close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Εσύ ξέρεις ποια είναι τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα πελατών που οι ασφαλιστές πρέπει να απαντούν σωστά;
Νικολέτα Μάρκου
Νικολέτα Μάρκου,
16/9/2025 - 14:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εσύ ξέρεις ποια είναι τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα πελατών που οι ασφαλιστές πρέπει να απαντούν σωστά;

Νικολέτα Μάρκου, 16/9/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όποιος έχει βρεθεί έστω και μία φορά απέναντι σε υποψήφιο πελάτη ξέρει καλά πως οι ερωτήσεις πέφτουν βροχή – και όχι πάντα με καλή διάθεση. Ο πελάτης συνήθως ξεκινά καχύποπτα, θέλει ξεκάθαρες απαντήσεις και μηδενική «ασάφεια». Σε αυτές τις στιγμές κρίνεται η αξιοπιστία του ασφαλιστικού συμβούλου.

1. «Γιατί να κάνω ασφάλεια;»

Η πρώτη και πιο βασική απορία. Ο ασφαλιστής οφείλει να απαντήσει με απλά λόγια: γιατί η ασφάλιση είναι εργαλείο προστασίας από κινδύνους που δεν μπορεί να καλύψει μόνος του ο πελάτης. Αν η απάντηση δοθεί με ειλικρίνεια και συγκεκριμένα παραδείγματα (όχι θεωρίες), ο πελάτης αρχίζει να ακούει.

2. «Τι καλύπτει και τι δεν καλύπτει το συμβόλαιο;»

Καμία ωραιοποίηση. Ο πελάτης ζητά ξεκάθαρα τα «ναι» και τα «όχι». Αν ο ασφαλιστής προσπαθήσει να «γλυκάνει» την πραγματικότητα αποκρύπτοντας τους όρους του ασφαλιστηρίου, χάνει άμεσα την αξιοπιστία του και την εμπιστοσύνη του πελάτη. Η σωστή απάντηση είναι: πλήρης ενημέρωση, με ειλικρίνεια.

3. «Γιατί να σε εμπιστευτώ;»

Ίσως η πιο δύσκολη ερώτηση, γιατί δεν απαντιέται με λόγια, αλλά με στάση. Ο επαγγελματισμός, η συνέπεια και η διαφάνεια είναι η μόνη πειστική απάντηση. Ο ασφαλιστής πρέπει να δείξει ότι είναι ο άνθρωπος που θα σταθεί δίπλα στον πελάτη όχι μόνο όταν συμβεί το απρόοπτο, αλλά γενικότερα στην πορεία της ζωής του ως σύμβουλος, καθοδηγώντας τον σε κάθε σημαντική απόφαση που αφορά την προστασία, την οικογένεια και την περιουσία του.

4. «Γιατί διαφέρουν τόσο οι τιμές από εταιρεία σε εταιρεία;»

Εδώ χρειάζεται γνώση της αγοράς και καθαρή τοποθέτηση: οι τιμές διαφέρουν γιατί

διαφέρουν και οι παροχές, οι όροι, οι καλύψεις, το προφίλ κινδύνου. Ο ασφαλιστής πρέπει να εξηγήσει ότι «φθηνότερο» δεν σημαίνει απαραίτητα «καλύτερο» – και να δείξει στον πελάτη πως πρέπει να συγκρίνει κανείς ισότιμα προγράμματα.

5. «Τι θα γίνει αν χρειαστώ αποζημίωση;»

Αυτή είναι η στιγμή που φαίνεται η αξία της διαμεσολάβησης. Ο πελάτης θέλει να ξέρει ότι δεν θα παλεύει μόνος του με έγγραφα και τηλέφωνα. Ο ασφαλιστής πρέπει να εξηγήσει τον ρόλο του ως συνοδοιπόρου στη διαδικασία της αποζημίωσης.

6. «Μήπως πληρώνω άδικα;»

Η κλασική ένσταση. Η απάντηση είναι ότι η ασφάλιση δεν είναι κόστος για το τίποτα, αλλά «επένδυση» στην ασφάλεια της οικογένειας, της περιουσίας ή της επιχείρησης. Όταν εξηγηθεί με ρεαλιστικά σενάρια, ο πελάτης κατανοεί ότι πληρώνει για κάτι που δεν μπορεί να αντικατασταθεί διαφορετικά.

Η αλήθεια είναι πως κανείς δεν χαίρεται να πληρώνει για κάτι που ελπίζει να μη χρειαστεί ποτέ. Όμως η αξία της ασφάλισης δεν μετριέται μόνο τη στιγμή της ζημιάς - μετριέται καθημερινά στην ηρεμία που προσφέρει. Είναι η διαφορά ανάμεσα στο «αν μου συμβεί κάτι, θα βρεθώ μόνος μου» και στο «αν μου συμβεί κάτι, ξέρω ότι θα έχω στήριξη».

Είναι σαν το κράνος στη μηχανή ή τη ζώνη στο αυτοκίνητο: κανείς δεν θέλει να δοκιμάσει αν πιάνει, αλλά όλοι αναγνωρίζουν ότι σώζει ζωές. Έτσι και η ασφάλιση: δεν είναι πεταμένα λεφτά, είναι το δίχτυ ασφαλείας που εξασφαλίζει ότι μια απρόβλεπτη στιγμή δεν θα γκρεμίσει ό,τι έχτιζες μια ζωή.

Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι ο πελάτης δεν θέλει μεγάλα λόγια· θέλει διαφάνεια. Κάθε ερώτηση, ακόμα και η πιο δύσκολη, είναι ευκαιρία να χτιστεί εμπιστοσύνη. Και αυτή η εμπιστοσύνη είναι τελικά το ισχυρότερο «συμβόλαιο» ανάμεσα σε πελάτη και ασφαλιστή.


Ποιά είναι η Νικολέτα Μάρκου

Η Νικολέτα Μάρκου γεννήθηκε το 1989 στην Αθήνα και μεγάλωσε στη Χαλκίδα, όπου ζει μόνιμα με τον σύζυγο και τα παιδιά της. Το 2011 αποφοίτησε από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, από το τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικών - Ψυχολογίας, με ειδίκευση στην Ψυχολογία. Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε στον τομέα των πωλήσεων, όπου απέκτησε πολύτιμη εμπειρία στην επικοινωνία και την εξυπηρέτηση πελατών.
Παρότι η ιδιωτική ασφάλιση την ενδιέφερε ανέκαθεν, δεν είχε σκεφτεί να ασχοληθεί επαγγελματικά, μέχρι που, με την παρότρυνση του συζύγου της, πήρε την απόφαση να κάνει το μεγάλο βήμα. Έκτοτε, δραστηριοποιείται δυναμικά στον ασφαλιστικό κλάδο, ιδρύοντας το ασφαλιστικό της γραφείο “Asfali-zw” (asfali-zw.gr) στο κέντρο της Χαλκίδας (Αντωνίου 13, Χαλκίδα 34100, τηλ.:6947541938) και βοηθώντας ιδιώτες και επιχειρήσεις να επιλέξουν τις κατάλληλες ασφαλιστικές λύσεις με γνώμονα τις πραγματικές τους ανάγκες.

Για να ενισχύσει αυτόν τον στόχο, δημιούργησε τη στήλη «Εσύ ξέρεις?», μια πρωτοβουλία ενημέρωσης για τα οφέλη της σωστής ιδιωτικής ασφάλισης. Πιστεύει ότι η γνώση είναι η μεγαλύτερη ασπίδα προστασίας και μέσα από την αρθρογραφία της φιλοδοξεί να βοηθήσει το κοινό να κατανοήσει τη σημασία της ασφάλισης, να ξεδιαλύνει μύθους από το παρελθόν και να κάνει έξυπνες, ασφαλείς επιλογές για το μέλλον.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία
    Νικολέτα Μάρκου, 17/10/2025 - 11:40

    Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία

  • Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού
    Νικολέτα Μάρκου, 13/10/2025 - 10:41

    Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού

  • Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;
    Νικολέτα Μάρκου, 02/10/2025 - 12:54

    Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;

  • Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;
    Νικολέτα Μάρκου, 26/09/2025 - 12:06

    Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;

  • Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;

    Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;

    Όταν ένας ασφαλιστής ανοίγει την κουβέντα για ασφάλεια, η πρώτη αντίδραση που συναντά είναι συχνά αμηχανία και άρνηση. «Δεν χρειάζομαι...
    Νικολέτα Μάρκου, 19/09/2025 - 09:40
  • Εσύ ξέρεις ποια είναι τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα πελατών που οι ασφαλιστές πρέπει να απαντούν σωστά;

    Εσύ ξέρεις ποια είναι τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα πελατών που οι ασφαλιστές πρέπει να απαντούν σωστά;

    Όποιος έχει βρεθεί έστω και μία φορά απέναντι σε υποψήφιο πελάτη ξέρει καλά πως οι ερωτήσεις πέφτουν βροχή – και...
    Νικολέτα Μάρκου, 16/09/2025 - 14:30
  • Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;

    Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;

    Η ασφαλιστική αγορά – και όχι μόνο - βρίσκεται σε μια φάση μετάβασης. Οι πελάτες που σήμερα βρίσκονται περίπου μεταξύ...
    Νικολέτα Μάρκου, 12/09/2025 - 09:38
  • Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό

    Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό

    Συχνά, στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με προκλήσεις, απογοητεύσεις, ακόμα και στιγμές που νιώθουμε μικροί. Μας έχουν αποκαλέσει...
    Νικολέτα Μάρκου, 05/09/2025 - 12:15
  • Εσύ ξέρεις τι πουλάει ένας ασφαλιστής; (ΙΙ)

    Εσύ ξέρεις τι πουλάει ένας ασφαλιστής; (ΙΙ)

    Σε προηγούμενο άρθρο μιλήσαμε για το τι πουλάει πραγματικά ένας ασφαλιστής. Είπαμε ότι πουλάει σιγουριά, ψυχική ηρεμία και τη βεβαιότητα...
    Νικολέτα Μάρκου, 03/09/2025 - 12:00
  • Εσύ ξέρεις πόσο σημαντική είναι η ιδιωτική ασφάλιση μετά τις διακοπές;

    Εσύ ξέρεις πόσο σημαντική είναι η ιδιωτική ασφάλιση μετά τις διακοπές;

    Οι διακοπές τελείωσαν για τους περισσότερους, πολλοί από εμάς γεμίσαμε μπαταρίες, ξεκουραστήκαμε και επιστρέφουμε στην καθημερινότητα πιο ανανεωμένοι. Είναι η...
    Νικολέτα Μάρκου, 26/08/2025 - 12:20

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Affidea: Ηθικό Μάρκετινγκ στον Κλάδο Υγείας - Αναγκαιότητα και Επιλογή
13:25 Affidea: Ηθικό Μάρκετινγκ στον Κλάδο Υγείας - Αναγκαιότητα και Επιλογή
  • 12:23 INTRACOM DEFENSE: Καινοτόμες τεχνολογίες άμυνας στην AUSA 2025
  • 12:10 ΟΣΕΘ: Στον αέρα ο διαγωνισμός για το Συγκοινωνιακό Έργο του 2026
  • 11:47 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: 10 χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με δραστηριότητες εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας
  • 11:25 Σήμερα τα εγκαίνια για το νέο Κέντρο Μεταμοσχεύσεων και την ανακαίνιση του Ωνάσειου Νοσοκομείου!
  • 11:05 ΕΑΕΕ: Save the Date - Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE
  • 11:00 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Σύστημα MOZART® Specimen Tomosynthesis - Augmented Intelligence για πιο ακριβή και ασφαλή χειρουργεία μαστού
  • 10:45 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  • 10:18 ΕΑΕΕ: Call for Evidence EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών (Defined Contribution pensions)
  • 10:00 Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί:
  • 09:25 Τι ακριβώς σημαίνουν οι όροι υπασφάλιση, υπερασφάλιση, αναλογικός όρος και αποζημιωτική αρχή; Πως προστατεύουν τους πελάτες σας;
  • 09:15 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών - 1η φορά με την παρουσία ΔΕΙΑ και Ε.Ε. Τραπεζών - Νέα εποχή ανοίγεται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση- Αναγνώριση του ρόλου της - Τα επόμενα βήματα για διεκδικήσεις
  • 09:00 Ο κομήτης Lemmon στον ουρανό της Ελλάδας
  • 08:50 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank
  • 08:45 Όταν τα φύλλα γίνονται τέχνη στο πάρκο
  • 19:45 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  • 19:02 Πράσινη συμμαχία εμπιστοσύνης: Ο Παναθηναϊκός AKTOR ανανεώνει τη συνεργασία του με τη NAK Insurance Brokers
  • 18:51 Οι σχέσεις MGAs–Ασφαλιστών θα επαναπροσδιοριστούν από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 18:39 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference
  • 16:10 Η Insurance Beat συνεργάζεται με την Allianz
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Η Insurance Beat συνεργάζεται με την Allianz
  3. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  4. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  5. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  6. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας
  7. 15/10 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube