Nextdeal newsroom, 19/4/2012 - 12:37 facebook twitter linkedin Νέα διαφημιστική καμπάνια από την ΑΧΑ Ασφαλιστική Nextdeal newsroom, 19/4/2012 facebook twitter linkedin Mέχρι τα τέλη Μαΐου θα παραμείνει on air η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ Ασφαλιστικής που ξεκίνησε στις 28 Μαρτίου. Όπως σημειώνει η εταιρία, η καμπάνια έχει βασισθεί στο νέο πρόγραμμα Υγείας Mediσυν, αφού, η εξασφάλιση της υγείας αποτελεί βασική ανάγκη του Έλληνα καταναλωτή και των οικείων του, ιδιαίτερα στην περίοδο που διανύουμε. Το νέο πρόγραμμα Υγείας απευθύνεται σε όλους όσους επιθυμούν να εξασφαλίσουν για τους ίδιους και την οικογένειά τους πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας συνθήκες νοσηλείας και υπηρεσίες υγείας εντός και εκτός νοσοκομείου, με ιδιαίτερα προσιτό κόστος, αλλά και με μεγάλη ευελιξία ως προς το σχεδιασμό των καλύψεων. Το διαφημιστικό μήνυμα προβάλλεται από την Τηλεόραση, τα περιοδικά ένθετα του Κυριακάτικου Τύπου, το διαδίκτυο και το ραδιόφωνο. Στόχος της εταιρίας με αυτή την καμπάνια είναι να αποδείξει με πράξεις την προσήλωσή της στις ανάγκες του ασφαλισμένου, μέσα στο δυσμενές και ευμετάβλητο περιβάλλον που βιώνει, παρέχοντας προσιτές λύσεις, ευθυγραμμισμένες με τις σημερινές ανάγκες ασφάλισης της υγείας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης Ο ελληνικός τουρισμός βρίσκεται σε διαρκή ανάπτυξη, με τις ξενοδοχειακές μονάδες να λειτουργούν πλέον σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και διεθνοποιημένο... Nextdeal newsroom, 24/12/2025 - 00:05 24/12/2025
Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή Τα επόμενα βήματα των πέντε μεγαλύτερων τραπεζών στην ασφαλιστική αγορά που αναμένεται να αλλάξουν τον τραπεζοασφαλιστικό χάρτη σκιαγραφεί το Ασφαλιστικό... Nextdeal newsroom, 23/12/2025 - 22:05 23/12/2025