close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Το Μυστικό της Επιτυχίας για Ασφαλιστές: Εμπιστοσύνη & Σεβασμός
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος,
7/3/2025 - 09:07
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Μυστικό της Επιτυχίας για Ασφαλιστές: Εμπιστοσύνη & Σεβασμός

Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 7/3/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στον κόσμο των ασφαλίσεων, η πρώτη εντύπωση μπορεί να καθορίσει αν ένας υποψήφιος πελάτης θα σας ακούσει, θα σας εμπιστευτεί και τελικά θα συνεργαστεί μαζί σας. Σύμφωνα με τον κύριο Κωνσταντίνο Φωτόπουλο, ιδρυτή και ιδιοκτήτη της Wise Daedalus Insurance Agents και Hoolie Foundation, οι άνθρωποι μας κρίνουν αμέσως με βάση δύο βασικά χαρακτηριστικά: την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό.

Αν είστε ασφαλιστής, η δημιουργία εμπιστοσύνης θα πρέπει να είναι η πρώτη σας προτεραιότητα. Πριν καν μιλήσετε για αριθμούς, καλύψεις και παροχές, οι πελάτες θέλουν να ξέρουν αν μπορούν να βασιστούν σε εσάς. Πώς όμως μπορείτε να χτίσετε γρήγορα εμπιστοσύνη και να αποκτήσετε σεβασμό στον ασφαλιστικό κλάδο; Ας το αναλύσουμε.

Η Εμπιστοσύνη Είναι το Πρώτο Βήμα

Όταν ένας πελάτης σας γνωρίζει για πρώτη φορά, το βασικό του ερώτημα δεν είναι "Πόσο καλά γνωρίζετε τα ασφαλιστικά προϊόντα;" αλλά "Μπορώ να σε εμπιστευτώ;". Αν δεν αισθανθεί άνετα μαζί σας, δεν θα προχωρήσει σε συνεργασία, ακόμα κι αν έχετε την καλύτερη προσφορά στην αγορά.

Πώς να Χτίσετε Εμπιστοσύνη:

  • Να είστε αυθεντικοί: Οι πελάτες αντιλαμβάνονται πότε ένας ασφαλιστής προσπαθεί να "πουλήσει" κάτι μηχανικά. Δείξτε ειλικρινές ενδιαφέρον για τις ανάγκες τους.
  • Ακούστε προσεκτικά: Μην βιάζεστε να παρουσιάσετε τις επιλογές σας. Ρωτήστε τι πραγματικά θέλουν και ακούστε τις ανησυχίες τους.
  • Εξηγήστε με απλά λόγια: Ο ασφαλιστικός κλάδος μπορεί να είναι περίπλοκος. Όσο πιο απλά και κατανοητά παρουσιάζετε τις πληροφορίες, τόσο πιο αξιόπιστοι φαίνεστε.
  • Διατηρήστε επαφή: Η εμπιστοσύνη δεν χτίζεται μόνο στην πρώτη συνάντηση. Ένα follow-up μήνυμα ή ένα τηλεφώνημα μετά από λίγες μέρες δείχνει ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά.

Η Σημασία του Σεβασμού στην Ασφαλιστική Συμβουλευτική

Αφού κερδίσετε την εμπιστοσύνη, το επόμενο βήμα είναι να αποκτήσετε σεβασμό. Ο σεβασμός προέρχεται από τη γνώση, την εμπειρία και την ικανότητά σας να καθοδηγήσετε τους πελάτες στη σωστή απόφαση.

