close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ανθεί, όμως, πόσο ασφαλείς είναι οι καταναλωτές;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
7/4/2021 - 08:25
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ανθεί, όμως, πόσο ασφαλείς είναι οι καταναλωτές;

Nextdeal newsroom, 7/4/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μία από τις πολλές επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 είναι ότι έχει περιορίσει σημαντικά την πρόσβασή μας στους φυσικούς χώρους των καταστημάτων. Δεν αποτελεί, λοιπόν, έκπληξη το γεγονός ότι νέα έρευνα της ESET καταδεικνύει σημαντική αύξηση της δημοτικότητας των ηλεκτρονικών αγορών κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Η έρευνα της ESET διερεύνησε τις απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές, καθώς και τις τραπεζικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, δείχνοντας ότι το 61% των καταναλωτών παγκοσμίως πραγματοποιούν αγορές online πιο συχνά από ό, τι πριν την πανδημία. Αυτή η αύξηση της δημοτικότητας τού ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ιδιαίτερα έντονη στις νεότερες ηλικίες, καθώς το 70% των καταναλωτών ηλικίας 25-34 αναφέρουν ότι πραγματοποιούν πλέον πιο συχνά αγορές στο διαδίκτυο.

Καθώς οι φυσικοί χώροι των καταστημάτων παραμένουν κλειστοί, αυτά τα ευρήματα δεν είναι ιδιαίτερα συγκλονιστικά. Ωστόσο, αυτό που είναι εκπληκτικό είναι ότι η έρευνα της ESET δείχνει ότι η αυξητική τάση στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα παραμείνει και μετά την πανδημία.

Από τους 10.000 καταναλωτές που ρωτήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, την Ιαπωνία και τη Βραζιλία, το 40% θεωρεί ότι θα συνεχίσει να πραγματοποιεί τις αγορές του διαδίκτυο μετά το τέλος της πανδημίας. Αυτό δείχνει μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούμε τις αγορές μας και είναι προφανές ότι ο αντίκτυπος της πανδημίας στις αγοραστικές μας συνήθειες πιθανότατα ήρθε για να μείνει.

Όμως, όσο οι ηλεκτρονικές αγορές εξακολουθούν να αυξάνονται, οι καταναλωτές θα πρέπει να παραμένουν προστατευμένοι από τους κινδύνους που ενέχει το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Κάτι που πολλοί δε γνωρίζουν είναι ότι, εξαιρετικά συχνά, οι κυβερνοεγκληματίες χρησιμοποιούν ως δόλωμα τις γνωστές εμπορικές μάρκες για ηλεκτρονικό ψάρεμα (phishing). Εκμεταλλεύονται, δηλαδή, την εμπιστοσύνη που έχουν οι καταναλωτών σε αυτές τις μάρκες, για να τους πείσουν να κάνουν κλικ σε κάποιο κακόβουλου link και να δώσουν - εν αγνοία τους - προσωπικές πληροφορίες, όπως όνομα χρήστη, κωδικό πρόσβασης και στοιχεία της τραπεζικής τους κάρτας.

Από την άλλη, οι ίδιες οι εμπορικές εταιρείες συχνά υφίστανται παραβιάσεις δεδομένων και κυβερνοεπιθέσεις. Και όποτε συμβαίνει αυτό, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι κυβερνοεγκληματίες να αποκτήσουν πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών-πελατών και να βρεθούν έτσι οι καταναλωτές εκτεθειμένοι σε απειλές εκβιασμού και επιθέσεων ηλεκτρονικού ψαρέματος.

Σε ερώτηση για το εάν μπορούν να διακρίνουν ένα email ηλεκτρονικού “ψαρέματος” που μιμείται τα emails που λαμβάνουν από τα online καταστήματα από τα οποία ψωνίζουν, πάνω από τα δύο τρίτα των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα της ESET απάντησαν ότι μπορούν. Αλλά, δεδομένης της τεράστιας αύξησης των επιθέσεων μέσω ηλεκτρονικού “ψαρέματος” που έχουμε δει λόγω της πανδημίας, και με την Google να καταγράφει 2 εκατομμύρια ιστόσελιδες ηλεκτρονικού ψαρέματος το 2020, είναι, εξαιρετικά πιθανό πολλοί από τους καταναλωτές να υποτιμούν την έκταση της συγκεκριμένης απειλής.

Μόλις το 29% των καταναλωτών, που ρωτήθηκαν σε ολόκληρο τον κόσμο, δήλωσαν ότι αισθάνονται “πολύ ασφαλείς” όταν πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο, ενώ 16% των καταναλωτών είπε ότι αισθάνονται είτε “όχι ιδιαίτερα ασφαλείς” είτε “καθόλου ασφαλείς”.

Και παρά το γεγονός ότι έχει σημειωθεί πρόοδος στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών, τα αποτελέσματα της έρευνας της ESET καταδεικνύουν ότι υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν ακόμα για να βελτιωθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Η προστασία των καταναλωτών και των δεδομένων τους από κυβερνοεγκληματίες και άλλους κακόβουλους παράγοντες είναι ζωτικής σημασίας και είναι αποστολή της διεθνούς εταιρίας κυβερνοασφάλειας ESET να μεριμνά για αυτό, χρησιμοποιώντας τεχνολογία λογισμικού ασφαλείας αιχμής. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς η ESET μπορεί να προστατέψει τους χρήστες κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο μπορεί να βρει κανείς στην ιστοσελίδα της εταιρίας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ESET
  • έρευνα
  • ηλεκτρονικό εμπόριο
  • αγορές
  • καταναλωτές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • ESET: Προστατεύοντας τα παιδιά από το διαδικτυακό εκφοβισμό στην εποχή της πανδημίας
    Nextdeal newsroom, 14/3/2021

    ESET: Προστατεύοντας τα παιδιά από το διαδικτυακό εκφοβισμό στην εποχή της πανδημίας

  • Η ΕSET προειδοποιεί για κυβερνοεπιθέσεις σε συστήματα ύδρευσης
    Nextdeal newsroom, 17/2/2021

    Η ΕSET προειδοποιεί για κυβερνοεπιθέσεις σε συστήματα ύδρευσης

  • ESET: Προβλέψεις των τάσεων στην κυβερνοασφάλεια για το 2021

    ESET: Προβλέψεις των τάσεων στην κυβερνοασφάλεια για το 2021

    Το 2020 ήταν μια χρονιά σαν καμία άλλη. Θα μείνει στην ιστορία για πολλά πράγματα, αλλά όλα ωχριούν μπροστά στην...
    Nextdeal newsroom, 26/01/2021 - 09:51 26/1/2021
  • Συμβουλές από την ESET για τις online Χριστουγεννιάτικες αγορές σας

    Συμβουλές από την ESET για τις online Χριστουγεννιάτικες αγορές σας

    Όπως λέει και το τραγούδι «αρχίζει να μοιάζει με Χριστούγεννα» και ενόψει μιας από τις πιο αναμενόμενες γιορτές της χρονιάς...
    Nextdeal newsroom, 17/12/2020 - 12:13 17/12/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σε Άρχοντα του Οικουμενικού Πατριαρχείου αναγορεύτηκε ο Απόστολος Τζιτζικώστας από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο στο Φανάρι
16:00 Σε Άρχοντα του Οικουμενικού Πατριαρχείου αναγορεύτηκε ο Απόστολος Τζιτζικώστας από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο στο Φανάρι
  • 15:40 Π. Μυλωνάς (Εθνική Τράπεζα): Τα ενεργειακά έργα έχουν τις μεγαλύτερες απορροφήσεις από όλους τους κλαδους
  • 15:05 Δήλωση του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη για το περιστατικό δολιοφθοράς στο ΓΝΑ «Ευαγγελισμός»
  • 14:51 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Το ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ αλλάζει την εποχή στην Υγεία
  • 14:34 Δίκη για το Μάτι: Πολυετείς ποινές που φθάνουν τα 340 έτη επέβαλε το δικαστήριο
  • 14:30 ΑΑΔΕ: Νέο σύστημα εισροών-εκροών στα πρατήρια καυσίμων από 12 Ιουνίου - Ενισχύεται η μάχη κατά του λαθρεμπορίου
  • 14:15 Η Howden ενισχύει τις δυνατότητες διαχείρισης πιστωτικού κινδύνου στην Ευρώπη με την εξαγορά της Granular Investments
  • 14:00 ΙΑΣΩ: Διεθνής Εκπαιδευτική Συνάντηση για τη Σύγχρονη Διάγνωση και Θεραπεία του Καρκίνου του Μαστού
  • 13:46 Επιστημονική Ημερίδα στην Τήνο για την Γονιμότητα και την Υπογεννητικότητα με χορηγό το Health Next Generation
  • 13:20 Συνεργασία Visa Europe και Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (Ηνωμένο Βασίλειο) - Οι δράσεις σε Πολωνία και Ελλάδα
  • 13:00 Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;
  • 12:50 ΕΛΛΟΚ: Καινοτόμες θεραπευτικές προσεγγίσεις για τον καρκίνο των ωοθηκών
  • 11:34 Πάνω από 30.000 παιδιά στις «Διατροφοπεριπέτειες» του Ινστιτούτου Prolepsis!
  • 11:25 Cypriot Insurance Market: A strong flirt with the Banks
  • 11:20 Ισχυρό τραπεζικό «φλερτ» στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά
  • 11:00 Συνεργασία Πειραιώς με Qualco για την ανάπτυξη ψηφιακής πλατφόρμας για στεγαστικά δάνεια
  • 10:50 EUROINS Ελλάδος: Χρυσός Χορηγός στο 3ο Alexandroupoli Insurance Conference
  • 10:32 Εγκαίνια νέου Roof Garden της Ατλαντικής Ένωσης
  • 10:20 «Σταθερά Μαζί»: Πάνω από 850 συμμετοχές στα συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη
  • 09:58 ΦΣΑ: Τα φαρμακεία δεν μπορούν να υποβάλλουν τις συνταγές τους προς πληρωμή σε Ασφαλιστικά Ταμεία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube