Λάουρα Σταυρίδου, 6/11/2024 - 11:30 facebook twitter linkedin Έξυπνη Ασφάλιση Κτιρίου. Τι μας διδάσκει η ζημιά του κτιρίου στην οδό Αρκαδίας; Λάουρα Σταυρίδου, 6/11/2024 facebook twitter linkedin Το επεισόδιο στην οδό Αρκαδίας, με το οποίο ουσιαστικά ξεσπιτώθηκαν οι ένοικοι, φέρνει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο τοn σωστότερο τρόπο ασφάλισης ενός κτιρίου. Αν και έχουμε ξαναμιλήσει για αυτό το θέμα, τότε εστιάσαμε περισσότερο στις επιχειρήσεις παρά στις κατοικίες. Ποιος είναι ο σωστότερος τρόπος ασφάλισης ενός κτιρίου; Το κτίριο πρέπει να ασφαλιστεί ολόκληρο, ως οικοδόμημα και όχι κάθε ιδιοκτησία ξεχωριστά. Και για να προλάβω τυχόν απορίες, ναι στην Ελλάδα οι Ασφαλιστικές εταιρίες το δέχονται. Δείτε όμως πόσα προβλήματα μπορούν να δημιουργηθούν, όταν ασφαλίζεται κάθε ιδιοκτησία ξεχωριστά: Όταν μέσα σε όλο το κτίριο είναι ασφαλισμένες πχ 2 ιδιοκτησίες, δεν πρόκειται τα χρήματα που δίνουν τα συμβόλαια για την αποκατάσταση των ζημιών των κοινοχρήστων χώρων, να είναι αρκετά, ώστε να γίνει πάλι κατοικήσιμο. Αν είναι ασφαλισμένοι οι κοινόχρηστοι χώροι, αλλά η πλειοψηφία των διαμερισμάτων είναι ανασφάλιστη, πάλι δεν θα γίνει το κτίριο κατοικήσιμο. Αν οι άνθρωποι που είναι ασφαλισμένοι, επισκευάσουν τα δικά τους διαμερίσματα, θα μπορέσουν να μείνουν; Το συμβόλαιο κάλυψης των κοινοχρήστων χώρων δεν καλύπτει τους κοινόκτητους, όπως είναι οι κολώνες και τα θεμέλια, άρα πάλι θα υπάρχει ζήτημα. Ποιος θα πληρώσει την αποκομιδή ερειπίων και την αποκατάσταση των υποδομών (σωλήνες νερού και ρεύμα) για να μπορέσουν να κατοικίσουν οι 2 ασφαλισμένοι; Δείτε τα πλεονεκτήματα της Ασφάλισης ολόκληρου του κτιρίου: Πολύ μικρότερο Ασφάλιστρο, διότι αυτού του είδους η ασφάλιση ανήκει στους μη τιμολογημένους κινδύνους. Το Ασφάλιστρο επιμερίζεται στα διαμερίσματα, μέσα από τη εταιρία διαχείρισης κτιρίου. Το συμβόλαιο καλύπτει τα πάντα, αποθήκες, διαδρόμους, κοινόχρηστους - κοινόκτητους χώρους, κάθε διαμέρισμα, προσόψεις, υαλοπίνακες, πάρκινγκ και την αστική ευθύνη του κτιρίου. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ακόμα και αν καεί ένα διαμέρισμα, θα αποκατασταθεί άμεσα, χωρίς να παραμένει, ανοιχτό και καμένο, μέχρι να βρει τα χρήματα ο ιδιοκτήτης του να το επισκευάσει. Αν πληγεί το κτίριο από μια φυσική καταστροφή, η Ασφαλιστική εταιρία θα την αποκαταστήσει σαν να ήταν μια ενιαία ασφαλισμένη ιδιοκτησία. Αν υπάρξουν ρωγμές από έναν σεισμό, δεν θα κάνει διαφορά για την εταιρία, σε ποιανού το διαμέρισμα, έγινε η μεγαλύτερη ζημιά, ούτε θα περιμένουν όλοι οι υπόλοιποι, πότε θα το φτιάξει ο ιδιοκτήτης για να είναι ασφαλές όλο το κτίριο. Πρακτικά λόγω κλιματική αλλαγής και σεισμογένειας της χώρας μας, η Ασφάλιση μιας πολυκατοικίας ως ένα ενιαίο οικοδόμημα είναι η μόνη λύση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52