close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς η ιδέα του πωλητή για τον εαυτό του επηρεάζει τη συμπεριφορά του
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
17/10/2022 - 08:15
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η ιδέα του πωλητή για τον εαυτό του επηρεάζει τη συμπεριφορά του

Δημήτρης Μπάτρης, 17/10/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζουμε, υπάρχει ένα σημαντικό στοιχείο που επηρεάζει την υποκίνηση των πωλητών και αυτό είναι η «ιδέα - εικόνα», που έχουν για τον εαυτό τους. Η εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας είναι ο τρόπος που εμείς τον βλέπουμε. Ταυτόχρονα, είναι και η εικόνα που πιστεύουμε ότι έχουν οι άλλοι για μας. Ορισμένοι διακρίνονται δια της «πραγματικής ιδέας που έχουν  για τον εαυτό τους», (του τρόπου που βλέπουν πράγματι τον εαυτό τους) και άλλοι της «ιδανικής εικόνας που έχει κανείς για τον εαυτό του» (του τρόπου που θέλει να τον βλέπουν οι άλλοι ή που θα ήθελε να βλέπει τον εαυτό του).

Η εικόνα ενός πωλητή για τον εαυτό του επηρεάζεται από έμφυτες και επίκτητες φυσιολογικές και ψυχολογικές ανάγκες. Εξαρτάται επίσης, από οικονομικούς και δημογραφικούς παράγοντες και επιδράσεις διαφόρων κοινωνικών ομάδων.

Η εικόνα ενός πωλητή για τον εαυτό του, επηρεάζει τους στόχους του, και οι στόχοι αυτοί με τη σειρά τους, επηρεάζουν την συμπεριφορά του. Για να υποκινήσει λοιπόν αποτελεσματικά έναν πωλητή, ο Manager ή Διευθυντής Πωλήσεων θα πρέπει να εντοπίσει τους στόχους του. Σε πολλές περιπτώσεις, ο Manager  ή ο Διευθυντής Πωλήσεών του, μπορεί να εντοπίσει αυτούς τους στόχους (ΑΝ) ξέρει ποια ιδέα έχει για τον εαυτό ο πωλητής του.

Η υπερβολική αυτοπεποίθηση ορισμένες φορές, δημιουργεί μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους, ενώ έχει διαπιστωθεί ότι δημιουργεί προβλήματα στους ίδιους αλλά και στους πελάτες, όπως επίσης φίλους, συναδέλφους και συνεργάτες.

Για να μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα οι εποπτεύοντες των πωλήσεων, κάποιον που βρίσκεται σε τέτοια κατάσταση, θα πρέπει να διακρίνουν τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Έχει κάτι να πει. Εκφράζει την γνώμη του για τα πάντα, υψώνει την φωνή για να βεβαιωθεί ότι ακούγεται, για αυτό που είναι παθιασμένος μιλάει με τις ώρες. Εάν οι συμβουλές του είναι ανεπιθύμητες, αυτός θα τις παραθέσει παρόλα αυτά. 
  • Τα δίνει όλα μέχρι τέλος για να αποδείξει στον άλλον ότι έχει δίκιο και μάλιστα για ασήμαντα θέματα. Χαίρεται να κερδίζει διαμάχες γιατί τον ικανοποιεί. Όταν όμως αποδειχθεί ότι έχει άδικο, δεν το παραδέχεται .
  • Γίνεται πολύ επικριτικός προς τους άλλους. Βγάζει εύκολα συμπεράσματα όταν κρίνει ανθρώπους, εάν δει το παραμικρό λαθάκι θα σε πει απρόσεκτο, κριτικάρει τους άλλους και τους απογοητεύει. Ο λόγος που το κάνει αυτό είναι για να νιώσει ανώτερος, όμως κατά βάθος είναι πολύ ανασφαλής.
  • Την κριτική από άλλους δεν την δέχεται. Του αρέσει υπερβολικά η κριτική που ασκεί στους άλλους . Όχι όμως την κριτική που ασκούν οι άλλοι σε αυτόν. Αυτή τη θεωρεί άδικη και οι επικριτές του κάνουν πάντα λάθος.
  • Πιστεύει πάντα ότι είναι το καταλληλότερο άτομο για την θέση εργασία αυτός. Πιστεύει ότι είναι το πιο έξυπνο άτομο στην ομάδα, στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο γνωστής και εξειδικευμένος όσο αυτός του αρέσει να πιστεύει. Αν παραδεχτεί ότι δεν έχει εμπειρία, πιστεύει ότι γρήγορα θα καλύψει τις γνώσεις που έχουν ίσως οι άλλοι. Υποτιμά τον χρόνο και δεν είναι συνεπής στις προθεσμίες αλλά και καθυστερεί στα ραντεβού προβάλλοντας ασήμαντες δικαιολογίες. 

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά, όπως καταλαβαίνετε αντικατοπτρίζουν την αρνητική εικόνα του πωλητή για τον εαυτό του, στο υποψήφιο πελάτη ή και στον υπάρχοντα πελάτη, ενώ αυτός πιστεύει το αντίθετο.

Πιστεύω θα είναι δύσκολη η επιλογή ενός πωλητή για διαχρονική συνεργασία εφόσον διαθέτει την εικόνα αυτή για τον εαυτό του, διότι επηρεάζει σημαντικά την εικόνα που θα δημιουργήσει ο πελάτης για εκείνο και που δύσκολα θα αλλάξει.

Απαιτείται προσοχή στην διοίκηση των ομάδων πωλήσεων, διότι μπορεί να καλλιεργείται προς το πωλητή, στα πρώτα στάδια, μια μεγαλύτερη ιδέα για τον εαυτό του και εν συνέχεια να βρεθεί στο άλλο επίπεδο που προανάφερα.

Τέλος, διαπιστώνεται ότι η ιδέα (εικόνα) που έχετε για τον εαυτό σας, επηρεάζει τους στόχους σας, οι οποίοι επηρεάζουν την συμπεριφορά σας. Είναι μια αλυσίδα με κρίκους που δεν πρέπει να σπάσει κανένας, γιατί το αποτέλεσμα που θέλετε είναι μια θετική επαγγελματική εικόνα προς τον πελάτη σας.

Αξίζει να την έχετε, γιατί αυτήν θα έχει σαν φωτογραφία σας ο πελάτης!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • συμπεριφορά

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Μέτρα για ενίσχυση επικουρικών συντάξεων και επαρκές εισόδημα στα γηρατειά
16:18 Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Μέτρα για ενίσχυση επικουρικών συντάξεων και επαρκές εισόδημα στα γηρατειά
  • 15:20 Προϋπολογισμός 2026: Μεγαλύτερη προτεραιότητα η Υγεία είπε ο Κυρ. Πιερρακάκης - Παρεμβάσεις και στα Νοσοκομεία
  • 15:05 Ερρίκος Μοάτσος στο 1ο Ελληνογερμανικό Sustainability Forum: Ασφαλιστικές και κράτος ως «τελευταίος ασφαλιστής» ασπίδα στις φυσικές καταστροφές (βίντεο)
  • 14:06 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή - Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»
  • 13:44 Το ΜΗΤΕΡΑ ως Κέντρο Αναφοράς για τον καρκίνο του παγκρέατος
  • 12:46 wherewework Greece: Αυτοί είναι οι 10 κορυφαίοι εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • 12:17 Δήμητρα Ματσούκα: Τα «πέτυχε» όλα...Τι απαντάει η ίδια
  • 11:33 ΕΑΕΕ: Ενημερωτική Εκδήλωση για την Ασφάλιση Πιστώσεων & Εγγυήσεων διοργάνωσαν η ΕΑΕΕ και ο ΣΕΜΑ
  • 11:24 Η Euroins υποστηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού» - Μια γιορτή για τα παιδιά στο Ωδείο Αθηνών
  • 11:15 Ο Εσπερινός της Μεσοσπορίτισας στον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας
  • 11:10 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  • 10:24 ΕΙΑΣ: Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ασφαλίσεων περιβαλλοντικών κινδύνων και αστικής περιβαλλοντικής ευθύνης
  • 10:18 Το σχέδιο Τραμπ για την Ουκρανία: Ρεαλιστική λύση ή επιβράβευση του αναθεωρητισμού
  • 10:00 Τέσσερις γαλλικές τράπεζες κατηγορούνται από ΜΚΟ ότι χρηματοδοτούν την αποψίλωση του Αμαζονίου
  • 09:13 Το «κυνήγι» επενδυτών στην Ασία, η κόντρα ΗΠΑ-Κίνας για τον Πειραιά, οι υψηλές…τάσεις της ΔΕΗ, νέα «ψήφος» στην Metlen και τα υψηλά κέρδη της Motor Oil
  • 09:05 20 Νοεμβρίου 1945: Η μέρα που ξεκίνησε η Δίκη της Νυρεμβέργης
  • 09:03 Euronext: Επιτυχής έκβαση της προαιρετικής δημόσιας πρότασης - Με 74,25% στον Όμιλο ATHEX
  • 08:58 Μάριος Θεμιστοκλέους: Η επιτυχία των μεταρρυθμίσεων είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι το ΕΣΥ δεν καταρρέει
  • 08:53 Το Μεσολόγγι στην «καρδιά» της Ευρώπης
  • 08:50 Κ. Πιερρακάκης: «Η εξαγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών από την Euronext αντανακλά την πρόοδο της ελληνικής οικονομίας»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  2. 18/11 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  3. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  4. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  5. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  6. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
  7. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube