρίς ταχυδρομεία
  • 16:15 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή της πρότασής της για τα μέτρα 2ου επιπέδου στο πλαίσιο της αναθεώρησης του Solvency II
  • 16:05 H ΕΑΕΕ στηρίζει και φέτος τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής με δωρεά αλκοολομέτρων (βίντεο)
  • 16:00 Η AEGEAN επενδύει στη νέα γενιά πιλότων και ανακοινώνει την έναρξη ενός ακόμη κύκλου του Προγράμματος Υποτροφιών
  • 15:30 Η Interamerican παρουσιάζει το Packmen Project (βίντεο)
  • 14:16 Από το Σάββατο το χειμερινό ωράριο για το διζωνικό τιμολόγιο ρεύματος
  • 12:19 Χρηματιστήριο: Στις 2.023,92 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με οριακή πτώση 0,08%
  • 12:15 Αδ. Γεωργιάδης: Πότε τίθεται σε λειτουργία ο ψηφιακός βοηθός - Η τεχνητή νοημοσύνη στα χέρια των γιατρών
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 27/10 Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Νοεμβρίου 2025
  3. 27/10 Μαθήματα Ηγεσίας - Η αξία του να «ξεμάθουμε»
  4. 27/10 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
  5. 27/10 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  6. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά
  7. 27/10 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube