Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00 facebook twitter linkedin Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 facebook twitter linkedin Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη αποκλειστικοί πράκτορες (33%) αλλά και τραπεζικοί υπάλληλοι (26%). Απευθείας συνεργασία έχει γίνει στο 14% των περιπτώσεων και οι Μεσίτες συμμετέχουν στις πωλήσεις κατά 18%. Τεράστια απόκλιση από αυτά τα νούμερα έχουν οι πράκτορες αποκλειστικής συνεργασίας, όπου σύμφωνα με στοιχεία της ΕΑΕΕ συμμετέχουν μόνο με ένα 8,7%. Γιατί αυτό το ποσοστό είναι τόσο μικρό; Η Ασφαλίσεις κατοικιών μπορούν να πενταπλασιαστούν το ίδιο και τα εισοδήματα των συνεργατών από αυτές! Είναι ευρύτερα γνωστό ότι οι ασφαλίσεις πυρός σταθεροποιούν τα χαρτοφυλάκια των Διαμεσολαβητών και των γραφείων τους. Επίσης ένας άνθρωπος που θα αντιμετωπίσει πρόβλημα με την υγεία του, μπορεί να πάει και στο Δημόσιο, τι θα κάνει όμως αν του πάρει το σπίτι το ρέμα; Αν καεί, αν πάθει ζημιές από έναν σεισμό; Σε ένα νοσοκομείο η μέση νοσηλεία διαρκεί 5 ημέρες αλλά η ανάρρωση που θα γίνει στο σπίτι μπορεί να διαρκέσει και μήνες. Τι έχουμε πάθει και ξεχνάμε τα βασικά; Το σπίτι είναι στοιχείο της ταυτότητας του Έλληνα. Το κόστος για την ασφάλιση του είναι μικρό, ειδικά σε σχέση με τις καλύψεις που παρέχει. Ας θυμηθούμε λοιπόν πως Ασφαλίζουμε σημαίνει πως Προστατεύουμε ακόμα και από την άγνοια του κινδύνου που έχουν ορισμένοι δυνητικοί μας πελάτες και ας κάνουμε αυτό που πρέπει. Δεν είναι η δουλειά μας, είναι καθήκον μας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18