Λάουρα Σταυρίδου, 9/12/2024 - 09:07 facebook twitter linkedin Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Λάουρα Σταυρίδου, 9/12/2024 facebook twitter linkedin Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική επικοινωνία με τον πελάτη, εντάσσεται μέσα στους τρόπους εξυπηρέτησης, αλλά θα πρέπει να έχει ενδιαφέρον, να είναι χρήσιμη και να μην γίνεται κουραστική. Ένας από τους κλασσικούς τρόπους, είναι να φτιάξετε μια μικρή λίστα με ερωτήσεις που αφορούν στο συμβόλαιο που ήδη έχει ο πελάτης και που πιστεύετε ότι οι απαντήσεις τον ενδιαφέρουν. Η λίστα με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις τους, θα πρέπει να είναι σύντομη και περιεκτική. Τίποτα δεν είναι πιο βαρετό από τα απέραντα κείμενα που θα πρέπει να τα ψάξει κανείς για να βρει ένα ενδιαφέρον σημείο. Αν ο πελάτης έχει μαζί σας περισσότερα από ένα συμβόλαια, πχ υγείας, αυτοκίνητο και πυρός, φτιάξτε μια λίστα για κάθε συμβόλαιο, αλλά μη τις στείλετε όλες μαζί. Φυσικά επιλέγουμε ορισμένα σημεία κλειδί για κάθε είδους συμβόλαιο, κατά προτίμηση κάτι που δεν μπορεί να το βρει μόνος του στο διαδίκτυο. Καλό είναι η λίστα να έχει ένα όνομα πχ «Ερωτήσεις & Απαντήσεις κλειδί για το συμβόλαιο σας» ή κάτι άλλο. Δεν έχει τόση σημασία. Σημασία έχει να είναι ουσιαστική και να δείχνει πως γνωρίζετε πολύ καλά το συμβόλαιο. Το μήνυμα που θέλετε να περάσετε είναι διπλό: Δεν τον έχετε ξεχασμένο και πως γνωρίζετε πολύ καλά τη δουλειά σας. Συνοδεύουμε τη λίστα με ένα σύντομο μήνυμα του τύπου « Αγαπητέ…σκέφτηκα πως ίσως σας ενδιαφέρει να γνωρίζετε μερικά από τα σημαντικά σημεία του συμβολαίου σας, το οποίο είναι ένα περιουσιακό στοιχείο με σκοπό να προστατεύει όλα τα άλλα περιουσιακά σας στοιχεία. Στη λίστα θα βρείτε μερικές πληροφορίες που θα σας το κάνουν πιο οικείο…» Μπορείτε να του στείλετε απλό email ή ακόμα και να έχετε φτιάξει ένα infographic. Ο κόπος σας θα αποδώσει γιατί το χαρτοφυλάκιο ήταν και παραμένει η πιο δραστήρια δεξαμενή δυνητικών πελατών. Απλώς θέλει καλλιέργεια για να φέρει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/07/2025 - 09:23 Η κανονιστική συμμόρφωση δεν είναι μόνο έντυπα. Χρηστά ήθη και ευπρέπεια!
Λάουρα Σταυρίδου, 07/07/2025 - 09:12 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής
Λάουρα Σταυρίδου, 04/07/2025 - 08:52 Μπορεί να συνταξιοδοτηθεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής όταν η ετήσια αμοιβή του είναι 15.000€;
Ποια είναι τα 10 βασικά θέματα που πρέπει να γνωρίζει ο manager Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών; Έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλά γύρω από την εκπαίδευση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, αλλά ούτε το ένα τρίτο αυτών δεν αντιστοιχεί... Λάουρα Σταυρίδου, 02/07/2025 - 09:00
Το Χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, κρύβει Ασφαλιστικούς θησαυρούς! Πως το αξιοποιούμε; Είναι γνωστό πως αρκετοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, ενώ έχουν ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, δεν το αξιοποιούν για να τους αποδώσει και... Λάουρα Σταυρίδου, 01/07/2025 - 09:10
Ασφαλιστική Συνειδητότητα έναντι Υποχρεωτικότητας Ασφάλισης - Αξίζει να προσπαθήσουμε περισσότερο! Η υποχρεωτικότητα ασφάλισης για τις επιχειρήσεις, φαίνεται να έχει αποτέλεσμα. Δημιουργείται όμως ένα ερώτημα: Δεν είναι αρκετά πειστικά τα νούμερα των... Λάουρα Σταυρίδου, 30/06/2025 - 09:00
Απασχολημένος αλλά όχι παραγωγικός; Μια συνήθεια που δολοφονεί το Ασφαλιστικό επάγγελμα! Έχουμε συζητήσει πολλές φορές για το χαμηλό μέσο ετήσιο εισόδημα, πολλών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Μην πιστεύτε όμως ότι οι άνθρωποι αυτοί, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 27/06/2025 - 09:00
Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση! Έχετε ακούσει για τον «Διπολικό» τρόπο σκέψης; Είναι η τάση να βλέπουμε τα πράγματα μόνο ως δύο αντίθετες κατηγορίες, χωρίς... Λάουρα Σταυρίδου, 26/06/2025 - 09:28
Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν! Μια από τις πιο συνηθισμένες παραλείψεις που κάνουμε ως Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, είναι να προσπαθούμε να πείσουμε τον πελάτη να αγοράσει... Λάουρα Σταυρίδου, 24/06/2025 - 09:00