close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ποια είναι τα συστήματα ασφαλείας των σύγχρονων αυτοκινήτων που μειώνουν τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
23/6/2020 - 14:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποια είναι τα συστήματα ασφαλείας των σύγχρονων αυτοκινήτων που μειώνουν τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;

Γιώργος Μούζος, 23/6/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως η έξυπνη υποβοήθηση ταχύτητας, το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, αλλά και η δυνατότητα κλήσης σε περίπτωση ατυχήματος, είναι μερικά μόνο από τα συστήματα ασφαλείας των νέων μοντέλων, που σκοπό έχουν να μειώσουν τα τροχαία ατυχήματα, κάνοντας τους δρόμους μας ασφαλέστερους και κατ᾽ επέκταση να μειωθούν και οι αποζημιώσεις που καταβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες.

Είναι γεγονός πως οι συνθήκες που επικρατούν στο ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο και οι τάσεις που παρατηρούνται στους οδηγούς όταν χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο τους, είναι αντικείμενο μελέτης των ειδικών κέντρων πρόληψης ατυχημάτων και των αυτοκινητοβιομηχανιών. Δυστυχώς η χρήση κινητού τηλεφώνου και η αυξημένη ποσότητα αλκοόλ στο σώμα του οδηγού είναι στις πρώτες θέσεις της λίστας με τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επιδρούν αρνητικά στην οδήγηση.

Για το λόγο αυτό, τα κράτη μέλη της ΕΕ επιβάλλουν τη χρήση προηγμένων συστημάτων ασφαλείας σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα από το 2022, με σκοπό την δραστική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Σε αυτά περιλαμβάνονται οι περιοριστές ταχύτητας και οι οθόνες παρακολούθησης που ανιχνεύουν την υπνηλία των οδηγών καθώς και τις στιγμές που είναι αποσπασμένοι από την οδήγηση.

Τι νέο θα έρθει στα σύγχρονα αυτοκίνητα από το 2022;

Από τα μέσα του 2022 όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα διατίθενται στην αγορά της Ε.Ε. θα πρέπει να διαθέτουν προηγμένα συστήματα ασφαλείας, σύμφωνα με τους νέους κανόνες, οι οποίοι εγκρίθηκαν από το Συμβούλιο της Ε.Ε, με σκοπό την μέγιστη ασφάλεια των μηχανοκίνητων οχημάτων και την προστασία των επιβατών των οχημάτων και των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου.

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα (συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών, λεωφορείων, ημιφορτηγών και οχημάτων τύπου SUV) θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά ασφαλείας:

  • Έξυπνος έλεγχος ταχύτητας
  • Εγκατάσταση συστήματος για την παρεμπόδιση της οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνεύματος
  • Συστήματα προειδοποίησης της υπνηλίας και της προσοχής του οδηγού
  • Προηγμένα συστήματα προειδοποίησης διάσπασης της προσοχής του οδηγού
  • Σήματα επείγουσας στάθμευσης
  • Συστήματα ανίχνευσης οπισθοπορείας
  • Συστήματα καταγραφής δεδομένων συμβάντος,
  • Ακριβής παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών

Υπάρχουν όμως και μερικά προηγμένα μέτρα ασφάλειας για τα αυτοκίνητα και τα ημιφορτηγά όπως:

  • Προηγμένα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης
  • Συστήματα παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας σε έκτακτη ανάγκη
  • Διευρυμένες περιοχές προστασίας πρόσκρουσης της κεφαλής ικανές να μετριάζουν τους τραυματισμούς σε συγκρούσεις με ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου, όπως οι πεζοί και οι ποδηλάτες.

Ποια είναι τα κυριότερα συστήματα ADAS που χρειάζονται οι οδηγοί;

Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει πλέον αγαπηθεί από το σύνολο των οδηγών, μιας και πλέον έχει γίνει αντιληπτή η αναγκαιότητά τους, με τις πρόσφατες έρευνες να δείχνουν πως οι οδηγοί τα αποζητούν ολοένα και περισσότερο. Πέρα από το ABS, και το ESP που στα χρόνια καριέρας τους έχουν σώσει άπειρες ζωές, υπάρχουν μερικά τα οποία είναι εξαιρετικά χρήσιμα.

1. Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος

Το σύστημα έκτακτου φρεναρίσματος από την πρώτη φορά που μας συστήθηκε, ήταν κάτι το επαναστατικό για το μέλλον της αυτοκίνησης. Ένα εξαιρετικά σημαντικό σύστημα, που σκοπό έχει να αποσοβήσει μια πιθανή σύγκρουση ή στην χειρότερη περίπτωση να μειώσει τη σοβαρότητά της. Το σύστημα εμπλέκεται, όταν διαπιστωθεί πως ο οδηγός δεν αντιδρά παρά τις ηχητικές προειδοποιήσεις, τότε επεμβαίνει στα φρένα.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

2. Αποφυγή σύγκρουσης

Η συγκεκριμένη λειτουργία κάνει χρήση αρκετών αισθητήρων, αναλύοντας διαρκώς τα δεδομένα, ώστε να αποφευχθεί μια σύγκρουση με άλλο όχημα. Αν διαπιστωθεί μια επερχόμενη σύγκρουση, τότε το σύστημα επεμβαίνει στα φρένα, αλλά ακόμα και στις ζώνες ασφαλείας, όπου τις σφίγγει για να συγκρατήσει τους επιβάτες στη θέση τους. Λειτουργούν με τη χρήση αισθητήρων radar, lidar ή και καμερών που υπολογίζουν την απόσταση απο προπορευόμενα οχήματα ή σταθερά εμπόδια. Ταυτόχρονα χρησιμοποιούν δεδομένα απο GPS δορυφόρους που καταγράφουν εμπόδια που βρίσκονται σταθερά τοποθετημένα σε σημεία της διαδρομής όπως είναι σηματοδότες ή και πινακίδες διαχείρησης της κυκλοφορίας. Τα συστήματα αυτά προειδοποιούν τον οδηγό για κινδύνους χρησιμοποιώντας οπτικά και ηχητικά ερεθίσματα, ενώ μπορούν να αναλάβουν πλήρως τον έλεγχο του οχήματος σε περίπτωση που ο κίνδυνος είναι άμεσος.

3. Adaptive Cruise control

Πρόκειται για εξέλιξη του cruise control συστήματος στο οποίο προστίθεται ένας αισθητήρας radar ή lidar. Ο αισθητήρας αυτός υπολογίζει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα στέλνοντας ραδιοσήματα ή σήματα στο οπτικό φάσμα και στη συνέχεια μετρώντας το χρόνο επιστροφής τους. Έτσι, γνωρίζοντας πλέον την απόσταση αυτή, το όχημα μπορεί να μεταβάλλει τη ταχύτητά του ώστε να την κρατάει σταθερή αποφεύγοντας συγκρούσεις καταφέρνοντας να προειδοποιεί τον οδηγό και να φρενάρει όταν αυτό είναι απαραίτητο.

4. Προειδοποίηση τυφλών σημείων

Σκοπός της λειτουργίας του εν λόγω συστήματος, είναι να ενημερώσει τον οδηγό μόλις εντοπίσει κάποιο άλλο όχημα στην τυφλή γωνία (ανάβει μια σχετική λυχνία) κι έτσι να αποφευχθεί μια σύγκρουση. Όπως το έκτακτο φρενάρισμα, έτσι και το σύστημα προειδοποίησης τυφλών σημείων, είναι μια καινοτομία στην ενεργητική ασφάλεια των αυτοκινήτων και αναμφίβολα, είναι πολύ χρήσιμο για την ασφαλή μετακίνηση στο δρόμο.

5. Προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας

Για το συγκεκριμένο σύστημα, οι αισθητήρες φροντίζουν ώστε το όχημα να μην αφήνει τη λωρίδα του κατά λάθος. Εάν το όχημα αποκλίνει της πορείας του, για οποιοδήποτε λόγο, ακούγεται ένας έντονος ήχος προειδοποίησης, ώστε ο οδηγός να προβεί στη διόρθωση της πορείας του, ενώ πιο εξελιγμένα συστήματα, επεμβαίνουν στο τιμόνι, ώστε να διατηρηθεί το αυτοκίνητο εντός της λωρίδας του.

6. Ενεργά φωτιστικά σώματα

Με την εν λόγω λειτουργία, (Adaptive lighting control), τα φώτα προσαρμόζονται ώστε να βελτιώνουν την ορατότητα του οδηγού τη νύχτα. Έχουν τη δυνατότητα να ανοίγουν και να κλείνουν αυτόματα τη μεγάλη σκάλα, καθώς και να περιστρέφουν τους προβολείς, ώστε να φωτίζουν κάθε σπιθαμή του οδοστρώματος, ανεβοκατεβάζοντας τη δέσμη, ώστε να μην τυφλώνουν τους οδηγούς από το αντίθετο ρεύμα κατεύθυνσης.

Το μέλλον είναι αυτόνομο και με αλλαγές στον τρόπο ασφάλισης!

Η μείωση των ατυχημάτων και η οδήγηση των αυτοκινήτων με αυξημένα στάνταρ ασφάλειας, ακόμη και κάτω από δυσμενείς καιρικές συνθήκες είναι το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτου. Οι δοκιμές των αυτόνομων οχημάτων ήταν εντατικές το προηγούμενο διάστημα, αλλά δυστυχώς η πανδημία του κορονοϊού φρέναρε λίγο την εξέλιξή τους, μιας κι οι κατασκευαστές προκειμένου να αντέξουν την οικονομική πίεση μείωσαν αισθητά το ρυθμό εξέλιξης των νέων τεχνολογιών. Τεχνολογίες για τις οποίες ήδη υπάρχει αυξημένη πίεση από την Ε.Ε. με σκοπό να μειωθεί ο φόρος αίματος από τα τροχαία ατυχήματα. Μέχρι να φτάσουμε στο επίπεδο 5 της αυτόνομης οδήγησης, όπου ο οδηγός του οχήματος θα είναι διακοσμητικό στοιχείο έχουμε ακόμα πολύ δρόμο να διαβούμε. Όμως η εν λόγω τεχνολογία αποτελεί μεγάλη πρόκληση και για τις ασφαλιστικές εταιρείες κι ειδικότερα για το διάστημα που στο δρόμο θα είναι μικτή, δηλαδή τόσο συμβατικά, όσο κι αυτόνομα αυτοκίνητα, όπως επίσης πεζοί και ποδηλάτες. Επομένως οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να επιλύσουν τα ζητήματα ευθύνης, τη μεταβίβαση των καθηκόντων οδήγησης από τους οδηγούς σε αυτόνομες τεχνολογίες.

Τα νέα δεδομένα θα φέρουν τις ασφαλιστικές εταιρείες σε νέα μονοπάτια, όπου για την ανάληψη κινδύνων, πέρα από το ιστορικό ζημιών ενός υποψήφιου προς ασφάλιση, κι άλλοι παράμετροι), θα λαμβάνονται υπόψη και νέα δεδομένα, όπως ο κατασκευαστής, το μοντέλο, αλλά και τα λογισμικά συστήματα που είναι ενσωματωμένα στο υπό ασφάλιση αυτοκίνητο. Κερασάκι στη τούρτα η κυβερνο-ασφάλεια η οποία είναι επιβεβλημένη στην περίπτωση των αυτόνομων και διασυνδεδεμένων οχημάτων.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • συστήματα ασφαλείας
  • αυτοκίνητα
  • αποζημιώσεις
  • ADAS
  • οδηγοί

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;
    Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35

    Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

  • Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45

    Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

  • Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

    Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

     Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται...
    Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
  • Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να...
    Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
  • Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω...
    Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
  • Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει...
    Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
  • Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι...
    Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
  • Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!

    Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!

    Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως...
    Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
19:45 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  • 19:02 Πράσινη συμμαχία εμπιστοσύνης: Ο Παναθηναϊκός AKTOR ανανεώνει τη συνεργασία του με τη NAK Insurance Brokers
  • 18:51 Οι σχέσεις MGAs–Ασφαλιστών θα επαναπροσδιοριστούν από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 18:39 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference
  • 16:10 Η Insurance Beat συνεργάζεται με την Allianz
  • 16:06 Οι στατιστικές του 2024 για την οδική ασφάλεια δείχνουν μεν ότι η κατάσταση βελτιώνεται, ωστόσο οι προκλήσεις παραμένουν
  • 16:00 Cyprus Forum Athens - Ελλάδα & Κύπρος: Η δύναμη είναι στην ενότητα & η Σύμπραξη μας οδηγεί στην Παγκόσμια σκηνή
  • 15:50 ΕΟΠΥΥ: Καταγγελίες για διαγνωστικά κέντρα που ζητούν πρόσθετες χρεώσεις από ασφαλισμένους
  • 15:34 Η Groupama Ασφαλιστική έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη
  • 15:30 Πιστεύετε ότι τα ασφαλιστικά σωματεία ΠΣΑΣ-ΕΣΑΠΕ (ΠΣΣΑΣ)-ΣΕΜΑ-ΠΟΑΔ, διεκδικούν με αποτελεσματικότητα καλές συμβάσεις με τις ασφαλιστικές εταιρείες για τους διαμεσολαβούντες;
  • 15:06 Baden-Baden 2025: Πειθαρχία και νέες ισορροπίες σε μια αγορά που “μαλακώνει” αλλά δεν χαλαρώνει
  • 13:18 Η Ελλάδα γερνά χωρίς σχέδιο: Τι μας δείχνει το Longevity Preparedness Index
  • 13:14 Νέα εποχή για το Κλειστό Γυμναστήριο Νέας Πεντέλης - Δωρεά €2,5 εκατ. από την ΤΕΡΝΑ
  • 12:53 Η Πειραιώς χρυσός χορηγός στο Παγκόσμιο Συνέδριο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας(FCEM) 2025 που διοργανώνεται από το Σύνδεσμο Γυναικών Επιχειρηματιών Ελλάδος(ΣΕΓΕ)
  • 11:27 Χρηματιστήριο: Στις 2.010,96 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με άνοδο 1,18%
  • 11:13 Γιάννης Παναγιωτόπουλος στο Europa Next: Η Ελλάδα μπορεί να γίνει η φωνή των Χριστιανών στη Μέση Ανατολή
  • 11:05 Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
  • 11:00 ProntoPegno: Πάνω από 1,7 εκατ. ευρώ σε δάνεια έχουν εκταμιευθεί στα 3 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα
  • 10:54 Global Finance | Η Eurobank «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες» στη Δυτική Ευρώπη και το 2025
  • 10:22 Ιουλία Τσέτη: «Η βιωσιμότητα & η ανθεκτικότητα το νέο κεφάλαιο εμπιστοσύνης»!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Η Insurance Beat συνεργάζεται με την Allianz
  3. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  4. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  5. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  6. 15/10 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο
  7. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube