close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Το Μυστικό της Επιτυχίας για Ασφαλιστές: Εμπιστοσύνη & Σεβασμός
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος,
7/3/2025 - 09:07
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Μυστικό της Επιτυχίας για Ασφαλιστές: Εμπιστοσύνη & Σεβασμός

Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 7/3/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στον κόσμο των ασφαλίσεων, η πρώτη εντύπωση μπορεί να καθορίσει αν ένας υποψήφιος πελάτης θα σας ακούσει, θα σας εμπιστευτεί και τελικά θα συνεργαστεί μαζί σας. Σύμφωνα με τον κύριο Κωνσταντίνο Φωτόπουλο, ιδρυτή και ιδιοκτήτη της Wise Daedalus Insurance Agents και Hoolie Foundation, οι άνθρωποι μας κρίνουν αμέσως με βάση δύο βασικά χαρακτηριστικά: την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό.

Αν είστε ασφαλιστής, η δημιουργία εμπιστοσύνης θα πρέπει να είναι η πρώτη σας προτεραιότητα. Πριν καν μιλήσετε για αριθμούς, καλύψεις και παροχές, οι πελάτες θέλουν να ξέρουν αν μπορούν να βασιστούν σε εσάς. Πώς όμως μπορείτε να χτίσετε γρήγορα εμπιστοσύνη και να αποκτήσετε σεβασμό στον ασφαλιστικό κλάδο; Ας το αναλύσουμε.

Η Εμπιστοσύνη Είναι το Πρώτο Βήμα

Όταν ένας πελάτης σας γνωρίζει για πρώτη φορά, το βασικό του ερώτημα δεν είναι "Πόσο καλά γνωρίζετε τα ασφαλιστικά προϊόντα;" αλλά "Μπορώ να σε εμπιστευτώ;". Αν δεν αισθανθεί άνετα μαζί σας, δεν θα προχωρήσει σε συνεργασία, ακόμα κι αν έχετε την καλύτερη προσφορά στην αγορά.

Πώς να Χτίσετε Εμπιστοσύνη:

  • Να είστε αυθεντικοί: Οι πελάτες αντιλαμβάνονται πότε ένας ασφαλιστής προσπαθεί να "πουλήσει" κάτι μηχανικά. Δείξτε ειλικρινές ενδιαφέρον για τις ανάγκες τους.
  • Ακούστε προσεκτικά: Μην βιάζεστε να παρουσιάσετε τις επιλογές σας. Ρωτήστε τι πραγματικά θέλουν και ακούστε τις ανησυχίες τους.
  • Εξηγήστε με απλά λόγια: Ο ασφαλιστικός κλάδος μπορεί να είναι περίπλοκος. Όσο πιο απλά και κατανοητά παρουσιάζετε τις πληροφορίες, τόσο πιο αξιόπιστοι φαίνεστε.
  • Διατηρήστε επαφή: Η εμπιστοσύνη δεν χτίζεται μόνο στην πρώτη συνάντηση. Ένα follow-up μήνυμα ή ένα τηλεφώνημα μετά από λίγες μέρες δείχνει ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά.

Η Σημασία του Σεβασμού στην Ασφαλιστική Συμβουλευτική

Αφού κερδίσετε την εμπιστοσύνη, το επόμενο βήμα είναι να αποκτήσετε σεβασμό. Ο σεβασμός προέρχεται από τη γνώση, την εμπειρία και την ικανότητά σας να καθοδηγήσετε τους πελάτες στη σωστή απόφαση.

Πώς να Κερδίσετε Σεβασμό:

  • Να είστε ειδικοί στο αντικείμενό σας: Οι πελάτες περιμένουν από εσάς να γνωρίζετε τις ασφαλιστικές λύσεις που τους ταιριάζουν καλύτερα. Ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις και διαφοροποιηθείτε με τη γνώση σας.
  • Μην προσπαθείτε να πιέσετε για πώληση: Ο σεβασμός χάνεται όταν ένας ασφαλιστής φαίνεται απελπισμένος να κλείσει μια συμφωνία. Αντίθετα, καθοδηγήστε τους πελάτες προς την καλύτερη επιλογή χωρίς πίεση.
  • Διαχειριστείτε σωστά τις αντιρρήσεις: Αν ένας πελάτης αμφιβάλλει ή έχει απορίες, δείτε το ως ευκαιρία να αποδείξετε την αξία σας. Απαντήστε με υπομονή και επιχειρήματα βασισμένα στις ανάγκες του.
  • Διατηρήστε επαγγελματισμό: Ο τρόπος που μιλάτε, η γλώσσα του σώματός σας και η συνέπεια στις δεσμεύσεις σας δείχνουν αν αξίζετε τον σεβασμό των πελατών σας.

Εμπιστοσύνη & Σεβασμός: Η Ισορροπία που Φέρνει Επιτυχία

Ένας ασφαλιστής που είναι μόνο έμπιστος αλλά όχι σεβαστός μπορεί να θεωρηθεί συμπαθητικός, αλλά ίσως να μην τον πάρουν στα σοβαρά. Αντίθετα, ένας ασφαλιστής που είναι σεβαστός αλλά όχι έμπιστος μπορεί να φανεί ως "ψυχρός" ή ακόμα και αναξιόπιστος. Η επιτυχία έρχεται από τη σωστή ισορροπία μεταξύ των δύο.

Για παράδειγμα, αν ένας πελάτης σας ρωτήσει:
"Γιατί να επιλέξω αυτή την ασφάλεια ζωής;"
Μια λανθασμένη απάντηση θα ήταν: "Είναι η καλύτερη, όλοι την παίρνουν!"
Μια σωστή απάντηση που συνδυάζει εμπιστοσύνη και σεβασμό είναι: "Ας δούμε μαζί τις επιλογές σας, ώστε να επιλέξουμε αυτή που καλύπτει τις ανάγκες σας με τον καλύτερο τρόπο."

Η Εφαρμογή στην Καθημερινή Επαγγελματική Ζωή

Η εμπιστοσύνη και ο σεβασμός δεν χτίζονται μόνο στις προσωπικές συναντήσεις, αλλά και στην ψηφιακή παρουσία σας:

  • LinkedIn & Social Media: Δημοσιεύστε χρήσιμο περιεχόμενο που δείχνει την εξειδίκευσή σας χωρίς να προσπαθείτε να "πουλήσετε".
  • Συνεργασίες & Testimonials: Οι συστάσεις από ευχαριστημένους πελάτες ενισχύουν την αξιοπιστία σας.
  • Επαγγελματικές εκδηλώσεις: Συμμετέχετε σε ασφαλιστικά σεμινάρια και networking events για να ενισχύσετε την παρουσία σας στον κλάδο.

Συμπέρασμα

Ως ασφαλιστής, η επιτυχία σας εξαρτάται από το αν μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό των πελατών σας. Οι αριθμοί, οι καλύψεις και οι τιμές έρχονται δεύτεροι. Αν οι πελάτες νιώσουν ότι είστε αυθεντικοί, ότι τους ακούτε και ότι έχετε τη γνώση για να τους καθοδηγήσετε σωστά, τότε δεν θα κερδίσετε μόνο πωλήσεις, αλλά και μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης.

Ξεκινήστε από σήμερα να εστιάζετε λιγότερο στο τι πουλάτε και περισσότερο στο πώς δημιουργείτε σχέσεις. Αυτό είναι το πραγματικό μυστικό επιτυχίας στον ασφαλιστικό κλάδο.


Ποιος είναι ο Κωνσταντίνος Φωτόπουλος
O Κωνσταντίνος Φωτόπουλος είναι απόφοιτος των ΤΕΙ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ενώ στη συνέχεια σπούδασε Οικονομικά στο Southeastern University «Business Development Manager». Ξεκίνησε την διαδρομή του στο χώρο της ασφάλισης το 1993 σε μια πολυεθνική ασφαλιστική εταιρία, καταφέρνοντας μέσα στην πορεία του από το 1995 ως το 2000 να διακριθεί ως 1ος πωλητής σε νέα παραγωγή και το 1996 να λάβει την ύψιστη διάκριση, την 1η θέση νέας παραγωγής σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες της Ελλάδας. Από το 2000 ως και το 2010 διακατείχε διευθυντικές θέσεις ως Manager νέων πωλητών σε πολύ μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες δημιουργώντας πολλά νέα ταλέντα στην αγορά. Το 2012 προχώρησε στην ίδρυση της δικής του εταιρίας πρακτόρων ασφαλειών, την Wise Daedalus η οποία έχει αποδείξει μέσα σε 12 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας, πως όχι μόνο είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις ανάγκες των πελατών της αλλά και να δημιουργεί συνεχώς νέα, καινοτόμα και πρωτοποριακά προϊόντα στην ευρωπαϊκή αγορά , με μεγάλη εξειδίκευση στον κλάδο Υγείας , Περιουσίας και Αστικής Ευθύνης. Το 2021 γεννήθηκε η ιδέα της εταιρίας Hoolie της πρώτης all-in-one Digital Platform Pet Insurance , δημιουργώντας για πρώτη φορά το Pet Industry στην Ελλάδα. Η Hoolie θεωρείται η πρώτη Aminal Friendly εταιρία στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην ασφάλιση κατοικίδιου.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/06/2025 - 13:05

    Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος

  • Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/05/2025 - 09:50

    Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

  • Πόσα Πράγματα Εκτός του Χαρακτήρα σου Πρέπει (ή Αντέχεις) να Κάνεις για να Πετύχεις;
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 10/04/2025 - 11:14

    Πόσα Πράγματα Εκτός του Χαρακτήρα σου Πρέπει (ή Αντέχεις) να Κάνεις για να Πετύχεις;

  • Το Μυστικό της Επιτυχίας για Ασφαλιστές: Εμπιστοσύνη & Σεβασμός
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 07/03/2025 - 09:07

    Το Μυστικό της Επιτυχίας για Ασφαλιστές: Εμπιστοσύνη & Σεβασμός

  • Αστική Ευθύνη Κτηνιάτρων: Γιατί είναι απαραίτητη

    Αστική Ευθύνη Κτηνιάτρων: Γιατί είναι απαραίτητη

    Γράφει ο Κωνσταντίνος Φωτόπουλος Ο ρόλος του κτηνιάτρου είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία και την ευημερία των κατοικιδίων μας. Ωστόσο,...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 26/02/2025 - 09:44
  • Παρακολούθηση τηλεόρασης: Πώς επηρεάζει την υγεία, την καριέρα και την παραγωγικότητα

    Παρακολούθηση τηλεόρασης: Πώς επηρεάζει την υγεία, την καριέρα και την παραγωγικότητα

    Η τηλεόραση, ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα ψυχαγωγίας, είναι εδώ και δεκαετίες αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Παρόλο που...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 24/01/2025 - 10:18
  • Αστική Ευθύνη Εργοδότη – Ουσιαστική Προστασία για Εργοδότες και Εργαζομένους!

    Αστική Ευθύνη Εργοδότη – Ουσιαστική Προστασία για Εργοδότες και Εργαζομένους!

    Καλημέρα σε όλους! Σήμερα, θα αναλύσουμε τη σημαντικότητα της αστικής ευθύνης εργοδότη, μιας προστασίας που είναι ζωτικής σημασίας για την...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 16/01/2025 - 09:30
  • Αστική Ευθύνη Οικογενειάρχη – Μια Απαραίτητη Προστασία για την Καθημερινότητά σας!

    Αστική Ευθύνη Οικογενειάρχη – Μια Απαραίτητη Προστασία για την Καθημερινότητά σας!

    Καλημέρα σε όλους! Σήμερα, θα αναλύσουμε μια από τις πιο σημαντικές ασφαλιστικές καλύψεις για την καθημερινότητά μας, που προστατεύει εμάς...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 15/01/2025 - 09:35
  • Ασφάλεια Αστυνομικών: Η Σημαντικότητα της Ολοκληρωμένης Προστασίας για τους Προστάτες της Κοινωνίας!

    Ασφάλεια Αστυνομικών: Η Σημαντικότητα της Ολοκληρωμένης Προστασίας για τους Προστάτες της Κοινωνίας!

    Οι αστυνομικοί είναι οι αόρατοι ήρωες της καθημερινότητας μας. Εκτελούν ένα από τα πιο απαιτητικά και επικίνδυνα επαγγέλματα, προστατεύοντας τους...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/12/2024 - 13:06
  • Ο ιδανικός υπάλληλος: Τα τέσσερα χαρακτηριστικά που θέλουν οι CEOs!

    Ο ιδανικός υπάλληλος: Τα τέσσερα χαρακτηριστικά που θέλουν οι CEOs!

    Ο Robert Reiss, ιδρυτής του CEO Forum Group και παρουσιαστής του CEO Show, έχει συνομιλήσει με τουλάχιστον 1.000 διευθύνοντες συμβούλους...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 16/12/2024 - 13:31

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

E.E: Το κρίσιμο δεύτερο εξάμηνο του 2025 και οι μεγάλες εκκρεμότητες
11:10 E.E: Το κρίσιμο δεύτερο εξάμηνο του 2025 και οι μεγάλες εκκρεμότητες
  • 10:40 Κυρ. Πιερρακάκης: Θετική εξέλιξη η συμφωνία ΕΕ-ΗΠΑ - Μελετούμε σε βάθος τις λεπτομέρειες
  • 10:36 «Ψηφιακή Ακαδημία Καταναλωτή» ετοιμάζει το Υπουργείο Ανάπτυξης
  • 10:20 Solvency II: Η Insurance Europe ζητά εξυπνότερους κανόνες κεφαλαιακής επάρκειας για την ενίσχυση των επενδύσεων και της ανάπτυξης στην ΕΕ
  • 09:25 Χρηματιστήριο Αθηνών: Δυναμική Ανάπτυξη για την Αγορά και Ισχυρή Οικονομική Επίδοση το Α’ Εξάμηνο 2025
  • 09:20 Η Alpha Bank επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Ενσωματώνει το Microsoft Copilot
  • 09:05 Η «συνθηκολόγηση» της Ε.Ε, το κόστος των δασμών, τα τρολ και ο τουρισμός και οι υψηλές επιδόσεις της ΕΧΑΕ
  • 08:55 Πως δίνεται και πως φορολογείται η κρατική επιχορήγηση στις Ασφαλισμένες επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές;
  • 16:53 Εν ολίγοις…Ιουλιανά ΄25
  • 14:50 Κ. Μητσοτάκης: Στον μηχανισμό SAFE η Ελλάδα - Διεκδικεί 1,2 δισ. ευρώ για την άμυνα
  • 14:47 Worldline Greece: Δύο σύγχρονες λύσεις πληρωμών που διευκολύνουν τις online αγορές
  • 14:00 Έως 75% ενίσχυση για μικρές επιχειρήσεις από τον αναπτυξιακό νόμο - Ενεργοποιήθηκαν 3 νέες προσκλήσεις
  • 13:27 Greg Case (Aon): Οι παγκόσμιες δυνατότητες αντασφάλισης της Aon συνεχίζουν να ενισχύονται
  • 13:07 Rearm Greece: Κρίσιμες πρωτοβουλίες σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον
  • 12:47 Optima bank: Αποκλειστικός συντονιστής στην επιτυχημένη ΑΜΚ της PREMIA Properties
  • 12:35 Οι σύγχρονες μονάδες υγείας MEDIFIRST συμμετέχουν στο Εθνικό Πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
  • 12:30 Τράπεζες και πιστωτική επέκταση: Η Ελλάδα στις κορυφαίες θέσεις της ευρωζώνης
  • 11:12 Η Brokers Union φέρνει την τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία των συνεργατών της
  • 10:36 Οι μεγάλες φωτιές και τι συμβαίνει με την ασφάλιση επιχειρήσεων και την αποζημίωση τους
  • 10:12 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/7 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  2. 25/7 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  3. 23/7 Brokers Union: Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών 2024 - Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο και φέρνουν στον όμιλο 57 εκατ. μικτά ασφάλιστρα
  4. 25/7 Ατύχημα στη Δονούσα: Τι θα γινόταν αν η ασθενής ήταν ασφαλισμένη;
  5. 24/7 ΑΤΜ: Στις 11 Αυγούστου σε εφαρμογή η νέα νομοθετική ρύθμιση για τις τραπεζικές προμήθειες σε αναλήψεις μετρητών - Η τροπολογία
  6. 22/7 Η Akkadia Holdings ανακοινώνει την πώληση της Ευρωκλινικής στη Generali Hellas
  7. 28/7 Οι μεγάλες φωτιές και τι συμβαίνει με την ασφάλιση επιχειρήσεων και την αποζημίωση τους

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube