Γιώργος Μούζος, 30/1/2023 - 09:27 facebook twitter linkedin Οι πελάτες σας προμηθεύτηκαν τις απαραίτητες αντιολισθητικές αλυσίδες; Γιώργος Μούζος, 30/1/2023 facebook twitter linkedin Οι μετεωρολόγοι εδώ και μέρες μας προειδοποιούν για το «πολικό ποτάμι» που θα φέρει χιόνια ακόμα και στην Αττική. Όμως πέρα από τον καιρό που θα αγριέψει, πλέον επιβάλλεται και από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών όλα τα οχήματα να είναι προετοιμασμένα για αυτές τις συνθήκες. Οι πελάτες σας προετοιμάστηκαν κατάλληλα; Αν όχι καλό θα είναι να τους το υπενθυμίσετε! Να θυμίσουμε πως με βάση το σχετικό ΦΕΚ, η τήρηση αντιολισθητικών αλυσίδων ή άλλων μέσων είναι υποχρεωτική μόνο όταν και εφόσον εκδοθούν αποφάσεις από τις αρμόδιες αρχές (Αστυνομικές Διευθύνσεις, Διευθύνσεις Τροχαίας, Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας), που προβλέπει ότι οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες επιβάλλουν οι οδηγοί να φροντίσουν να είναι προετοιμασμένοι. Αν δεν είναι, τότε επιβάλλεται πρόστιμο 80 ευρώ. Με τον καιρό λοιπόν να δείχνει για τα καλά τα δόντια του (καιρός του ήταν άλλωστε) οφείλουμε να προετοιμαστούμε κατάλληλα και να γνωρίζουμε ποια αντιολισθητικά συστήματα υπάρχουν στην αγορά, όπως επίσης και ποιο είναι το κατάλληλο για το αυτοκίνητό μας. Αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε είναι πως το αντιολισθητικό σύστημα που θα προμηθευτούμε θα πρέπει: 1. Να είναι υψηλών προδιαγραφών 2. Να ταιριάζει με τη διάσταση των ελαστικών του αυτοκινήτου μας 3. Να γνωρίζουμε τη διαδικασία τοποθέτησής τους Ποια είναι όμως τα αντιολισθητικά συστήματα και ποιες ανάγκες καλύπτουν; Αλυσίδες από λάστιχο Ένας διαθέσιμος τύπος αλυσίδων είναι αυτές από λάστιχο. Διακρίνονται για την ανθεκτικότητά τους και τη σταθερότητα που προσφέρουν. Τοποθετούνται εύκολα, επιτρέποντας στο όχημα να κινηθεί σε κάθε είδους οδόστρωμα, με τον οδηγό να μπορεί να καλύψει μεγάλες αποστάσεις με ταχύτητα έως και 50 χλμ./ώρα. Αντιολισθητικές Αλυσίδες Αναφερόμαστε στις κλασικές αντιολισθητικές αλυσίδες. Τοποθετούνται στους κινητήριους τροχούς του αυτοκινήτου, όμως απαιτείται προσοχή κατά την τοποθέτηση μιας και πρέπει να σφίξουν πάνω στο ελαστικό και να μην φύγουν από τη θέση τους προκαλώντας ζημιά στο αυτοκίνητο. Ο συγκεκριμένος τύπος προορίζεται για οδήγηση σε χιόνι και πάγο και η ταχύτητα του οχήματος πρέπει να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα. Χιονοκουβέρτες - Πανιά Οι αλυσίδες τύπου χιονοκουβέρτας είναι πιο εύκολες στην τοποθέτησή τους σε σχέση με τις παραδοσιακές και χρησιμεύουν για οδήγηση σε μαλακό χιόνι και πάγο, αλλά όχι σε άσφαλτο. Ta πανιά είναι ευαίσθητa στο να σκιστούν όταν χρησιμοποιούνται σε σημεία του οδοστρώματος που δεν υπάρχει χιόνι. Ειδικά Συστήματα Τα ειδικά συστήματα αλυσίδων είναι κατάλληλα για πολύωρη οδήγηση σε οδόστρωμα με πολύ χιόνι και πάγο. Η τοποθέτηση είναι εύκολη, χωρίς τη χρήση ειδικών εργαλείων. Έχουν καλό κράτημα ακόμα και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες και αποτελούν την νούμερο ένα επιλογή των επαγγελματιών οδηγών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25