Γιώργος Μούζος, 17/9/2019 - 13:16 facebook twitter linkedin Citroen C5 Aircross 1,5 BlueHDi 130 PS: Ασφάλεια, άνεση & τεχνολογία σε ένα πακέτο! Γιώργος Μούζος, 17/9/2019 facebook twitter linkedin Όλα τα παραπάνω τα προσφέρει με άνεση το νέο SUV της Citroen, το C5 Aircross το οποίο ήρθε για να εδραιώσει την Citroen στα σαλόνια της SUV κατηγορίας. Όπως μας είχαν αναφέρει υψηλά ιστάμενα στελέχη της Citroen κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου, στην ελληνική παρουσίαση του μοντέλου, το Citroen C5 Aircross είναι η ναυαρχίδα τους! Και πιστέψτε μας έχει τα φόντα για να είναι, αρχής γενομένης από τη σχεδίαση του. Εμφατική, σε κάθε εκατοστό των 4,5 μέτρων μήκους του αμαξώματος, ενσωματώνοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, όπως για παράδειγμα τα χαρακτηριστικά «Airbumps». Από όποια πλευρά και αν παρατηρήσεις το νέο C5 Aircross, θα σε ενθουσιάσει, μιας και το βλέμμα θα πέσει πάνω στα full LED φώτα, αλλά και το μακρύ και δυναμικό καπό του, ενώ πηγαίνοντας προς τα πίσω, θα παρατηρήσετε το τέχνασμα της «αιωρούμενης» οροφής να υπάρχει και στο C5 Aircross. Ποιοτικό κι άνετο εσωτερικό! Όμως κι η καμπίνα του Citroen C5 Aircross σε κερδίζει με την πρώτη επαφή, όπου πέρα από όμορφη, είναι πρακτική και τεχνολογικά προηγμένη. Πρώτο επιφώνημα ενθουσιασμού θα ακουστεί χάρη στην οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος infotainment, η οποία βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, ενώ εξαιρετικός είναι κι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη διάστασης 12,3 ιντσών, που ενσωματώνει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός. Όμως το Citroen C5 Aircross διαθέτει και προηγμένα συστήματα ασφαλείας για να μεταφέρει άνετα και ασφαλέστατα τους επιβάτες. Έτσι μεταξύ άλλων διατίθενται τα Active Safety Brake, Active Blind Sport Monitoring System, Active Lane Keeping Assist, Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Collision Risk Alert, Coffee Break Alert, Driver Attention Alert, Traffic Sign Recognition και φυσικά το Highway Driver Assist. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Σε ότι αφορά τους προσφερόμενους χώρους, απλά τα λόγια περισσεύουν. Πέντε ενήλικες επιβάτες θα βολευτούν με άνεση, με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 580 λίτρα, μεγαλώνει στα 720 λίτρα με τη μετακίνηση των πίσω καθισμάτων (σε όλες τις εκδόσεις υπάρχουν τρία ανεξάρτητα, ισομεγέθη συρόμενα και πλήρως αναδιπλούμενα καθίσματα) προς τα εμπρός και φτάνει έως τα 1.630 λτ. με την αναδίπλωσή τους. Μοτέρ – κιβώτιο: Δίδυμο επιτυχίας! Ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 BlueHDi (με υγρό εξάτμισης AdBlue) των 130 ίππων και των 300 Nm ροπής ταιριάζει εξαιρετικά στον χαρακτήρα του μοντέλου, κινώντας με άνεση το βάρους 1.430 κιλών C5 Aircross. Ο κινητήρας διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία, δεν ενοχλεί οδηγό κι επιβάτες με ενοχλητικούς κραδασμούς. Τραβάει καλά από το χαμηλό φάσμα στροφών, χάρη και στην «έξυπνη» κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου, συνδυασμός που βοηθάει τόσο τον τομέα των επιδόσεων, όσο και της κατανάλωσης. Η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα σταματάει στα 189 χλμ./ώρα, με την μέση κατανάλωση σύμφωνα με την Citroen να αγγγίζει τα 4,1 λτ./100 χλμ. Δώστε του δρόμο! Το εντυπωσιακό Citroen C5 Aircross ενδείκνυται για μακρινές διαδρομές χάρη στη ποιοτική κύλιση, αλλά και την εξαιρετική ηχομόνωση που προσφέρει. Εμείς δοκιμάσαμε την έκδοση με τον 1500άρη turbo diesel κινητήρα των 130 ίππων και με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Εφοδιασμένο με την ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions (προσθέτει δύο υδραυλικά στοπ, το ένα για συμπίεση και το άλλο για αποσυμπίεση μέσα στα αμορτισέρ) και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort, έχετε τη δυνατότητα να κάνετε όποια διαδρομή κι αν χαράξετε στο μυαλό σας και να κατέβετε ατσαλάκωτοι. Ακόμα κι όταν αφήσετε την Εθνική Οδό και κινηθείτε στο επαρχιακό δίκτυο, θα εκτιμήσετε τις αρετές της ανάρτησης σε δρόμο με στροφές. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες (τηρουμένων βέβαια των αναλογιών του αυξημένου ύψους του αμαξώματος), επιτρέποντας στον οδηγό να κινηθεί «αέρα» σε κάθε είδους καμπή. Γενικότερα η τελική επίγευση που σου αφήνει το Citroen C5 Aircross, είναι αυτή του... ολοκληρωμένου μοντέλου που κάνει τα πάντα, και τα κάνει καλά! Αν λοιπόν θέλετε να κινείστε με ένα εντυπωσιακό SUV χωρίς να χρειαστεί να δαπανήσετε μια περιουσία, μάλλον βρήκατε το μοντέλο σας στο Citroen C5 Aircross! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55 Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται
Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55 Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα; Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων; Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν... Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50