close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς αποκτούμε ικανότητες στις πωλήσεις;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
6/2/2023 - 12:44
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς αποκτούμε ικανότητες στις πωλήσεις;

Δημήτρης Μπάτρης, 6/2/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο πωλητής για να γίνει Επιστήμονας Σύμβουλος Πωλησεων, είναι επιφορτισμένος με την ευθύνη να βοηθήσει τον υποψήφιο πελάτη να πάρει «αγοραστική απόφαση». Για να πραγματοποιηθεί αυτός  ο στόχος, πρέπει να αποκτήσει «Ικανότητες».
Τι είναι ικανότητα και σε τι διαφέρει από την δεξιότητα;

Ικανότητα αποτελεί μια τυποποιημένη απαίτηση, προκειμένου ένα άτομο να εκτελεί υπεύθυνα και αυτόματα, κάποια προκαθορισμένη εργασία, βασίζεται σε ένα συνδυασμό γνώσεων, δεξιοτήτων και συμπεριφορών προσωπικών και κοινωνικών, στο περιβάλλον εργασίας.
Ως δεξιότητα χαρακτηρίζεται η δυνατότητα ενός ατόμου να επιτυγχάνει κάποιο συγκεκριμένο επιθυμητό αποτέλεσμα, με την βέλτιστη δυναμική προσπάθεια και χρόνο.
Όλες οι ικανότητες που έχουν αποκτήσει οι Σύμβουλοι Πωλήσεων είναι αποτέλεσμα μάθησης. 

Η μάθηση έχει δύο σκέλη το θεωρητικό και το πρακτικό, διότι όπως κανένας δεν έμαθε μπάνιο μόνο με το μάθημα στη αίθουσα, έτσι και η μάθηση στις πωλήσεις, γιατί ορισμένοι πιστεύουν ότι θα τα μάθουν μόνο με την  θεωρία.
Στις ικανότητες που αφορούν τις πωλήσεις πρέπει το “τι είναι σωστό και το τι είναι σφάλμα”, να αναγνωριστεί και μέσω της “Δράσης - Εφαρμογής” ώστε να καταγράφει στον εγκέφαλο.
Με την καταγραφή στον εγκέφαλο, όποτε ζητάς τις συγκεκριμένες πληροφορίες, αυτός θα σου τις προσφέρει αυτόματα, χωρίς περιττή σκέψη. Ο τρόπος της συμπεριφοράς του πωλητή, είναι αποτέλεσμα αυτών των καταγραφών που έχουν γίνει στο παρελθόν. Ο βαθμός επιτυχίας στην εκτέλεση, γρήγορα η αργότερα, έχει σχέση με την έμφυτη αντιληπτική ικανότητα του ατόμου. Για την απόκτηση ικανότητας, είναι απαραίτητη εκτός της γνώσης,  η δράση - εφαρμογή - πρακτική - επανάληψη.
Όσοι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι, για παράδειγμα, έχουν αποφοιτήσει από το ΙΧΟΣ, έχουν την εμπειρία της γνώσης και παράλληλα της πρακτικής εφαρμογής με επίβλεψη στο αποτελέσμα. Οι Γνώσεις δεν περιορίζονται στο αρχικό στάδιο αλλά συνεχίζονται και αυξάνονται σ όλη την διάρκεια της καριέρας στις πωλήσεις. Οι εξελίξεις και η ιδιομορφία των προϊόντων καθιστούν την διαδικασία, πολύπλοκη. Η απόκτηση γνώση της αγοράς από τους απαιτητικούς νέους πελάτες και η αλλαγή της συμπεριφοράς τους, όπως και της επικοινωνίας τους, απαιτούν γρήγορο προσανατολισμό και νέες γνώσεις.

Οι υποψήφιοι πελάτες επιλέγουν τρόπο και κανάλι αγοράς προϊόντων αλλά και τον κατάλληλο σύμβουλο πωλήσεων.
Δηλαδή απαιτείται δια βίου επιμόρφωση. Εσείς ξέρετε τι πρέπει ή επιβάλλεται να βελτιώσετε με τον τρόπο, πού και πότε και από ποιον καθώς και  τον χρόνο που θα διαθέσετε  για βελτίωση ή απόκτηση νέων γνώσεων.
Ένας θησαυρός γνώσεων πηγάζει από μελέτη πολλών βιβλίων που έχουν σχέση με πωλήσεις. Αξίζει να έχετε δική σας βιβλιογραφία πέραν της ηλεκτρονικής ενημέρωσης, και υπάρχουν πολλά βιβλιοπωλεία με σειρά βιβλίων σε όλες τις μεγάλες πόλεις. Μια επίσκεψη  και επιλογή θα σας θωρακίσει με γνώσεις κατόπιν μελέτης.
Η συμμετοχή σας σε σεμινάρια με θεματολογία του ενδιαφέροντος σας ανοίγουν νέους ορίζοντες!

Οι δεξιότητες μπαίνουν σε εφαρμογή από την πρώτη φάση, το να ξέρετε να παρουσιάζετε τον εαυτό σας και να καταλαβαίνει ένας υποψήφιος ποιος είστε, ποια είναι η εξειδίκευση σας και σε τι μπορείτε  να του φανείτε χρήσιμοι για την λύση πιθανού η υπάρχοντος προβλήματος. Και ακολουθούν:

  • Το κλείσιμο του ραντεβού, σκοπός, χρόνος, θέση και ίσως επανάληψη της ειδικότητας σας.
  • Εντοπισμός του προβλήματος του υποψηφίου πελάτη, με εφαρμογή ερωτήσεων. 
  • Έλεγχος  της επιθυμίας του να δώσει άμεσα λύση.
  • Μελέτη και ολοκλήρωση της προτεινόμενης ως καταλληλότερης  λύσης από εσάς και μόνο από εσάς. 
  • Αποδοχή της πρότασης σας, με τις προβλεπόμενες εταιρικές διαδικασίες και όρους.
  • Παράδοση του προϊόντος ή σύμβασης και ερώτηση για να σας προτείνει υποψήφιο πελάτη.

Όλα τα παραπάνω γίνονται τυποποιημένα και γρήγορα αποθηκευμένα στο εγκέφαλο μας. Οι αυτοσχεδιασμοί προκαλούν λάθη και καθυστερήσεις έως και απώλεια της πώλησης. 
Η εξάσκηση σας με την βοήθεια ενός συναδέλφου σας θα σας  δώσει αυτοπεποίθηση που ακτινοβολεί
εμπρός στον πελάτη σας.

Αφοσιωθείτε στην ικανότητα σας και διατηρήστε την, γιατί είναι το κυριότερο αποτελεσματικό σας όπλο για επιτυχία στις πωλήσεις, σας το εύχομαι!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/12/2025 - 10:14

    Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 08/12/2025 - 13:08

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Όπως γνωρίζουμε οι πωλήσεις έχουν δύο άξονες, ο ένας είναι η παραγωγή πωλήσεων και ο δεύτερος είναι η ανάπτυξη σε...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30
  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Η επιθυμία να διαφέρει μια εταιρία, από τις άλλες του ίδιου αντικειμένου είναι κάτι που το θέλουν πολύ και αγωνίζονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25
  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της  στην Ασφάλιση Εγγυήσεων (Surety Bonds)
16:33 Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων (Surety Bonds)
  • 15:49 Visa: 20% περισσότεροι Έλληνες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το εννεάμηνο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2025 - Κορυφαίοι προορισμοί και άλλες τάσεις
  • 15:04 Στη νέα ψηφιακή εποχή εισέρχεται ο κόσμος της εργασίας με το νέο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ - Σε παραγωγική λειτουργία στις 16 Φεβρουαρίου 2026
  • 14:40 ΕΑΕΕ: Στο +3% οι ασφαλίσεις περιουσίας το 2024
  • 14:25 Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030
  • 13:09 Ψηφιακά εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για την πληροφόρηση ασθενών με σπάνια νοσήματα
  • 12:08 Στριμωγμένες πολυκατοικίες, ξεθωριασμένα νεοκλασικά - Η Αθήνα μέσα από τις προσόψεις της
  • 11:16 Με τον πρόεδρο του ΕΟΦ Σπύρο Σαπουνά συναντήθηκαν τα στελέχη της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας
  • 10:41 Μάριος Θεμιστοκλέους από το υπό ανέγερση Παιδιατρικό Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη: «Το ΕΣΥ ενισχύεται, εκσυγχρονίζεται, αλλάζει»
  • 09:51 Ασφάλεια Απώλειας Εισοδήματος - Μια κάλυψη βασική για το 72,5% των εργαζομένων!
  • 09:48 Σημαντική δράση στον Πειραιά για την πρόληψη, τον αυτοέλεγχο και την ασφαλή οδήγησημε την υποστήριξη του ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ.
  • 09:44 Ασφάλιση βιομηχανικών μονάδων εκτροφής αγροτικών ζώων στην Ελλάδα
  • 09:36 Το βαρύ πλήγμα των μπλόκων, τα «κέρδη» των 1,6 δισ. ευρώ, το σενάριο που «κάηκε»(;) και η BofA «ψηφίζει» το Χ.Α
  • 09:25 Νίκος Γεωργόπουλος: «Ο σοφός του διαδικτύου» - Νο.1 Influencer στο Insurance & Insurtech στην Ελλάδα σύμφωνα με την Τεχνητή Νοημοσύνη (Favikon)
  • 09:15 Αναζητώντας τη χρυσή τομή για το μέλλον της Ουκρανίας - Το κρίσιμο έτος 2026
  • 09:10 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  • 09:05 Η Audi Revolut Formula 1 Team αποκαλύπτει το επίσημο όνομα της ομάδας και την ημερομηνία παρουσίασης στο Βερολίνο
  • 08:55 Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ πραγματοποιεί τη 13η Εθελοντική Αιμοδοσία του
  • 08:45 Η Ατλαντική Ένωση αναβαθμίζεται από τη συνεργασία της με τον Όμιλο Helvetia Baloise
  • 16:34 Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  3. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  4. 16/12 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  5. 15/12 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  6. 11/12 Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
  7. 11/12 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube