Λάουρα Σταυρίδου, 13/7/2023 - 08:48 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Προστατέψτε το συμβόλαιο σας. Γνωρίστε την Επίταση Κινδύνου! Λάουρα Σταυρίδου, 13/7/2023 facebook twitter linkedin Κατά τη διάρκεια της ασφαλιστικής σύμβασης ο λήπτης της ασφάλισης υποχρεούται να δηλώσει στον ασφαλιστή δηλαδή την ασφαλιστική εταιρεία, μέσα σε δεκατέσσερις ημέρες από τότε που περιήλθε σε γνώση του, κάθε στοιχείο ή περιστατικό, το οποίο μπορεί να επιφέρει σημαντική επίταση του κινδύνου, για τον ασφαλιστή. Τι σημαίνει επίταση κινδύνου για τον ασφαλιστή; Σημαίνει να αυξηθεί η πιθανότητα να επέλθει ένας κίνδυνος και άρα να αυξηθεί η πιθανότητα να πληρώσει μια αποζημίωση. Όταν η ασφαλιστική εταιρεία αναλαμβάνει έναν κίνδυνο, τον αναλαμβάνει υπο συγκεκριμένες προϋποθέσεις, τον έχει τιμολογήσει για αυτές τις προϋποθέσεις και γενικά έχει συμφωνήσει για την κάλυψη με αυτές τις συνθήκες που ισχύουν κατά τη διάρκεια που ανέλαβε την συμφωνία. Μπορούν αυτές οι συνθήκες να αλλάξουν και να αυξήσουν τον κίνδυνο για αποζημίωση που φέρει ο ασφαλιστής; Ναι. Οι συνθήκες μπορεί να αλλάξουν είτε ανεξάρτητα από τη θέληση του λήπτη της ασφάλισης είτε με δικές του ενέργειες. Το πιο κλασσικό παράδειγμα είναι η περίπτωση που κατά τη διάρκεια της ασφάλισης ενός διαμερίσματος πρώτου ορόφου, στο κτίριο του οποίου το ισόγειο υπάρχει ένα κατάστημα ρούχων, ξενοικιάζεται το κατάστημα και στη θέση του γίνεται ένας φούρνος. Οι φούρνοι έχουν αυξημένο κίνδυνο για φωτιά σε σχέση με ένα κατάστημα ρούχων. Αυτό είναι ένα γεγονός το οποίο θα πρέπει να το πληροφορηθεί η εταιρεία, καθώς αποτελεί «αντικειμενικώς ουσιώδες στοιχείο» για την κατάρτιση της σύμβασης. Δηλαδή είναι ένα στοιχείο το οποίο αν ο ασφαλιστής το γνώριζε αρχικά, είτε δεν θα είχε συνάψει την ασφάλιση είτε δεν θα την είχε συνάψει με τους ίδιους όρους. Ωστόσο επίταση κινδύνου μπορεί να γίνει και με ενέργειες του λήπτη της ασφάλισης, όχι απαραίτητα εσκεμμένα. Πχ ένας ασφαλιζόμενος ενημερώνεται για μια επικείμενη απεργία πρατηρίων βενζίνης και αποφασίζει να προμηθευτεί επιπλέον μπιτόνια τα οποία τα αποθηκεύει δίπλα στον λέβητα. Εντάξει το παραδέχομαι αυτό είναι ακραίο αλλά μπορεί να γίνει το εξής: Ένας ασφαλιζόμενος πήρε νόμιμη άδεια για να φτιάξει ανελκυστήρα στη διώροφη κατοικία του. Αμέλησε όμως να ενημερώσει τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή για αυτές τις εργασίες. Θα πρέπει να γνωρίζετε πως ο ασφαλιστής, μόλις λάβει γνώση της επίτασης του κινδύνου, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση ή να ζητήσει την τροποποίησή της. Αν όμως έχει επέλθει μια ζημιά, το ασφάλισμα μειώνεται κατά το λόγο του ασφαλίστρου που έχει καθορισθεί προς το ασφάλιστρο που θα είχε καθορισθεί, αν δεν υπήρχε η παράβαση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52