Πώς να Κερδίσετε Σεβασμό:

  • Να είστε ειδικοί στο αντικείμενό σας: Οι πελάτες περιμένουν από εσάς να γνωρίζετε τις ασφαλιστικές λύσεις που τους ταιριάζουν καλύτερα. Ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις και διαφοροποιηθείτε με τη γνώση σας.
  • Μην προσπαθείτε να πιέσετε για πώληση: Ο σεβασμός χάνεται όταν ένας ασφαλιστής φαίνεται απελπισμένος να κλείσει μια συμφωνία. Αντίθετα, καθοδηγήστε τους πελάτες προς την καλύτερη επιλογή χωρίς πίεση.
  • Διαχειριστείτε σωστά τις αντιρρήσεις: Αν ένας πελάτης αμφιβάλλει ή έχει απορίες, δείτε το ως ευκαιρία να αποδείξετε την αξία σας. Απαντήστε με υπομονή και επιχειρήματα βασισμένα στις ανάγκες του.
  • Διατηρήστε επαγγελματισμό: Ο τρόπος που μιλάτε, η γλώσσα του σώματός σας και η συνέπεια στις δεσμεύσεις σας δείχνουν αν αξίζετε τον σεβασμό των πελατών σας.

Εμπιστοσύνη & Σεβασμός: Η Ισορροπία που Φέρνει Επιτυχία

Ένας ασφαλιστής που είναι μόνο έμπιστος αλλά όχι σεβαστός μπορεί να θεωρηθεί συμπαθητικός, αλλά ίσως να μην τον πάρουν στα σοβαρά. Αντίθετα, ένας ασφαλιστής που είναι σεβαστός αλλά όχι έμπιστος μπορεί να φανεί ως "ψυχρός" ή ακόμα και αναξιόπιστος. Η επιτυχία έρχεται από τη σωστή ισορροπία μεταξύ των δύο.

Για παράδειγμα, αν ένας πελάτης σας ρωτήσει:
"Γιατί να επιλέξω αυτή την ασφάλεια ζωής;"
Μια λανθασμένη απάντηση θα ήταν: "Είναι η καλύτερη, όλοι την παίρνουν!"
Μια σωστή απάντηση που συνδυάζει εμπιστοσύνη και σεβασμό είναι: "Ας δούμε μαζί τις επιλογές σας, ώστε να επιλέξουμε αυτή που καλύπτει τις ανάγκες σας με τον καλύτερο τρόπο."

Η Εφαρμογή στην Καθημερινή Επαγγελματική Ζωή

Η εμπιστοσύνη και ο σεβασμός δεν χτίζονται μόνο στις προσωπικές συναντήσεις, αλλά και στην ψηφιακή παρουσία σας:

  • LinkedIn & Social Media: Δημοσιεύστε χρήσιμο περιεχόμενο που δείχνει την εξειδίκευσή σας χωρίς να προσπαθείτε να "πουλήσετε".
  • Συνεργασίες & Testimonials: Οι συστάσεις από ευχαριστημένους πελάτες ενισχύουν την αξιοπιστία σας.
  • Επαγγελματικές εκδηλώσεις: Συμμετέχετε σε ασφαλιστικά σεμινάρια και networking events για να ενισχύσετε την παρουσία σας στον κλάδο.

Συμπέρασμα

Ως ασφαλιστής, η επιτυχία σας εξαρτάται από το αν μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό των πελατών σας. Οι αριθμοί, οι καλύψεις και οι τιμές έρχονται δεύτεροι. Αν οι πελάτες νιώσουν ότι είστε αυθεντικοί, ότι τους ακούτε και ότι έχετε τη γνώση για να τους καθοδηγήσετε σωστά, τότε δεν θα κερδίσετε μόνο πωλήσεις, αλλά και μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης.

Ξεκινήστε από σήμερα να εστιάζετε λιγότερο στο τι πουλάτε και περισσότερο στο πώς δημιουργείτε σχέσεις. Αυτό είναι το πραγματικό μυστικό επιτυχίας στον ασφαλιστικό κλάδο.


Ποιος είναι ο Κωνσταντίνος Φωτόπουλος
O Κωνσταντίνος Φωτόπουλος είναι απόφοιτος των ΤΕΙ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ενώ στη συνέχεια σπούδασε Οικονομικά στο Southeastern University «Business Development Manager». Ξεκίνησε την διαδρομή του στο χώρο της ασφάλισης το 1993 σε μια πολυεθνική ασφαλιστική εταιρία, καταφέρνοντας μέσα στην πορεία του από το 1995 ως το 2000 να διακριθεί ως 1ος πωλητής σε νέα παραγωγή και το 1996 να λάβει την ύψιστη διάκριση, την 1η θέση νέας παραγωγής σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες της Ελλάδας. Από το 2000 ως και το 2010 διακατείχε διευθυντικές θέσεις ως Manager νέων πωλητών σε πολύ μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες δημιουργώντας πολλά νέα ταλέντα στην αγορά. Το 2012 προχώρησε στην ίδρυση της δικής του εταιρίας πρακτόρων ασφαλειών, την Wise Daedalus η οποία έχει αποδείξει μέσα σε 12 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας, πως όχι μόνο είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις ανάγκες των πελατών της αλλά και να δημιουργεί συνεχώς νέα, καινοτόμα και πρωτοποριακά προϊόντα στην ευρωπαϊκή αγορά , με μεγάλη εξειδίκευση στον κλάδο Υγείας , Περιουσίας και Αστικής Ευθύνης. Το 2021 γεννήθηκε η ιδέα της εταιρίας Hoolie της πρώτης all-in-one Digital Platform Pet Insurance , δημιουργώντας για πρώτη φορά το Pet Industry στην Ελλάδα. Η Hoolie θεωρείται η πρώτη Aminal Friendly εταιρία στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην ασφάλιση κατοικίδιου.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πόσα Πράγματα Εκτός του Χαρακτήρα σου Πρέπει (ή Αντέχεις) να Κάνεις για να Πετύχεις;
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 10/04/2025 - 11:14

    Πόσα Πράγματα Εκτός του Χαρακτήρα σου Πρέπει (ή Αντέχεις) να Κάνεις για να Πετύχεις;

  • Το Μυστικό της Επιτυχίας για Ασφαλιστές: Εμπιστοσύνη & Σεβασμός
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 07/03/2025 - 09:07

    Το Μυστικό της Επιτυχίας για Ασφαλιστές: Εμπιστοσύνη & Σεβασμός

  • Αστική Ευθύνη Κτηνιάτρων: Γιατί είναι απαραίτητη
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 26/02/2025 - 09:44

    Αστική Ευθύνη Κτηνιάτρων: Γιατί είναι απαραίτητη

  • Παρακολούθηση τηλεόρασης: Πώς επηρεάζει την υγεία, την καριέρα και την παραγωγικότητα
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 24/01/2025 - 10:18

    Παρακολούθηση τηλεόρασης: Πώς επηρεάζει την υγεία, την καριέρα και την παραγωγικότητα

  • Αστική Ευθύνη Εργοδότη – Ουσιαστική Προστασία για Εργοδότες και Εργαζομένους!

    Αστική Ευθύνη Εργοδότη – Ουσιαστική Προστασία για Εργοδότες και Εργαζομένους!

    Καλημέρα σε όλους! Σήμερα, θα αναλύσουμε τη σημαντικότητα της αστικής ευθύνης εργοδότη, μιας προστασίας που είναι ζωτικής σημασίας για την...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 16/01/2025 - 09:30
  • Αστική Ευθύνη Οικογενειάρχη – Μια Απαραίτητη Προστασία για την Καθημερινότητά σας!

    Αστική Ευθύνη Οικογενειάρχη – Μια Απαραίτητη Προστασία για την Καθημερινότητά σας!

    Καλημέρα σε όλους! Σήμερα, θα αναλύσουμε μια από τις πιο σημαντικές ασφαλιστικές καλύψεις για την καθημερινότητά μας, που προστατεύει εμάς...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 15/01/2025 - 09:35
  • Ασφάλεια Αστυνομικών: Η Σημαντικότητα της Ολοκληρωμένης Προστασίας για τους Προστάτες της Κοινωνίας!

    Ασφάλεια Αστυνομικών: Η Σημαντικότητα της Ολοκληρωμένης Προστασίας για τους Προστάτες της Κοινωνίας!

    Οι αστυνομικοί είναι οι αόρατοι ήρωες της καθημερινότητας μας. Εκτελούν ένα από τα πιο απαιτητικά και επικίνδυνα επαγγέλματα, προστατεύοντας τους...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/12/2024 - 13:06
  • Ο ιδανικός υπάλληλος: Τα τέσσερα χαρακτηριστικά που θέλουν οι CEOs!

    Ο ιδανικός υπάλληλος: Τα τέσσερα χαρακτηριστικά που θέλουν οι CEOs!

    Ο Robert Reiss, ιδρυτής του CEO Forum Group και παρουσιαστής του CEO Show, έχει συνομιλήσει με τουλάχιστον 1.000 διευθύνοντες συμβούλους...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 16/12/2024 - 13:31

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
15:48 Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
  • 15:40 Alex Bertolotti (PwC): Θετικοί οι βρετανοί ασφαλιστές για την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Ηνωμένου Βασιλείου
  • 15:25 Covid-19: Τι αποκαλύπτει νέα γενετική μελέτη για την προέλευση του κορονοϊού
  • 15:09 Ο Τραμπ ρίχνει τους δασμούς στην Κίνα στο 80%
  • 14:26 ΕΛΣΤΑΤ: Στο 2% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο έναντι 2,4% τον Μάρτιο
  • 13:43 Γεράσιμος Κονιδάρης (ΤΑΥΦΕ): Οι συνέπειες από την άρση της υποχρεωτικότητας ασφάλισης στο Ταμείο Εφάπαξ Παροχών Φαρμάκου!
  • 12:47 Η Zurich εξασφαλίζει παγκόσμια συνολική αντασφαλιστική κάλυψη, ενισχύοντας την ανθεκτικότητά της απέναντι σε καταστροφές
  • 11:57 Νέος πάπας Λέων ΙΔ': Το Σικάγο πανηγυρίζει για την εκλογή ενός "δικού του παιδιού"
  • 11:08 Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι βανδάλισαν τον Λευκό Πύργο
  • 10:52 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)
  • 10:35 Κωνσταντίνος Τσουτσοπλίδης στο Europa Next: Αυτά που έχουμε κατακτήσει στην Ευρώπη δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον πλανήτη
  • 10:21 Η ασφάλεια αυτοκινήτου είναι υπόθεση ευθύνης - όχι απλώς επισκευής
  • 10:02 Τουρισμός: Νέο ρεκόρ προσέλευσης και εσόδων το 2024 - Ήρθαν πάνω από 40,7 εκατομμύρια επισκέπτες
  • 09:52 Επιχειρήσεις: Νέοι κανόνες στην υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ - Τι αλλάζει
  • 09:28 Ποια είναι τα τέσσερα μεγαλύτερα Ασφαλιστικά Κενά παγκοσμίως; Ακάλυπτες ζημιές τρισεκατομμυρίων!
  • 09:25 Πλαγίως: Ο Γουόρεν Μπάφετ
  • 09:19 Τι είναι τα τεχνικά αποθέματα (ή προβλέψεις) που οι ασφαλιστικές εταιρίες υποχρεωτικά τηρούν σύμφωνα με το ν.4364/2016;
  • 09:13 Volkswagen T-Roc Dream: Η νέα έκδοση με premium εξοπλισμό και όφελος 5.000€
  • 09:09 Ηλίας Προβόπουλος: Δύο φωτογραφίες της νίκης
  • 09:06 Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 6/5 Τι περιουσία έχουν οι Έλληνες: Σκάφη, αυτοκίνητα, πισίνες, σπίτια, ενοίκια και καταθέσεις στο εξωτερικό
  3. 5/5 Αλλαγή σελίδας για τον Νίκο Αντιμησάρη
  4. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  5. 5/5 Από την 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων από φυσικές καταστροφές
  6. 8/5 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  7. 7/5 Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube