close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς η εικόνα του εαυτού σας συμβάλλει στην επιτυχία των στόχων σας
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
29/11/2021 - 09:03
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η εικόνα του εαυτού σας συμβάλλει στην επιτυχία των στόχων σας

Δημήτρης Μπάτρης, 29/11/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλοι μας ακούμε τακτικά να λέγεται - από τα σχολικά μας ακόμα χρόνια - ότι «εάν δεν περιμένεις πολλά από τον εαυτό σου, δεν πρόκειται να δώσεις πολλά». Βρισκόμαστε στο τέλος του χρόνου και οι Σύμβουλοι Πωλήσεων έχουν δυο θεμελιώδη και πολύ σημαντικά θέματα να πετύχουν: 
•         1ον  - την επιτυχία του ετήσιου στόχου και 
•         2ον -  τον σχεδιασμό του πωλησιακού στόχου της νέας χρονιάς. 
Εύχομαι και αξίζει να θέσετε στόχους που εξαντλούν στο έπακρο τις ικανότητες σας. Θα καταφέρετε πολλά, επειδή η πρόκληση των υψηλών επιτευγμάτων θα σας δώσει κίνητρα και θα είστε ενθουσιώδης! 

Παρόλο αυτά μη βάζετε στόχους που είναι εμφανώς ουτοπικοί. Η συνεργασία με τον Manager σας που πιστεύει στις δυνατότητες και ικανότητές σας, θα σας βοηθήσει να θέσετε στόχο ρεαλιστικό και επιτεύξιμο, ώστε να καλύπτει και τους προσωπικούς σας στόχους. Αυτό είναι πολύ σπουδαίο διότι όταν επιτυγχάνετε ένα στόχο, αποκτάτε «Αυτοπεποίθηση» που με τη σειρά της σας βοηθάει και συμβάλλει τα μέγιστα στην επίτευξη των επόμενων στόχων σας. 

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως μπορείτε να καταφέρετε πράγματα ασύλληπτα όταν βάζετε υψηλούς στόχους και πιστεύετε στη δυνατότητά σας να τους πετύχετε. Βάλτε στόχους που αποτελούν πρόκληση και καταστρώστε εφαρμόσιμα σχέδια για την επίτευξη τους. Αν το κάνετε αυτό, σύντομα θα συνειδητοποιήσετε ότι η επιτυχία που περιμένατε ήρθε. Θα διαπιστώσετε ότι μέσα σας έχετε πολλές ανεκμετάλλευτες δυνατότητες, όπως όλοι μας. 

Όταν το πιστέψετε πραγματικά αυτό, τότε θα αποκτήσετε μια έντονη και θετική εικόνα για τον εαυτό σας. Σας χρειάζεται αυτή η αυτοπεποίθηση για να πάρετε την διάκριση στις πωλήσεις και πιθανόν να εξελιχθείτε στην ιεραρχία των πωλήσεων. Μεγάλη προσοχή να μη συγκρίνετε τον εαυτό σας με τους άλλους συναδέλφους σας. Αυτός είναι ο βασικότερος λόγος που η αυτοπεποίθηση πολλών ανθρώπων στις πωλήσεις εκτροχιάζεται και βγαίνει εκτός θέματος πωλησεων. Αντί γι’ αυτό, μπορείτε να συγκρίνετε αυτό που είστε σήμερα, με αυτό που έχετε τη δυνατότητα να γίνετε. 

Ένας επαγγελματίας Σύμβουλος Πωλήσεων έχει μάθει πως να πουλάει, σε ποιον να πουλάει και σε ποιον να μην πουλάει. Έχει εμπεδώσει την τεχνική του προσδιορισμού στόχων και πως να αξιοποιεί τις ικανότητες του. Η επίβλεψη και διαρκής παρακολούθηση της προόδου του καθώς και η ενθάρρυνση-παρακίνηση από τον Manager είναι επιβεβλημένη. 

Η αυτοπεποίθηση παρακινεί την εμπιστοσύνη των πελατών προς το άτομο σας. Κερδίζεται με την τεχνογνωσία, η οποία έρχεται με την γνώση και την εμπειρία και η εμπειρία αποκτάται με το να υποβάλλεις τον εαυτό σου σε δοκιμασίες και δυσχερείς καταστάσεις που οι άλλοι συνήθως αποφεύγουν. Εάν αποφεύγετε τις δύσκολες καταστάσεις, χάνετε τις εμπειρίες από τις οποίες θα μπορούσατε να αποκτήσετε τεχνογνωσία και κατα συνέπεια δεν θα μπορέσετε να αναπτύξετε αυτοπεποίθηση και θετική στάση για το μέλλον στις πωλήσεις.

Αυτοπεποίθηση επίσης αποκτάται με την τεχνογνωσία, η τεχνογνωσία έρχεται με την γνώση και την εμπειρία και η εμπειρία υποχρεωτικά συνεπάγεται θαρραλέα αντιμετώπιση και αφοσίωση. Είναι δε σημαντικό βοήθημά μας προκειμένου να αποφύγουμε τον αρνητισμό που αναπτύσσεται όταν δεν έχουμε αυτοπεποίθηση.

Χωρίς την έντονη επιθυμία δεν θα μπορέσετε να πετύχετε τους στόχους σας, όσο μεγάλης αξίας και αν είναι, ή όσο εφαρμόσιμο και αν είναι το σχέδιο για να τους πετύχετε. Η επιθυμία ξεκινάει από μέσα μας. Μπορείτε να την ξεσηκώσετε, να την υποκινήσετε και να την ελέγξετε.
Πείτε στον εαυτό σας «θα τα καταφέρω» και στη συνέχεια νοιώστε με όλες σας τις αισθήσεις την επιτυχία σας.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος
Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • σύμβουλος πωλήσεων
  • manager
  • τεχνογνωσία
  • αυτοπεποίθηση

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 08/12/2025 - 13:08

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Η επιθυμία να διαφέρει μια εταιρία, από τις άλλες του ίδιου αντικειμένου είναι κάτι που το θέλουν πολύ και αγωνίζονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25
  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Οι Χορηγοί που Έκαναν τη Βραδιά Μοναδική
16:34 ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Οι Χορηγοί που Έκαναν τη Βραδιά Μοναδική
  • 16:29 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ στη Θεσσαλονίκη
  • 16:21 Ο Δήμαρχος Αρταίων και Αντιπρόεδρος του Δικτύου “Βιώσιμη Πόλη”, ομιλητής στο ετήσιο συνέδριο
  • 16:16 AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025: Έκλεισε η αυλαία στην Τρίπολη
  • 16:00 Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 15:15 Βραβείο για τη Eurolife FFH στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025
  • 14:42 Άδωνις Γεωργιάδης στο Συνέδριο «Υγεία πάνω απ’ όλα - Η Στρατηγική της Υγείας στη Ψηφιακή Εποχή: ΑΙ και Βιοτεχνολογία»
  • 13:46 ΙΣΑ προς ΕΟΠΥΥ: Αιτείται την δυνατότητα πληρωμής του clawback Σεπτεμβρίου σε δόσεις
  • 13:08 Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
  • 12:23 Η Deloitte χορηγός για ακόμη τέσσερα χρόνια της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής
  • 12:20 Η Ε.Ε σε κρίσιμο σταυροδρόμι - Μονόδρομος η στρατηγική της αυτονομία
  • 11:56 «Δεν θα τύχει σε μένα»: Η πιο επικίνδυνη φράση
  • 11:38 Alpha Bank: Πρώτη στην Ελλάδα με υπηρεσία Visa Commercial Format για αυτόματη διασύνδεση εταιρικών καρτών με ERP συστήματα
  • 11:32 Allianz Commercial: Η γεωπολιτική αστάθεια και οι κυβερνοαπειλές εντείνουν τους κινδύνους για τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη το 2026
  • 10:50 Τις σημαντικές προοπτικές από την ανάπτυξη του Τουρισμού Υγείας και Ευεξίας αναδεικνύει πρωτοποριακή μελέτη της ΕΛΙΤΟΥΡ
  • 10:49 Τέλος εποχής για τα τρόλεϊ: Ποιες γραμμές σταματούν από σήμερα
  • 10:10 Εγγύηση Κατασκευής Οικοδομικών Έργων ασφαλίζεται!
  • 10:03 Η ημέρα που γιορτάστηκε ένας ήχος
  • 09:59 Εξαρθρώθηκε κι άλλη εγκληματική οργάνωση που εξαπατούσε τον ΕΟΠΥΥ
  • 09:54 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  4. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  5. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  6. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  7. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube